Ojetý Ford Kuga II (C520): Mezi Evropou a Amerikou
1
/
33
Prohlédnout znovu
Ojetý Ford Kuga II (C520): Mezi Evropou a Amerikou
Auto po faceliftu, uskutečněném v roce 2016. Světlomety zůstaly buď halogenové, nebo alternativně xenonové.
|
Svět motorů
Původní verze, čili před modernizací
|
Svět motorů
Palubní deska původní verze: Na rozdíl od zevnějšku se kabina v rámci modernizace skoro nezměnila.
|
Svět motorů
Tato palubka náleží autu po inovaci, v tomhle případě luxusní verzi Vignale. Ta se v původním vydání vůbec nenabízela.
|
Svět motorů
Standardní manuálně ovládaná klimatizace má jednozónové vytápění. Všimněte si vlevo tlačítka vyhřívání čelního skla. Vpravo vypínání stop-startu.
|
Svět motorů
Samočinná klimatizace je vždy dvouzónová. Na panelu chybí tlačítko pro sjednocení nastavení obou teplot.
|
Svět motorů
Přístrojový štít byl pouze analogový. Displej se nabízel ve dvou velikostech.
|
Svět motorů
Páka manuální převodovky MMT6 se pohybuje lehce a naprosto přesně
|
Svět motorů
Volič samočinné převodovky PowerShift. Jeho přesouvání nesmějí doprovázet rázy.
|
Svět motorů
Motor 2.0 TDCi Duratorq
|
Svět motorů
Motor 2.0 TDCi Duratorq
|
Svět motorů
Motor 1.5 EcoBoost
|
Svět motorů
Motor 1.5 TDCi Duratorq
|
Svět motorů
Motor 1.6 EcoBoost
|
Svět motorů
Motor 2.0 EcoBoost
|
Svět motorů
Elektronický řídicí modul powershiftu obsahuje magnetický snímač polohy voliče .
|
Svět motorů
Sestava dvojité spojky.
|
Svět motorů
Demontované lamely soustředných spojek.
|
Svět motorů
Tady je ten největší problém převodovky 6DCT450: soustava pružin a plastových podložek tlumiče torzních kmitů.
|
Svět motorů
Novější verze PowerShiftu 6DCT451
|
Svět motorů
Když tohle praskne, je to počátek problému.
|
Svět motorů
Řez 6DCT450.
|
Svět motorů
Vyspělejší verze systému SYNC 2, integrující také navigaci a ovládání klimatizace.
|
Svět motorů
Základní verze SYNC, která se ale umí spárovat přes bluetooth s mobilním telefonem a nabízí rovněž slot na USB 2.0.
|
Svět motorů
Kuga II byla jedním z prvních evropských vozů, které nabídly bezdotykové otevírání zavazadelníku. Přirozeně pouze u verze s elektrickým ovládáním jeho víka.
|
Svět motorů
Ford Kuga
|
Svět motorů
Ford Kuga
|
Svět motorů
Ford Kuga
|
Svět motorů
Motor 1.5 EcoBoost takhle spatříte po otevření kapoty. Chybí mu plastový kryt.
|
Svět motorů
Po sejmutí krytu je vidět zcela suchá pohonná jednotka. Zajímavostí jsou tlakové vzpěry, opřené o podmotorový rám.
|
Svět motorů
Zavěšení zadních kol využívá na každé straně čtyři ramena: tři příčná a jedno podélné. Nápravnice je řešena jako prostorová.
|
Svět motorů
Pod plastovým krytem se ukrývá konvenční ozubený řemen pohonu rozvodů. Součástí vačkových kol jsou hydraulické přesuvníky proměnného časování Ti-VCT
|
Svět motorů
Součástí vačkových kol jsou hydraulické přesuvníky proměnného časování Ti-VCT (zobrazeno modrozelenou barvou).
|
Svět motorů
BMW uvádí plně automatickou spojku pro motorky: Zlepšuje akceleraci i stabilitu
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Sprint v Miami vyhrál Max Verstappen. Ricciardo udržel čtvrté místo
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena