Mototest Moto Guzzi V100 Mandello: Krása střídá nádheru
1
/
47
Prohlédnout znovu
Mototest Moto Guzzi V100 Mandello: Krása střídá nádheru
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Digitální přístrojový štít je dobře čitelný a jeho prostřednictvím se nastavují i jednotlivé jízdní režimy
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Specialitou mandella jsou křidélka výklopná z nádrže, která upravují proudící vzduch tak, aby šel kolem stehen jezdce. V továrním nastavení se otevírají při 70 km/h, ale řidič může změnit rychlost mezi 30 až 95 km/h.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Praktický je elektricky nastavitelný štítek v rozsahu 90 mm
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Podélně uložený vidlicový dvouválec dokáže motorku ve vyšších otáčkách slušně rozvibrovat. Nechybí mu dostatek síly v nízkých otáčkách, ale má rád i vysoké.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jednoramenná kyvná vidlice tvoří s převodovkou a motorem jeden celek i díky tomu, že skrz ni jde k zadnímu kolu hnací hřídel
|
Svět motorů/Michal Kollert
Radiální čtyřpístkové třmeny Brembo se pyšní výbornou účinností
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Štíhlé sedlo má příjemný tvar i tuhost
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Schránka se vstupem USB pro nabíjení mobilu se nachází pod sedlem. Její umístění je ale hodně nepraktické.
|
Svět motorů/Michal Kollert
TEST Audi SQ8 4.0 TFSI – Ve znamení kacířské myšlenky
TWR se vrací s bláznivým restomodem XJS V12. Přes 600 koní zabalí do karoserie z karbonu
Velký test nosičů jízdních kol, Martin Vaculík v Renaultu a SUV, co není nudné. Sledujte Svět motorů TV!
Šestikolka Toyota Land Cruiser odolá puškám a ujede až 2000 km na nádrž
Čekáte na nové levné Tesly? Možná budete zklamáni, o co půjde
Unikátní Lotus M200 hledá nového majitele. Je dokonce plně funkční