Takhle vypadá agresivní elektromobilita v praxi. Hlava to nebere!
1
/
11
Prohlédnout znovu
Takhle vypadá agresivní elektromobilita v praxi. Hlava to nebere!
Agresivní elektromobilita v praxi
|
Svět motorů
Agresivní elektromobilita v praxi
|
Svět motorů
Za dvě hodiny na této nabíječce se střídavým proudem s maximálním výkonem 22 kW zvýšíte dojezd běžného elektromobilu nanejvýš o 50 až 60 kilometrů
|
Svět motorů
Agresivní elektromobilita v praxi
|
Svět motorů
Nabíjecí stojan mohl podle kritiků vyrůst na bývalém prostoru pro kontejnery, kde na snímku parkuje bílý vůz. Z travnaté plochy pak šlo udělat navíc jedno parkovací místo.
|
Svět motorů
Předsedu SVJ Martina Matunu nejvíce štve a mrzí, že s obyvateli nikdo umístění elektronabíječky nekonzultoval
|
Svět motorů
V Otopašské ulici se s parkováním dost perou. Lidé tak odstavují vozidla bez ostychu na vyhrazených místech pro elektroauta.
|
Svět motorů
Agresivní elektromobilita v praxi
|
Svět motorů
Agresivní elektromobilita v praxi
|
Svět motorů
Hlídka městské policie odtah nevolí. Sáhla by k němu pouze v případě, pokud by přijel elektromobil a chtěl nabíjet.
|
Svět motorů
Agresivní elektromobilita v praxi
|
Svět motorů
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Nová Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ještě ne?
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil