Budoucnost motorů ve formuli 1: Konec tepelné energie a udržitelná paliva
1
/
10
Prohlédnout znovu
Budoucnost motorů ve formuli 1: Konec tepelné energie a udržitelná paliva
Pohonné jednotky jsou nejvíce chráněným know-how ve formuli 1 a pořídit jejich fotky není snadné
|
Activepictures/Jiří Křenek
Honda bude pokračovat ve spolupráci s týmy Red Bull a Alpha Tauri až do roku 2025
|
Activepictures/Jiří Křenek
Pod touto kapotou se skrývá pohonná jednotka, s níž si Max Verstappen jede pro druhý titul mistra světa
|
Activepictures/Jiří Křenek
Mercedes řízený Lewisem Hamiltonem měl od roku 2014 pouze dvě poruchy. Tato z Malajsie 2016 připravila Brita o titul.
|
Activepictures/Jiří Křenek
U Ferrari dokážou připravit skvělé agregáty, ale šanci na špičkové výsledky maří strategie vedení týmu
|
Activepictures/Jiří Křenek
Budoucnost motorů ve formuli 1
|
Activepictures/Jiří Křenek
Budoucnost motorů ve formuli 1
|
Activepictures/Jiří Křenek
Budoucnost motorů ve formuli 1
|
Activepictures/Jiří Křenek
Budoucnost motorů ve formuli 1
|
Activepictures/Jiří Křenek
Budoucnost motorů ve formuli 1
|
Activepictures/Jiří Křenek
Největší problém plug-in hybridů jsou řidiči. Neumějí je nabíjet
Lancia Kappa (1994-2000): Tři podoby italské elegance
Martin Vaculík vyzpovídal nového šéfredaktora Světa motorů
Nový Citroën C3 má ceny. Elektromobil patří k nejlevnějším na trhu
Proč musíte chodit do práce 40 hodin týdně? Může za to Henry Ford
Lancia Ypsilon už má i spalovák. Je mnohem levnější než elektromobil