Mercedes-Benz C 220 d – Revoluce shora
22
/
47
Prohlédnout znovu
Mercedes-Benz C 220 d – Revoluce shora
Mercedes-Benz C 220 d
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 220 d
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 220 d
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 220 d
|
Svět motorů/Petr Homolka
Displej před řidičem má 12,3“ a dodává se v rámci paketu Advantage bez příplatku. Líbí se nám přehledná základní grafi ka i zobrazení mapových podkladů s možností satelitního pohledu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 220 d
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 220 d
|
Svět motorů/Petr Homolka
Palubní deska vypadá čistě a elegantně, ale dotykové ovládání všeho je na úkor ergonomie a odvádí pozornost. Za efektní dekor Metal-weave se připlácí 4014 Kč.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 220 d
|
Svět motorů/Petr Homolka
Středový displej má pro český trh standardně 11,9“ (existuje však i verze s 9,5“) a je natočen o 6° směrem k řidiči. Jediná dvě tlačítka zůstala na spodní dotykové liště a je zde i snímač otisku prstu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 220 d
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 220 d
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 220 d
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volant má hodně tlustý věnec, podobně jako sportovní M volanty od BMW, drží se ale příjemně. Titěrné dotykové plošky místo tlačítek jsou však k zlosti.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 220 d
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 220 d
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 220 d
|
Svět motorů/Petr Homolka
Sedadla nabízejí výrazné boční vedení, chybí však opora ramen. Vadí nízko výsuvné opěrky, které se navíc komplikovaně nastavují – částečně elektronicky a mechanicky.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 220 d
|
Svět motorů/Petr Homolka
Optimální pozice za volantem se hledá snadno, mohutný středový tunel a nízká linie střechy však začnou vyšším jedincům při delší cestě vadit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Úzkými dveřmi se dozadu hůře nastupuje a kvůli málo podepřeným stehnům a nemožnosti zasunout nárty se zde nesedí moc pohodlně
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 220 d
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 220 d
|
Svět motorů/Petr Homolka
Za zbytečné považujeme dotykové ovládání nastavování sedadel, reakce pouze na tlak nedává řidiči zpětnou vazbu a nefunguje ani současné posouvání a naklápění sedadla
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 220 d
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 220 d
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 220 d
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 220 d
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 220 d
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 220 d
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 220 d
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 220 d
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 220 d
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 220 d
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 220 d
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 220 d
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 220 d
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 220 d
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kufr potěší tradičně kvalitním čalouněním, zakrytými rameny víka i dvojicí háčků na bocích. Ty jsou přístupné lépe než dříve.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 220 d
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 220 d
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pro sklápění opěradel slouží nově tlačítka.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Modifikovaný dvoulitr řady OM 654 M využívá standardně mild-hybridní technologii, potěší suverénní dynamikou i nízkou spotřebou, kterou na dlouhých trasách udržíte kolem pěti litrů
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 220 d
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pneumatiky v testu: Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 MO 225/40 R19 (vpředu) a 255/35 R19 (vzadu)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Příplatkové světlomety Digital Light se dodávají pouze v paketech (od 153 674 Kč) a skládají se z tří výkonných světelných modulů, které usměrňuje 1,3 milionu zrcadel v jednom světle
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 220 d
|
Svět motorů/Petr Homolka
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším