Test CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R: Bahno, hluk a zábava
1
/
74
Prohlédnout znovu
Test CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R: Bahno, hluk a zábava
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
Interiér je podobný autu, jen více otevřený elementům. Jsou tu držáky na nápoje, přihrádka před spolujezdcem a také jedno USB. Za příplatek 9280 Kč je možné pořídit si praktický zadní box, kam se vejdou i dvě helmy.
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
Převodovka je klasické bezstupňové CVT a k charakteru stroje pasuje dobře. Na silnici ji nijak nevnímáme, v terénu je nutné ji trochu šetřit. Opět se trochu ukazuje mechanická povaha stroje, kdy mnohdy není možné páku do polohy L dostat a musíme trošku popojíždět.
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
Pro případy opravdové nouze má gladiator i naviják s nylonovým lanem, ovládaný pomocí kabelového ovladače zapojeného ve spolujezdcově přihrádce
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nejlepším aspektem erka je jeho podvozek, odpružení dokáže v terénu opravdové divy
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
Velký test nosičů jízdních kol: Stejná věc, přesto takové rozdíly
Největší problém plug-in hybridů jsou řidiči. Neumějí je nabíjet
Lancia Kappa (1994-2000): Tři podoby italské elegance
Martin Vaculík vyzpovídal nového šéfredaktora Světa motorů
Nový Citroën C3 má ceny. Elektromobil patří k nejlevnějším na trhu
Proč musíte chodit do práce 40 hodin týdně? Může za to Henry Ford