Rychle, ale bezpečně: Co chrání posádku Fabie Rally2 evo?
1
/
28
Prohlédnout znovu
Rychle, ale bezpečně: Co chrání posádku Fabie Rally2 evo?
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Pohled do interiéru rallyeového speciálu. Vpravo a za sedačkami vidíte části ochranného rámu, pod sedačkou navigátora je vidět hasicí přístroj.
|
Škoda
Vlevo dole masivní část rámu, dveře v sobě skrývají silné pěnové výztuhy a ochranné panely převážně z kevlaru
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Hever, který posádce pomáhá, vymysleli a vyrobili v závodním oddělení Škody Auto. Posádka s jeho pomocí vymění kolo za sedmdesát sekund.
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Jan Kopecký
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
BMW uvádí plně automatickou spojku pro motorky: Zlepšuje akceleraci i stabilitu
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Sprint v Miami vyhrál Max Verstappen. Ricciardo udržel čtvrté místo
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena