Studebaker Lark (1959–1961): Kompakt, který se marně pokoušel zachránit značku
4
/
19
Prohlédnout znovu
Studebaker Lark (1959–1961): Kompakt, který se marně pokoušel zachránit značku
Oblíbenou verzí bylo dvoudveřové kupé hardtop bez střešních sloupků B.
|
Wheelsage.org
Studebaker Lark z roku 1959 měl lichoběžníkovou přední masku s jemným mřížováním a kruhové světlomety v rozích karoserie.
|
Bring a Trailer
Studebaker Lark se nabízel ve dvou sériích s řadovým šestiválcem (Lark VI) a vidlicovým osmiválcem (Lark VIII) na obrázku.
|
barnfinds.com
Čtyřdveřový sedan Studebaker Lark VIII s výbavou Regal.
|
Wheelsage.org
O dvoudveřové kombi Studebaker Lark nebyl v roce 1959 velký zájem zákazníků.
|
bid.goodingco.com
Italský dovozce vozů Studebaker vystavil v roce 1960 na turínském autosalonu koncept Larku podle Lombardiho návrhu.
|
carrozzieri-italiani.com
Novinkou modelového roku 1960 bylo čtyřdveřové kombi Studebaker Lark.
|
forums.aaca.org
Šestiválcové kupé hardtop si stále udržovalo zájem zákazníků.
|
automobilrevue.cz
Další novinkou roku 1960 byl kabriolet Studebaker Lark se skládací plátěnou střechou.
|
Wheelsage.org
Měkce obložená palubní deska měla před volantem nejnutnější přístroje a ovladače a uprostřed rádio.
|
Wheelsage.org
Kabriolet převzal všechny stylistické prvky od dvoudveřového sedanu, včetně chromovaných lišt na bocích a na zádi.
|
Wheelsage.org
Čtyřdveřový sedan Studebaker Lark z roku 1960 měl panoramatické zadní okno.
|
Wheelsage.org
Dvoudveřový sedan Studebaker Lark VI z roku 1960 měl pevné střešní sloupky B.
|
Wheelsage.org
Dvoudveřové kombi Studebaker Lark VIII s výbavou Deluxe mělo dvoudílné zadní víko.
|
Wheelsage.org
Pro modelový rok 1961 připravil Studebaker nový čtyřdveřový sedan Cruiser s rozvorem 2 870 mm.
|
archives.studebakermuseum.org
Od čtyřdveřového kombi byla odvozena verze s prodlouženým rozvorem pro taxislužbu, nazývaná Econ-O-Miler.
|
Wheelsage.org
Dvoudveřové kupé Studebaker Lark VI Regal z roku 1961 mělo dvojité světlomety a větrací otvory v zadních sloupcích.
|
Wheelsage.org
Prostorné čtyřdveřové kombi Studebaker Lark VIII Regal ročníku 1961.
|
Wheelsage.org
Modely Lark druhé generace (1962 a 1963) s rozvorem 2 870 mm přepracoval designer Brooks Stevens do modernější podoby.
|
Wheelsage.org
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy
Nové pojistné podvody: Šejdíři falšují poškození aut ve photoshopu