Potvrzeno: Abarth Classiche 1000 SP se bude vyrábět, základem bude Alfa Romeo 4C
1
/
27
Prohlédnout znovu
Potvrzeno: Abarth Classiche 1000 SP se bude vyrábět, základem bude Alfa Romeo 4C
Abarth Classiche 1000 SP
|
Abarth
Abarth Classiche 1000 SP
|
Abarth
Abarth Classiche 1000 SP
|
Abarth
Abarth Classiche 1000 SP
|
Abarth
Abarth Classiche 1000 SP
|
Abarth
Abarth Classiche 1000 SP
|
Abarth
Abarth Classiche 1000 SP
|
Abarth
Abarth Classiche 1000 SP
|
Abarth
Abarth Classiche 1000 SP
|
Abarth
Abarth Classiche 1000 SP
|
Abarth
Abarth Classiche 1000 SP
|
Abarth
Abarth Classiche 1000 SP
|
Abarth
Abarth Classiche 1000 SP
|
Abarth
Abarth 1000 SP
|
Abarth
Abarth 1000 SP
|
Abarth
Abarth Classiche 1000 SP
|
Abarth
Abarth 1000 SP
|
Abarth
Abarth Classiche 1000 SP
|
Abarth
Abarth 1000 SP
|
Abarth
Abarth Classiche 1000 SP
|
Abarth
Abarth Classiche 1000 SP
|
Abarth
Abarth Classiche 1000 SP
|
Abarth
Abarth Classiche 1000 SP
|
Abarth
Abarth Classiche 1000 SP
|
Abarth
Abarth Classiche 1000 SP
|
Abarth
Abarth Classiche 1000 SP
|
Abarth
Abarth Classiche 1000 SP
|
Abarth
Ferrari 12Cilindri oficiálně: Oslava V12 o 830 koních stojí od 10 milionů
Velký test nosičů jízdních kol: Stejná věc, přesto takové rozdíly
BFGoodrich vylepšil slavnou pneumatiku. Je lepší na štěrku i sněhu
Největší problém plug-in hybridů jsou řidiči. Neumějí je nabíjet
Lancia Kappa (1994-2000): Tři podoby italské elegance
Martin Vaculík vyzpovídal nového šéfredaktora Světa motorů