Mototest Honda CMX1100T Rebel DCT: Až moc přívětivý rošťák
1
/
35
Prohlédnout znovu
Mototest Honda CMX1100T Rebel DCT: Až moc přívětivý rošťák
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Kulatý přístroj působí dostatečně retro, byť je z tekutých krystalů
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Na pravé rukojeti najdete tlačítka k ovládání automatické převodovky.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Na levé je specialitou páčka parkovací brzdy.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Sedlo jezdci poskytuje dobrou oporu při akceleraci, a navíc je komfortní. Bobek pro spolujezdce pohodlný moc není a lze ho snadno a rychle odmontovat.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Pod sedlem se nachází třílitrová odkládací přihrádka s nabíjecí zásuvkou USB-C.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Široký větrný štít verze Touring chrání nejen hlavu, ale i ruce jezdce.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Řadový dvoulitr je převzatý z endura Africa Twin. Má však nižší výkon i točivý moment a lépe si rozumí s nízkými otáčkami.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Levý kufr pojme 19 litrů nákladu, pravý jen 16, protože je na této straně výfuk.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
BMW uvádí plně automatickou spojku pro motorky: Zlepšuje akceleraci i stabilitu
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Sprint v Miami vyhrál Max Verstappen. Ricciardo udržel čtvrté místo
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena