Akční Škoda Felicia Trumf kdysi nestála moc. Dnes může být ceněná rarita
1
/
21
Prohlédnout znovu
Akční Škoda Felicia Trumf kdysi nestála moc. Dnes může být ceněná rarita
V roce 2000 dorazily na trh závěrečné limitované modely Škody Felicia. Nejvýhodnější a nejžádanější byla verze Trumf. Navenek totiž vypadá jako plně vybavené auto.
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Felicia Trumf
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Felicia Trumf
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Felicia Trumf
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Palubní deska sice tvrdými plasty neuchvátí, ale ten tvar… Líbí se nám dodnes! Edici Trumf prozrazuje čtyřramenný volant.
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Felicia Trumf
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Felicia Trumf
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Felicia Trumf
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Felicia Trumf
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Felicia Trumf
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Felicia Trumf
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Felicia Trumf
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Felicia Trumf
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Na rozdíl od modelů Laurin & Klement nebo Mystery si musela Felicia Trumf vystačit se základní potahovou látkou výplní z modelu LX. Tkanina má stále slušnou výdrž.
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Zadní křídlo z nabídky společnosti Milotec patřilo u felicií k nejvyhledávanějším doplňkům, velké oblibě se těšila rovněž chromovaná koncovka výfuku
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Najít zadní plato hatchbacku bez nainstalovaných beden je těžké. Na přelomu milénia lidé chtěli muziku, jenže kratší felicia nabízela reproduktory jen vpředu.
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Jedním z trumfů trumfu bylo standardní osazení čtyřválcem o výkonu 50 kilowattů, základní model felicie si musel vystačit se 40 kW
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Felicia Trumf
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Že jde o jeden z kusů edice, jež v inzerci prolomila milion, není znát ani na příplatkových litých kolech
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Felicia Trumf
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Dodnes nepoužité samolepky akčního modelu, včetně originálního obalu s logem Genuine Parts Škoda, se rovnají vzácné sběratelské bankovce
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Proč vyměnit zimní směs do ostřikovačů za letní? A jak se to dělá?
Renovace po 100 letech: Mercedes oživil svůj úspěšný červený závoďák z Targa Florio
Nahlédněte do výroby nové Škody Kodiaq: Jak se montuje čelní a zadní okno
Luxusní Renault Safrane je krásný i dnes. Našli jsme kus s unikátní historií
Smart Fortwo je pro značku důležitý. Vrátí se v nové podobě
Kde smíte legálně řídit skútr? Na skútru ani na Slovensko