Vážení nákladních aut: Proč pořád ničí české silnice?
1
/
14
Prohlédnout znovu
Vážení nákladních aut: Proč pořád ničí české silnice?
V úseku vážení musí být rovná silnice, dovolena je „kolej“ maximálně do 4 mm. Pak se musí udělat nový, absolutně rovný povrch.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vážení nákladních aut
|
Svět motorů/Michal Kollert
Kamery obklopující místo vážení pořídí až 45 snímků
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vážení nákladních aut
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vážení nákladních aut
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vážení nákladních aut
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vážení nákladních aut
|
Svět motorů/Michal Kollert
Stacionární váhy zjistí všechny hmotnosti vozidla okamžitě
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vážení nákladních aut
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vážení nákladních aut
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vážení nákladních aut
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vážení nákladních aut
|
Svět motorů/Michal Kollert
O přetížení informuje vážní lístek s fotografiemi vyhotovený správcem silnice. Úřad obce, kde se vážní místo nachází, pak vyměří pokutu.
|
Svět motorů/Michal Kollert
O přetížení informuje vážní lístek s fotografiemi vyhotovený správcem silnice. Úřad obce, kde se vážní místo nachází, pak vyměří pokutu.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1
Výkonné motocykly na UlovAuto.cz
TEST BMW M240i Coupé – Zapomeňte na xDrive, zadokolka je malou M2