Peugeot 605 SV24: Nenápadný bonviván
1
/
28
Prohlédnout znovu
Peugeot 605 SV24: Nenápadný bonviván
Peugeot 605 designově nijak nevyčníval. Elegantní tvary mu ale nelze upřít.
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Přístrojovka obsahovala jen to nejdůležitější. Všimněte si třeba absence palivoměru. Jeho funkci zastával palubní počítač.
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Peugeot 605 SV24
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Typický interiér auta z konce osmdesátých let. Všimněte si pěkně tenkého věnce volantu.
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Peugeot 605 SV24
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Peugeot 605 SV24
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Peugeot 605 SV24
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Peugeot 605 SV24
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Peugeot 605 SV24
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Kde jsou časy, kdy každá funkce v autě měla své vlastní tlačítko
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Všimněte si ovládání jasu přístrojovky. To už v dnešních autech často hledáme marně. Jedním z posledních mohykánů je třeba porsche
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Peugeot 605 SV24
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Peugeot 605 SV24
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Peugeot 605 SV24
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Po silnici se 605 nese s hrdostí pravých francouzských korábů
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Peugeot 605 SV24
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Peugeot 605 SV24
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Peugeot 605 SV24
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Peugeot 605 SV24
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Peugeot 605 SV24
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Peugeot 605 SV24
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Pro potěchu ucha musíte stát před kapotou. Výfuky žádné divadlo nedělají, ovšem motor má rozhodně co říct.
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Peugeot 605 SV24
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Peugeot 605 SV24
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Peugeot 605 SV24
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Motor par excellence. Choulostivý, ale výkonný. Nad 5000 otáček vás nechá v úžasu
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Jednou ze specialit verze SV24 byla šestnáctipalcová kola. My měli zimní patnáctky
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Peugeot 605 SV24
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Proč vyměnit zimní směs do ostřikovačů za letní? A jak se to dělá?
Renovace po 100 letech: Mercedes oživil svůj úspěšný červený závoďák z Targa Florio
Nahlédněte do výroby nové Škody Kodiaq: Jak se montuje čelní a zadní okno
Luxusní Renault Safrane je krásný i dnes. Našli jsme kus s unikátní historií
Smart Fortwo je pro značku důležitý. Vrátí se v nové podobě
Kde smíte legálně řídit skútr? Na skútru ani na Slovensko