Mototest Suzuki V-Strom 800 DE: Ještě větší univerzál
1
/
40
Prohlédnout znovu
Mototest Suzuki V-Strom 800 DE: Ještě větší univerzál
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Přepínačem na řídítkách se mění kontrola trakce, nastavení zapalování a palivová mapa včetně speciálního režimu na štěrk
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Navzdory široké stavbě přední části je patrná snaha o co nejužší tělo v místech jezdcových kolen
|
Svět motorů/Michal Kollert
Řadový dvouválec má hutný zvuk a dobře zatahuje ve středních otáčkách, nemá proto smysl popohánět ho zbytečně k červenému poli
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Za standardně dodávanou vanu pod motorem má od nás výrobce palec nahoru, byť by mohla být ještě robustnější
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Čelní štítek je minimalistický do terénu a ze všeho nejvíc připomíná tabulku se závodním číslem. Dá se ale výškově nastavit.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Čelní štítek je minimalistický do terénu a ze všeho nejvíc připomíná tabulku se závodním číslem. Dá se ale výškově nastavit.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Předpětí pružiny zadní kyvné vidlice se dá nastavovat klasickou cestou, pokud chcete vozit spolujezdkyni
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Luxusní elektrický Cadillac Lyriq v Německu vyjde v přepočtu na 2 miliony. Co nabízí?
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy