Lze ušetřit s díly z vrakovišť? Buďte opatrní, vyhnete se problémům
1
/
48
Prohlédnout znovu
Lze ušetřit s díly z vrakovišť? Buďte opatrní, vyhnete se problémům
Náhradní díly z vrakoviště
|
Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště
|
Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště
|
Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště
|
Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště
|
Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště
|
Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště
|
Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště
|
Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště
|
Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště
|
Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště
|
Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště
|
Svět motorů/Matouš Waller
Stejně jako u světel si při prohlídce nárazníku zkontrolujte, jestli jsou úchyty nepoškozené
|
Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště
|
Svět motorů/Matouš Waller
U nárazníků si také pohlídejte, aby nebyly polámané lamely
|
Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště
|
Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště
|
Svět motorů/Matouš Waller
V hale vedle zvedáku čekají poškozená auta na rozebrání. Tohle už dosloužilo, ale spousta dílů z něj se ještě použít dá.
|
Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště
|
Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště
|
Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště
|
Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště
|
Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště
|
Svět motorů/Matouš Waller
Přítomnost samolepky s kódem na převodovce je výhodou. Podle ní se dá odhadnout, jestli bude ve vašem autě fungovat.
|
Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště
|
Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště
|
Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště
|
Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště
|
Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště
|
Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště
|
Svět motorů/Matouš Waller
Základem je správné uchovávání součástek – třeba zacpání kanálů v hlavě motoru, aby se dovnitř nedostaly nečistoty
|
Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště
|
Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště
|
Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště
|
Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště
|
Svět motorů/Matouš Waller
Zfušovaná oprava, kdy je držák obalený plastem z tavné pistole. Takhle to vypadat nemá.
|
Svět motorů/Matouš Waller
I tenhle světlomet je opravovaný, ale o poznání kvalitněji
|
Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště
|
Svět motorů/Matouš Waller
Bezvadné úchyty a konektory jsou nezbytností
|
Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště
|
Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště
|
Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště
|
Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště
|
Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště
|
Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště
|
Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště
|
Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště
|
Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště
|
Svět motorů/Matouš Waller
Lamborghini Urus jako expediční vozidlo? Nechybí naviják ani kuchyňka!
Toyota prý pracuje na dalším ostrém hatchbacku. Zamíří do rallye i na silnice
Amerika za pět let zavede systém, který je v Evropě normou už roky
Prodloužený Volkswagen Tiguan pro Čínu se skoro dotáhl na Škodu Kodiaq
TEST Audi SQ8 4.0 TFSI – Ve znamení kacířské myšlenky
TWR se vrací s restomodem XJS V12. Přes 600 koní v karbonu!