Dlouhodobý test: Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI po 93.657 km - Jak přežil zimu?
4
/
52
Prohlédnout znovu
Dlouhodobý test: Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI po 93.657 km - Jak přežil zimu?
Škoda Rapid
|
Svět motorů
Škoda Rapid
|
Svět motorů
Škoda Rapid
|
Svět motorů
Nejviditelnějším opotřebením testovaného vozu je hlavice řadicí páky, z jejíž kůže se loupe bezbarvý lak. Proti prvním Octaviím III je i toto zlepšení, ale výrobce by měl v kvalitě ještě přidat.
|
Svět motorů
Gardské jezero jsme zastihli ještě před hlavní sezonou. Byl tam klid a ranní opar dodával jinak rušnému letovisku až tajemnou atmosféru.
|
Svět motorů
Gardské jezero jsme zastihli ještě před hlavní sezonou. Byl tam klid a ranní opar dodával jinak rušnému letovisku až tajemnou atmosféru.
|
Svět motorů
U dánského pobřeží jsme rapidu dopřáli jeho poslední moře před rozborkou.
|
Svět motorů
Ve městě Limone se na nás připravili a u hlavní cesty postavili skulpturu loga Světa motorů.
|
Svět motorů
Nevíte někdo, co to bylo za zvíře, které nám přes noc okousalo anténu? Na střeše si kolem ní pořádně zatančilo.
|
Svět motorů
Nevíte někdo, co to bylo za zvíře, které nám přes noc okousalo anténu? Na střeše si kolem ní pořádně zatančilo.
|
Svět motorů
Baterka v klíči vydržela původní až do 94 040 km, což je na systém Kessy obdivuhodný výkon. Pak však klíč umřel úplně.
|
Svět motorů
I Vaculík se občas mýlí. Nám tvrdil, že poskakování zadního stěrače není zaviněno pryžovou částí. Vyměnil jej až v 93 657 km a otravné poskakování fakt ustalo.
|
Svět motorů
I Vaculík se občas mýlí. Nám tvrdil, že poskakování zadního stěrače není zaviněno pryžovou částí. Vyměnil jej až v 93 657 km a otravné poskakování fakt ustalo.
|
Svět motorů
Brescia zrovna žila startem slavného závodu Mille Miglia, a tak jsme se také postavili na start. Jenom apatičtí diváci nám přišli nějací zamrzlí v čase.
|
Svět motorů
Cesta Škody Rapid
|
Svět motorů
Škoda Rapid Spaceback
|
Ondřej Kroutil
Škoda Rapid Spaceback
|
Ondřej Kroutil
Škoda Rapid Spaceback
|
Ondřej Kroutil
Škoda Rapid Spaceback
|
Ondřej Kroutil
Škoda Rapid Spaceback
|
Ondřej Kroutil
Škoda Rapid Spaceback
|
Ondřej Kroutil
Škoda Rapid Spaceback
|
Ondřej Kroutil
Škoda Rapid Spaceback
|
Ondřej Kroutil
Škoda Rapid Spaceback
|
Ondřej Kroutil
Škoda Rapid Spaceback
|
Ondřej Kroutil
Škoda Rapid Spaceback
|
Ondřej Kroutil
Škoda Rapid Spaceback
|
Ondřej Kroutil
Škoda Rapid Spaceback
|
Ondřej Kroutil
Škoda Rapid Spaceback
|
Ondřej Kroutil
Škoda Rapid Spaceback
|
Ondřej Kroutil
Škoda Rapid Spaceback
|
Ondřej Kroutil
Škoda Rapid Spaceback
|
Ondřej Kroutil
Škoda Rapid Spaceback
|
Ondřej Kroutil
Škoda Rapid Spaceback
|
Ondřej Kroutil
Škoda Rapid Spaceback
|
Ondřej Kroutil
Škoda Rapid Spaceback
|
Ondřej Kroutil
Škoda Rapid Spaceback
|
Ondřej Kroutil
Škoda Rapid Spaceback
|
Ondřej Kroutil
Škoda Rapid Spaceback
|
Ondřej Kroutil
Škoda Rapid Spaceback
|
Ondřej Kroutil
Škoda Rapid Spaceback
|
Ondřej Kroutil
Škoda Rapid Spaceback
|
Ondřej Kroutil
Škoda Rapid Spaceback
|
Ondřej Kroutil
Škoda Rapid Spaceback
|
Ondřej Kroutil
Škoda Rapid Spaceback
|
Ondřej Kroutil
Škoda Rapid Spaceback
|
Ondřej Kroutil
Škoda Rapid Spaceback
|
Ondřej Kroutil
Škoda Rapid Spaceback
|
Ondřej Kroutil
Škoda Rapid Spaceback
|
Ondřej Kroutil
Škoda Rapid Spaceback
|
Ondřej Kroutil
Škoda Rapid Spaceback
|
Ondřej Kroutil
Škoda Rapid Spaceback
|
Ondřej Kroutil
Další čínská značka s ambicí uspět v Evropě: Avatr chystá dobrodružné elektrické SUV
Martin Vaculík a BMW i3: Elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing