Mototest Suzuki V-Strom 800 DE: Ještě větší univerzál
1
/
40
Prohlédnout znovu
Mototest Suzuki V-Strom 800 DE: Ještě větší univerzál
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Přepínačem na řídítkách se mění kontrola trakce, nastavení zapalování a palivová mapa včetně speciálního režimu na štěrk
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Navzdory široké stavbě přední části je patrná snaha o co nejužší tělo v místech jezdcových kolen
|
Svět motorů/Michal Kollert
Řadový dvouválec má hutný zvuk a dobře zatahuje ve středních otáčkách, nemá proto smysl popohánět ho zbytečně k červenému poli
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Za standardně dodávanou vanu pod motorem má od nás výrobce palec nahoru, byť by mohla být ještě robustnější
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Čelní štítek je minimalistický do terénu a ze všeho nejvíc připomíná tabulku se závodním číslem. Dá se ale výškově nastavit.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Čelní štítek je minimalistický do terénu a ze všeho nejvíc připomíná tabulku se závodním číslem. Dá se ale výškově nastavit.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Předpětí pružiny zadní kyvné vidlice se dá nastavovat klasickou cestou, pokud chcete vozit spolujezdkyni
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
TEST Audi SQ8 4.0 TFSI – Ve znamení kacířské myšlenky
TWR se vrací s bláznivým restomodem XJS V12. Přes 600 koní zabalí do karoserie z karbonu
Velký test nosičů jízdních kol, Martin Vaculík v Renaultu a SUV, co není nudné. Sledujte Svět motorů TV!
Šestikolka Toyota Land Cruiser odolá puškám a ujede až 2000 km na nádrž
Čekáte na nové levné Tesly? Možná budete zklamáni, o co půjde
Unikátní Lotus M200 hledá nového majitele. Je dokonce plně funkční