Austin Princess (1947–1968): Luxus pro méně bohaté
1
/
17
Prohlédnout znovu
Austin Princess (1947–1968): Luxus pro méně bohaté
K výraznější modernizaci došlo v roce 1956, kdy byl představen model Austin Princess IV.
|
Karel Haas
Princess měl chladič se svislým mřížováním, umístěný skoro kolmo. Do prostoru mezi předními blatníky a chladičem byly posazeny světlomety a pod nimi mlhovky.
|
auto.vercity.ru
Austin A120 Princess Mark I měl rozvor náprav 3 030 mm a byl dlouhý 4877 mm.
|
auta5p.eu
Jednoduchá palubní deska obložená ořechovým dřevem měla všechny přístroje umístěné uprostřed.
|
premiercarriage.co.uk
Austin A120 Princess se začal vyrábět v roce 1947 současně s modelem Austin A110/125 Sheerline, vyvinutým během válečných let.
|
Karel Haas
Austin Sheerline měl vzadu vystupující zavazadlový prostor s víkem otevíraným dolů.
|
auta5p.eu
Sedmimístná limuzína Austin A135 Princess druhé série. Limuzína měla sedadlo řidiče a spolujezdce oddělené od zadních sedadel přepážkou s posuvným oknem.
|
classiccarintelligence.co.uk
Sedan Austin A135 Princess Mark II se vyráběl v letech 1950 až 1953 se zakrytými zadními koly.
|
auta5p.eu
Sedan Austin A135 Princess druhé série měl podobně jako Sheerline nízké zadní okno a zavazadelník s víkem otevíraným směrem dolů.
|
commons.wikimedia.org
Některé sedany Princess Mark II měly odlišně tvarovaná okna zadních dveří.
|
classic.com
Pozdější verze modelu Princess měly přístroje a ovladače umístěné na panelu uprostřed palubní desky.
|
pacificclassics.com
Austin A135 Princess Mark III, vyráběný v letech 1953 až 1956 dosáhl počtu 299 vyrobených sedanů a 51 limuzín.
|
auta5p.eu
Tato limuzína Austin Princess třetí série z roku 1954 měla velké světlomety z modelu Sheerline.
|
Wikipedia
K hlavním stylistickým úpravám série Mark IV patřilo jednodílné čelní okno a světlomety více zapuštěné do předních blatníků.
|
Wheelsage.org
Boční prolisy naznačovaly propojení předních a zadních blatníků.
|
Wheelsage.org
Od května 1960 se přešlo k pojmenování Vanden Plas Princess. Na obrázku je limuzína z roku 1962.
|
Wikipedia
Limuzína Vanden Plas Princess z roku 1965. Všechny limuzíny měly zadní dveře otevírané proti směru jízdy.
|
Wikipedia
Nové Ferrari 12Cilindri oficiálně: Oslava V12 o 830 koních stojí od 10 milionů
Velký test nosičů jízdních kol: Stejná věc, přesto takové rozdíly
BFGoodrich vylepšil slavnou pneumatiku. Je lepší na štěrku i sněhu
Největší problém plug-in hybridů jsou řidiči. Neumějí je nabíjet
Lancia Kappa (1994-2000): Tři podoby italské elegance
Martin Vaculík vyzpovídal nového šéfredaktora Světa motorů