Svezli jsme se s Fordem Shelby GT350R Mustang: Zkrotili jsme ho?
1
/
48
Prohlédnout znovu
Svezli jsme se s Fordem Shelby GT350R Mustang: Zkrotili jsme ho?
Svezli jsme se s Fordem Shelby GT350R Mustang: Zkrotili jsme ho?
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Pouze dvě, ale o to lepší sedadla Recaro. Shelby dostanete výhradně s manuálem, každý kus má před spolujezdcem očíslovanou plaketku. Z přístrojového štítu zmizely chromované prvky, aby řidiče nerušily odlesky.
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Plaketa s kobrou prozrazuje mustang na druhou. Létá bokem, točí se na místě, gumy pálí na požádání, ale stejně dobře zvládá i přesnou rychlou jízdu.
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Po vzoru nejlepších sportovních motorů má osmiválec ojniční čepy klikové hřídele přesazené o 180° místo obvyklých 90°.
|
acz
Objem zvětšený o dvě deci na 5,2 litru a řada dalších úprav přinesly 105 koní navíc proti standardnímu Mustangu GT.
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Jako první sériově vyráběné auto na světě má shelby lehké a tuhé karbonové disky v základní výbavě. Každý 19palcový kus váží jen 8 kg, o sedm méně než hliníkový. To snižuje setrvačné síly až o 40 %.
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
BMW uvádí plně automatickou spojku pro motorky: Zlepšuje akceleraci i stabilitu
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Sprint v Miami vyhrál Max Verstappen. Ricciardo udržel čtvrté místo
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena