Oprava poškozených prahů: Měnit, nebo raději vyrovnat?
1
/
12
Prohlédnout znovu
Oprava poškozených prahů: Měnit, nebo raději vyrovnat?
Karosář je řemeslo, pro které musíte mít vlohy. Pokud vám to na fotkách připadá jako snadné, tak věřte, že v reálu je to pěkný kumšt.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oprava poškozených prahů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nejlepší je vytlačit poškození zevnitř. K tomu slouží takzvané dráty – tedy různě tvarované vyrovnávací háky. Karosář musí mít tvarovou představivost.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oprava poškozených prahů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oprava poškozených prahů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oprava poškozených prahů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oprava poškozených prahů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oprava poškozených prahů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oprava poškozených prahů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oprava poškozených prahů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oprava poškozených prahů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kolové šrouby
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany