Martin Vaculík a ojetý Renault Talisman: Skvělou technikou ke smutnému konci
1
/
99
Prohlédnout znovu
Martin Vaculík a ojetý Renault Talisman: Skvělou technikou ke smutnému konci
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman
|
acz
Z liftbacku se stal sedan, Korejci totiž mají tento druh karoserie radši. Zadní sedačky lze však přesto sklopit.
|
acz
Z liftbacku se stal sedan, Korejci totiž mají tento druh karoserie radši. Zadní sedačky lze však přesto sklopit.
|
acz
Renault Talisman
|
acz
Renault Talisman
|
Svět motorů
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Petr Homolka
Šestistupňová převodovka EDC má ve spojení s dvouturbovým 1.6 dCi jednu zvláštní vlastnost - ve vyšších rychlostech se plně spoléhá na 380 Nm točivého momentu a vůbec nepodřazuje
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Petr Homolka
Novinkou proti laguně je odvětrání sedaček, řešené však překvapivě neergonomicky - na obou stranách jinak. Změní to až letošní facelift.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Petr Homolka
Verze Initiale Paris stávaly dle ceníku 1,1 milionu, ale nikdo za ně tolik nedal. Běžné byly slevy i přes 30 procent. Velká část ojetin je proto v té nejvyšší výbavě.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Petr Homolka
Slabé mlhovky výrobce vyřešil v roce 2018, kdy úspornou a jasnou technologii LED zavedl i pro ně. Ale zatímco u Renaultu Mégane IV lze silnější LED mlhovky doplnit i na starší kus, tak talisman má s nimi jiný nárazník.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Petr Homolka
Otevírání zavazadelníku „kopnutím“ pod nárazník se vylepšovalo za pochodu. Dobře funguje od ročníku 2018.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Přední náprava je velice robustní s litými rameny, což je dnes rarita. Ze škodovek měla taková naposledy Octavia RS druhé generace v letech 2005 až 2008.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Systém řízení zadních kol 4Control je u talismanu spojen s elektronicky řízenými tlumiči. Překvapivě nestojí nijak drakonické peníze, až je jednou budete muset měnit – přední 6074 Kč, zadní 5016 Kč. U konkurence to běžně bývá dvojnásobek.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Systém řízení zadních kol 4Control je u talismanu spojen s elektronicky řízenými tlumiči. Překvapivě nestojí nijak drakonické peníze, až je jednou budete muset měnit – přední 6074 Kč, zadní 5016 Kč. U konkurence to běžně bývá dvojnásobek.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Když na vás renault mluví polsky, někdo v něm měnil baterku a neměl diagnostiku, aby jazyk přepnul zpět na češtinu.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lubomír Hofírek z Renault Auto Pokorný Brno nám vůz pořádně proklepnul. A třeba i vstřikovače byly jako nové.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Předchozí lagunu na srovnání nám přivezl a mnoha radami pomohl Aleš Matušek, který na internetu dělá skvělé stránky RNews.cz pro fandy renaultů
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW uvádí plně automatickou spojku pro motorky: Zlepšuje akceleraci i stabilitu
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Sprint v Miami vyhrál Max Verstappen. Ricciardo udržel čtvrté místo
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena