IndyCar 2022: Australská síla a všechna důležitá čísla
1
/
15
Prohlédnout znovu
IndyCar 2022: Australská síla a všechna důležitá čísla
Romain Grosjean proslul v F1 ohnivým infernem před dvěma roky. Letos se umístil v IndyCar na třináctém místě z pětatřiceti bodujících.
|
Indycar.com
Power znamená v angličtině sílu. Jedenačtyřicetiletý Australan ji letos prokázal.
|
Profimedia
Ve formuli 1 se Marcus Ericsson neprosadil, v Americe vyhrál legendárních Indy 500
|
Indycar.com
Nový šampion Will Power (vlevo) a jeho největší soupeř a týmový kolega Josef Newgarden
|
Indycar.com
Zastávka v boxech v Indycar. K vozu smí na rozdíl od F1 jen šest lidí.
|
Indycar.com
Loňský šampion Španěl Alex Palou bude chtít příští rok korunu šampiona zpátky
|
Indycar.com
Alex Palou
|
Indycar.com
IndyCar 2022
|
Indycar.com
IndyCar 2022
|
Indycar.com
IndyCar 2022
|
Indycar.com
IndyCar 2022
|
Indycar.com
IndyCar 2022
|
Indycar.com
IndyCar 2022
|
Indycar.com
IndyCar 2022
|
Indycar.com
IndyCar 2022
|
Indycar.com
Největší problém plug-in hybridů jsou řidiči. Neumějí je nabíjet
Lancia Kappa (1994-2000): Tři podoby italské elegance
Martin Vaculík vyzpovídal nového šéfredaktora Světa motorů
Nový Citroën C3 má ceny. Elektromobil patří k nejlevnějším na trhu
Proč musíte chodit do práce 40 hodin týdně? Může za to Henry Ford
Lancia Ypsilon už má i spalovák. Je mnohem levnější než elektromobil