Mototest Suzuki GSX-S1000GT: Přívětivá přítelkyně
1
/
27
Prohlédnout znovu
Mototest Suzuki GSX-S1000GT: Přívětivá přítelkyně
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Barevný 6,5palcový displej je dobře čitelný za všech okolností. Ve výbavě nechybějí konektory USB pro dobíjení mobilu. Z telefonu lze totiž prostřednictvím aplikace mySpin zrcadlit navigaci.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Všechny ovladače má jezdec hezky po ruce a jízdní mapy lze v pohodě měnit i za jízdy
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Přední brzdy lze jemně dávkovat a potěší i maximální účinností
|
Svět motorů/Petr Homolka
Řadový čtyřválec s výkonem 112 kW se hodí jak pro poklidné brouzdání krajinou, tak pro sportovní řádění
|
Svět motorů/Petr Homolka
Boční kufry mají objem 36 litrů a jednou z jejich výhod je, že je odemykáte stejným klíčkem, jaký máte pro zapalování
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nové Ferrari 12Cilindri oficiálně: Oslava V12 o 830 koních stojí od 10 milionů
Velký test nosičů jízdních kol: Stejná věc, přesto takové rozdíly
BFGoodrich vylepšil slavnou pneumatiku. Je lepší na štěrku i sněhu
Největší problém plug-in hybridů jsou řidiči. Neumějí je nabíjet
Lancia Kappa (1994-2000): Tři podoby italské elegance
Martin Vaculík vyzpovídal nového šéfredaktora Světa motorů