První vlastní motor V6 Opelu má 30 let. Tohle byste o něm měli vědět
1
/
24
Prohlédnout znovu
První vlastní motor V6 Opelu má 30 let. Tohle byste o něm měli vědět
1993 Opel Vectra V6
|
acz
Dlouhý rozvodový řemen pohání čtyři vačkové hřídele. Vodní pumpa je roztáčena plochým řemenem.
|
Opel
Šestiválec ECOTEC Opel primárně zamýšlel pro pohon modelů s motory uloženými vpředu napříč. Proto se kladl důraz na kompaktní stavbu, o čemž svědčí úhel rozevření řad válců pouhých 54 stupňů. Později vznikla verze pro podélné uložení.
|
acz
Opel V6
|
Opel
S verzí pro podélnou zástavbu pro omegu dorazilo nejen zcela jinak udělané sání, ale také větší verze s objemem 3,0 litru. Ta se nikdy nenabízela pro příčnou aplikaci.
|
Opel
Ecotec-V6 pro Omegu B
|
Opel
Opel V6
|
Opel
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel V6
|
Opel
Opel V6
|
Opel
Opel V6
|
Opel
Opel V6
|
Opel
Opel V6
|
Opel
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid