Ojetý Nissan Navara D40: Náročný služebník
1
/
53
Prohlédnout znovu
Ojetý Nissan Navara D40: Náročný služebník
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
|
Svět motorů/Petr Homolka
Palubní deska navary je ryze účelová, vladnou zde tvrdé plasty a velká tlačítka
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
|
Svět motorů/Petr Homolka
Čtyřdveřová kabina nabídne spoustu místa i na zadních sedačkách, komfortu běžných SUV ale nedosahuje
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
|
Svět motorů/Petr Homolka
Také nástavbu korby je potřeba čas od času zkontrolovat a přitáhnout. Jinak hrozí, že při vyšších rychlostech začne opouštět své místo na korbě.
|
Svět motorů
Rozbité či urezlé mechanismy zamykání jsou běžné, zejména pro levnější nástavby.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ačkoliv i podstatně přepracovaný 2,5litrový čtyřválec po faceliftu dokáže potrápit několika specifi ckými problémy, obecně jde o spolehlivější volbu, než je starší jednotka, vyráběná do roku 2010.
|
Svět motorů
Ačkoliv i podstatně přepracovaný 2,5litrový čtyřválec po faceliftu dokáže potrápit několika specifi ckými problémy, obecně jde o spolehlivější volbu, než je starší jednotka, vyráběná do roku 2010.
|
Svět motorů
Přední náprava těžké terénní navary trpí podstatně více než na běžných vozech, při koupi ojetiny je proto potřeba udělat pořádnou prohlídku
|
Svět motorů
Olej rozlitý po celé pravé straně není v tomto případě známkou hrozivé závady, ale pouze zanedbané výměny oleje
|
Svět motorů
I takto může vypadat kříž kardanu těsně před fatálním selháním
|
Svět motorů
Toto místo na rámu je nutné při koupi pořádně zkontrolovat, právě zde totiž hrozí zlomení vlivem koroze
|
Svět motorů
Rozvodná skříň s elektronikou pro zadní část vozu je častou obětí výjezdů do terénu, její zabezpečení proti vlhkosti je taktéž bídné
|
Svět motorů
Ventil EGR ovládaný krokovým motorkem může být zodpovědný za nemožnost vůz nastartovat, rozpadlý ventil jej totiž udusí výfukovými plyny
|
Svět motorů
Odvzdušňovací ventil na zadní nápravě je lehce přístupný, občasné vyčištění tedy není problémem
|
Svět motorů
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
|
Svět motorů
Kardan vedoucí k přední nápravě, zodpovědný za nepříjemné třepání vozu, lze vymontovat během pár minut
|
Svět motorů
Olej v diferenciálu je už natolik smíchaný s vodou, že nám mechanik Laco Demo radí okamžitou výměnu
|
Svět motorů
Doporučené přehazování předních a zadních kol zde určitě neproběhlo. Na zadních gumách se opotřebují zejména středy, zatímco vpředu okraje.
|
Svět motorů
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
|
Svět motorů
Retrotest Audi Q7 3.0 TDI – Čekání se vyplatilo
Ještě se nevyrábí, ale už jej lze řídit: Na PlayStation přijíždí elektromobil od Sony
Mazda MX-30 R-EV a Mazda RX-8: Jediné wankely nové éry bok po boku
Proč vyměnit zimní směs do ostřikovačů za letní? A jak se to dělá?
Svět motorů 18/2024: Jezdíme s novou Dacií Duster
Renovace po 100 letech: Mercedes oživil svůj úspěšný červený závoďák z Targa Florio