Buick Wildcat (1963–1970): I velké „Ameriky“ se daly koupit za rozumnou cenu
24
/
25
Prohlédnout znovu
Buick Wildcat (1963–1970): I velké „Ameriky“ se daly koupit za rozumnou cenu
Čtyřdveřový sedan Wildcat se střechou hardtop bez středových sloupků.
|
Wikipedia
V modelovém roce 1962 byl Wildcat jen podsérií modelu Buick Invicta. Dvoudveřový hardtop stál 3927 $.
|
Wheelsage.org
Poznávacím znamením Wildcatu 1963 byly široké hliníkové ozdobné panely na bocích s náznakem tří větracích otvorů.
|
Wheelsage.org
Dvojité kruhové světlomety byly vsazeny do široké masky chladiče se znakem Buicku uprostřed.
|
Wheelsage.org
Sdružené svítilny na zádi byly umístěny svisle v širokých rámečcích, navazujících na nárazník.
|
Wikipedia
Nejsilnějším motorem byl sedmilitrový V8 Wildcat 465 s výkonem 390 koní. Říkalo se mu Super Wildcat.
|
Wikipedia
Kabriolet Buick Wildcat z roku 1964. Za předními koly měl tři chromované ozdoby svisle pod sebou, nahrazující tradiční vodorovně umístěné větrací otvory.
|
Wheelsage.org
Za dva roky bylo na různých místech Spojených států vyrobeno necelých 120 tisíc modelů Wildcat první generace.
|
Wheelsage.org
Buick Wildcat Sport Coupe ročník 1964 byl dlouhý necelých 5,5 metru.
|
wallpaperflare.com
Podstatnějšími změnami prošla záď s vodorovně uspořádanými koncovými světly, propojenými lesklým pásem se znakem uprostřed.
|
Wheelsage.org
Buick Wildcat druhé generace se představil v modelovém roce 1965. Příď a záď se při pohledu shora podobala písmenu W.
|
Wheelsage.org
Dvoudveřový Wildcat Sport Coupe z roku 1965 měl více skloněné zadní okno.
|
Wheelsage.org
Poněkud zaprášený Wildcat 1966 vyfotografoval autor článku v jedné z pražských garáží.
|
Karel Haas
Čtyřmístný kabriolet Buick Wildcat Custom GS z roku 1966.
|
Wheelsage.org
V modelovém roce 1966 se Buick Wildcat opět vrátil k náznaku tří větracích otvorů na bocích.
|
Wheelsage.org
Karoserie modelu Buick Wildcat 1967 měla uhlazenější tvary se zvýrazněnými zadními blatníky a šikmými prolisy na bocích.
|
Wheelsage.org
Náhradní kolo bylo umístěno v zavazadlovém prostoru a zmenšovalo jeho objem.
|
Wheelsage.org
Wildcat 1968 měl před volantem řadu ručkových přístrojů a ovladačů.
|
Wikipedia
Modely 1968 se lišily od předchůdce jen dělenou přední maskou a ozdobami za podběhy kol.
|
Wheelsage.org
Wildcat 1969 měl zkrácený rozvor a lišil se zahnutými lištami na bocích sledujícími prolisy.
|
Wikipedia
Buick Wildcat 1969 měl jinak tvarovaná boční okna za dveřmi a přepracované nárazníky.
|
Barnfinds.com
Sdružené koncové svítilny hardtopu Buick Wildcat Sport Coupe 1969 zabíraly skoro celou záď.
|
buy.motorious.com
Kabriolet Buick Wildcat Custom z roku 1970 byl posledním modelem druhé generace.
|
Wheelsage.org
Wildcat 1970 měl novou mřížku přední masky, nové ozdoby za podběhy předních kol a rozvor 3 150 mm.
|
Wheelsage.org
Jméno Wildcat použil Buick znovu v roce 1985 pro koncept sportovního vozu s motorem V6 uprostřed a pohonem všech kol.
|
topgear.com
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid