Mototest CFMOTO 300CL-X: Ani potěr neostrouhal
1
/
32
Prohlédnout znovu
Mototest CFMOTO 300CL-X: Ani potěr neostrouhal
CFMOTO 300CL-X
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 300CL-X
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 300CL-X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Budík podává minimalistické informace. Tlačítkem na řídítkách se přepínají jízdní módy Economy nebo Sport.
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 300CL-X
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 300CL-X
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 300CL-X
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 300CL-X
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 300CL-X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Dospěláckou přední obrácenou vidlici nebo čtyřpístkové brzdiče by ještě nedávno čekal na začátečnickém stroji jen málokdo
|
Svět motorů/Michal Kollert
Ani jezdec s výškou 180 cm si na třístovce jako vosa na bonbonu nepřipadá
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 300CL-X
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 300CL-X
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 300CL-X
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 300CL-X
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 300CL-X
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 300CL-X
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 300CL-X
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 300CL-X
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 300CL-X
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 300CL-X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Dvacet kilowattů se může zdát málo, ale třístovka je podává velmi srdnatě. Kromě toho má většina přímých konkurentů o fous vyšší objem.
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 300CL-X
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 300CL-X
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 300CL-X
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 300CL-X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Dealeři už nabízejí kompatibilní příslušenství, například sadu dvou kufrů SHAD na zip za 7250 Kč
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 300CL-X
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 300CL-X
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 300CL-X
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 300CL-X
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 300CL-X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renovace po 100 letech: Mercedes oživil svůj úspěšný červený závoďák z Targa Florio
Nahlédněte do výroby nové Škody Kodiaq: Jak se montuje čelní a zadní okno
Luxusní Renault Safrane je krásný i dnes. Našli jsme kus s unikátní historií
Smart Fortwo je pro značku důležitý. Vrátí se v nové podobě
Kde smíte legálně řídit skútr? Na skútru ani na Slovensko
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo