Mercedes-Benz Vito Tourer L 119 CDI: Silák
1
/
16
Prohlédnout znovu
Mercedes-Benz Vito Tourer L 119 CDI: Silák
Mercedes-Benz Vito Tourer L 119 CDI: Silák
|
acz
Množství Adblue pro systém SCR bylo v palubním počítači snadno dohádatelné
|
acz
Displej o úhlopříčce 14,7 cm pěkně zobrazoval informace včetně navigace
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Hlasové ovládání telefonu, rádia a dalších funkcí pracovalo precizně
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Elektrická parkovací brzda přináší komfort při odbrzďování
|
acz
Přístup k zadní řadě sedadel z obou stran vozidla byl příjemný
|
acz
Snadno vyjímatelná deska slouží k prodloužení sklopených zadních sedadel k vytvoření dvoulůžka
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Snadno vyjímatelná deska slouží k prodloužení sklopených zadních sedadel k vytvoření dvoulůžka
|
acz
Nejsilnější spojení pro model Vito Tourer tvořilo 140 kW motoru OM651 a sedmistupňová automatická převodovka
|
acz
Podélně uložený čtyřválec dovoluje začlenění katalyzátoru, systému SCR a filtru pevných částic hned za turbodmychadlo
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy
Nové pojistné podvody: Šejdíři falšují poškození aut ve photoshopu