Jak se žije s vírníkem: Ani letadlo, ani auto. Stačí na něj béčkový řidičák?
1
/
55
Prohlédnout znovu
Jak se žije s vírníkem: Ani letadlo, ani auto. Stačí na něj béčkový řidičák?
Jak se žije s vírníkem: Ani letadlo, ani auto. Stačí na něj béčkový řidičák?
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Přístrojová deska pochopitelně odpovídá více letadlu. K silničnímu provozu slouží jen pár tlačítek a diody vpravo.
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Letiště není pro provozování vírníku bezpodmínečně nutné, odstartuje na sto metrech a přistane maximálně na deseti
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Silniční homologaci má zatím jen vírník se sedadly za sebou krytý kabinou, ale existuje i v otevřené formě coby kabriolet nebo luxusní verze se sedačkami vedle sebe
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Zatím je poháněno přední kolo, které se na vlhku při rozjezdu může protáčet. Do budoucna se počítá s motory v nábojích zadních kol.
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Kromě technického průkazu Letecké amatérské asociace ČR se musí pilot/řidič prokazovat také klasickým osvědčením o registraci
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
U benzinky nedaleko letiště už stroj Pavla Březiny dobře znají, jinde se ale pořád podivují, když po ose dorazí natankovat
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Vírník AutoGyro Calidur
|
acz
Karbon, aramid a rychlé pruhy. BMW ukazuje sportovní doplňky pro kombík řady 5
Luxusní elektrický Cadillac Lyriq v Německu vyjde v přepočtu na 2 miliony. Co nabízí?
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!