Start dlouhodobého testu: Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X – Sázka na jistotu
40
/
48
Prohlédnout znovu
Start dlouhodobého testu: Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X – Sázka na jistotu
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Digitální přístrojový štít má 12,3“ a je součástí výbav ST-Line, ST-Line X a Vignale. Grafi ka je trochu pouťová, ale přehledná.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kuga se drží osvědčeného způsobu ovládání, které je nám blízké. Základní funkce včetně klimatizace se nastavují tlačítky. Líbí se nám i dostatek odkládacích schránek.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zadní i přední kamera se dodávají jen v rámci obsáhlé sady Technology (34 900 Kč)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Osmistupňový automat řadí velmi intuitivně a řidič nemá potřebu do jeho činnosti zasahovat. Přesto nám vadí, že i po přepnutí do manuálního módu si po chvíli začne řadit dle svého. Páčky po volantem tedy využijete jen například pro podřazení před předjížděním.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Výbava ST-Line X se pyšní sedadly s čalouněním připomínajícím alcantaru, které doplňuje na bocích umělá kůže. Tvarování není sportovní, potěší spíše komfort na dlouhých cestách.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Posuv zadní lavice přináší ceněnou variabilitu. Posunete-li sedadla vzad, je místo před koleny královské.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zavazadelník rekordy neláme, je však dobře čalouněný a na boku nechybějí alespoň malé háčky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nejsilnější dvoulitr se jako jediný pojí se čtyřkolkou, zatím nás těší především velmi příznivá spotřeba kolem šesti litrů
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Chrániče hran, které mají u Fordu tradici, přišla s nimi už minulá generace focusu
|
Svět motorů/Petr Homolka
I tentokrát jsme po zajetí zamířili na brzdovou zkušebnu. Bohužel jsme si neuvědomili, že kugu nelze žádným způsobem přinutit, aby zvolený kvalt držela déle než několik sekund. Ověřit výkon motoru zde tedy nelze.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kugu s počátečným stavem tachometru 555 km přebíral šéfredaktor Zbyšek Pechr (vlevo) od tiskového mluvčího Fordu Martina Linharta (vpravo) počátkem srpna.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky