Jaké nanoroušky si vybrat: Za volantem v nano? Rozhodně ano!
1
/
20
Prohlédnout znovu
Jaké nanoroušky si vybrat: Za volantem v nano? Rozhodně ano!
Jaké nanoroušky si vybrat
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Skladba a fungování nanoroušky
|
Nano M.On
Jaké nanoroušky si vybrat
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jaké nanoroušky si vybrat
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jaké nanoroušky si vybrat
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jaké nanoroušky si vybrat
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jaké nanoroušky si vybrat
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jaké nanoroušky si vybrat
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Člověk si nanomasku může snadno vytvarovat tak, aby mu při šoférování vůbec nepřekážela
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jedna z klíčových výhod nanoroušek je v tom, že vlhkost nesnižuje jejich účinnost
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jaké nanoroušky si vybrat
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jaké nanoroušky si vybrat
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jaké nanoroušky si vybrat
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jaké nanoroušky si vybrat
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
„Naše nanoroušky vznikají kompletně v České republice,“ říká Jiří Fantík z Nano M.On
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jaké nanoroušky si vybrat
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jaké nanoroušky si vybrat
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jaké nanoroušky si vybrat
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jaké nanoroušky si vybrat
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Pokud jedou v autě pasažéři s nanorouškou, riziko nákazy čínskou chřipkou se znatelně snižuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Budoucnost elektro hypersportů je nahnutá. Miliardáři nemají zájem
Nový Volkswagen California osobně: Víc prostoru a prvotřídní čalounění
Pirelli začíná vyrábět nové pneumatiky pro Ferrari Enzo
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa