Scania G20 a V5: Kabiny a motory
1
/
12
Prohlédnout znovu
Scania G20 a V5: Kabiny a motory
Scania G20 a V5: Kabiny a motory
|
acz
Scania G20 a V5: Kabiny a motory
|
acz
Nová kabina G ve verzi Highline nabízí velkou výšku. Středový tunel však kvůli nízko uložené kabině vymazat nelze.
|
acz
Spací kabina nabízí široké lůžko
|
acz
Scania G20 a V5: Kabiny a motory
|
acz
Budka G umožňuje nízký nástup.
|
acz
Nízká denní kabina kombinovaná se šestiválcem se výborně hodí například pro transport osobních vozidel či těžkých nápojů
|
acz
Budka G umožňuje nízký nástup.
|
acz
Budka G umožňuje nízký nástup.
|
acz
Pětiválec DC09 obdržel kromě jiného zvýšený kompresní poměr
|
acz
Scania G20 a V5: Kabiny a motory
|
acz
Nejvyšší kabiny R a S bez středového tunelu se u vozidel Scania nejvíce hodí do mezinárodní dopravy
|
acz
BMW uvádí plně automatickou spojku pro motorky: Zlepšuje akceleraci i stabilitu
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Sprint v Miami vyhrál Max Verstappen. Ricciardo udržel čtvrté místo
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena