Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT vs. Škoda Fabia 1.0 TSI DSG – Podruhé ve stejné řece
21
/
73
Prohlédnout znovu
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT vs. Škoda Fabia 1.0 TSI DSG – Podruhé ve stejné řece
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT vs. Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT vs. Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT vs. Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT vs. Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT vs. Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jednoduchý přístrojový štít snad už ani přehlednější být nemůže.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Masivní palubní deska, velké plastové plochy nebo obří středový panel byly designově v kurzu před několika lety.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
U hyundaie můžete mít vestavěnou navigaci jen s paketem Premium za nemalý příplatek šedesáti tisíc
|
Svět motorů/Petr Homolka
Automatické klimatizace najdete v obou vozech od výbavy Style. Je zajímavé, že tento název používá i20 i fabia. Dvouzónovou ani u jednoho nedostanete. Vyhřívání volantu ale zůstává výsadou Jihokorejce.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Delší převody se u i20 negativně odrazily na horším pružném zrychlení, ale příznivější spotřebu mu nepřinesly
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ani vpředu si na místo nemůžeme stěžovat, jen křesla by mohla mít poddajnější polstrování.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pokud často vozíte více lidí a zaplníte i druhou řadu sedadel, vyberte si i20. Na zadní lavici totiž budou mít kolem sebe a hlavně před koleny dostatek prostoru. V tomto směru jde o jeden z největších vozů mezi malými hatchbacky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mnohem jistější a stabilnější při vyhýbacím manévru mezi kužely, ale ne tak pohodlný. To jsou základní charakteristiky malého Jihokorejce.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zavazadelník i20 je s 326 litry jen o málo menší než u fabie. Může se však pochlubit lepší využitelností, protože do něj tolik nazasahují podběhy zadních kol.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na druhou stranu nám u něj vadí vysoká nakládací hrana. Rezervní kolo dostanete za příplatek 1790 Kč.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Litrový tříválec v i20 není příliš kultivovaný a vyvolává chvění, které prostupuje celou karoserií. Plochá výkonová křivka mu zajisťuje zátah v širokém spektru otáček a dostatek síly prakticky již od volnoběhu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Po faceliftu má maska chladiče dovnitř prohnuté boky, ještě více tak vyniknou vystouplé kapsy po stranách nárazníku
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pneumatiky v testu: Nokian WR04 195/55 R16
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na zpracování detailů si dala Škodovka více záležet a analogové přístroje jsou také dobře čitelné.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Palubní deska fabie je vizuálně odlehčena širokým okrasným panelem, který je v případě provedení Monte Carlo červený.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fabia má sice o půl palce menší obrazovku, ale navigaci do ní pořídíte za dostupných 17 500 Kč
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Sedmistupňový dvouspojkový automat funguje stejně jako u jihokorejského konkurenta jemně, přesně a rychle
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škodovka si libuje v chytrých řešeních, která mají za cíl usnadnit cestujícím život v autě. Paket Simply Clever za 3500 Kč obsahuje i tento úchyt na multimediální přístroje, který vsunete do držáku na nápoje.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vpředu Škodovka s Jihokorejcem drží krok, a hlavně sedadla Monte Carlo se jí povedla.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kratší celková délka i rozvor náprav nedává fabii příliš šancí na vytvoření kabiny, která by velikostí mohla hyundaii konkurovat. Omezené možnosti jsou znát hlavně vzadu, kde cestujícím před koleny zbývá jen minimum místa.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fabia preferuje pohodlí posádky a měkké nastavení velmi dobře fi ltruje nerovnosti. Platí za to většími náklony karoserie a brzkým zásahem ESP.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Přepravní kapacitou 330 l může fabia konkurovat i některým hatchbackům nižší střední třídy. Škodovka pro ni nabízí i bohatý přepážkový a síťový program. K uložení drobností jsou praktické také kapsa a polička na levé straně.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dojezdová rezerva stojí 1600 Kč.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Svůj potenciál zážehový tříválec 1.0 TSI s výkonem 81 kW ukáže až po překročení dvou tisíc otáček, do té doby je línější. Chválíme ho za klidný chod, odhlučnění a také celkem slušnou spotřebu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS860 215/45 R16
|
Svět motorů/Petr Homolka
Po modernizaci má fabia útlejší světlomety a vystouplejší žebrování v masce, která je protažena více dolů
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid