Peugeot Partner Electric: Dojezd a dobíjení
1
/
13
Prohlédnout znovu
Peugeot Partner Electric: Dojezd a dobíjení
Peugeot Partner Electric: Dojezd a dobíjení
|
acz
Na jedno dobití jsme zvládli nejvíce 137 km s rezervou 38 km na dojetí
|
acz
Po rychlodobití na 82 procent činil dojezd dle palubního počítače 139 km. V praxi jsme vyzkoušeli, že údaj počítače zobrazuje reálnou hodnotu.
|
acz
Na jedno dobití jsme zvládli nejvíce 137 km s rezervou 38 km na dojetí
|
acz
Z akumulátorové kapacity 27 na 82 procent jsme se díky rychlodobíjecí stanici dostali během 26 minut. Od 75procentního dobití proud klesal až na konečných 55 A. Hlavní panel po dobití ukázal jen na pouhou sekundu předaný celkový výkon, starší rychlodobíje
|
acz
Z akumulátorové kapacity 27 na 82 procent jsme se díky rychlodobíjecí stanici dostali během 26 minut. Od 75procentního dobití proud klesal až na konečných 55 A. Hlavní panel po dobití ukázal jen na pouhou sekundu předaný celkový výkon, starší rychlodobíje
|
acz
Z akumulátorové kapacity 27 na 82 procent jsme se díky rychlodobíjecí stanici dostali během 26 minut. Od 75procentního dobití proud klesal až na konečných 55 A. Hlavní panel po dobití ukázal jen na pouhou sekundu předaný celkový výkon, starší rychlodobíje
|
acz
Z akumulátorové kapacity 27 na 82 procent jsme se díky rychlodobíjecí stanici dostali během 26 minut. Od 75procentního dobití proud klesal až na konečných 55 A. Hlavní panel po dobití ukázal jen na pouhou sekundu předaný celkový výkon, starší rychlodobíje
|
acz
Z akumulátorové kapacity 27 na 82 procent jsme se díky rychlodobíjecí stanici dostali během 26 minut. Od 75procentního dobití proud klesal až na konečných 55 A. Hlavní panel po dobití ukázal jen na pouhou sekundu předaný celkový výkon, starší rychlodobíje
|
acz
Peugeot Partner
|
acz
Během večerního dobíjení byl pěkně slyšet mohutný ventilátor chlazení stanice, skrze kterou teklo téměř sto ampérů při napětí tři sta voltů.
|
acz
Připojení rychlodobíjecího kabelu do automobilu vyžaduje velkou přírubu s několika vodiči pro proud a komunikaci dobíjecí stanice s řídicí jednotkou vozu
|
acz
Nové rychlodobíječky ČEZ neukazují na hlavním panelu velikost proudu. Tu nejdete v malém nenápadném okénku na zadní straně stanice.
|
acz
Další čínská značka s ambicí uspět v Evropě: Avatr chystá dobrodružné elektrické SUV
Martin Vaculík a BMW i3: Elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing