Test legendárního skútru Vespa Sprint 125 Racing Sixties: Zlatá šedesátá
1
/
38
Prohlédnout znovu
Test legendárního skútru Vespa Sprint 125 Racing Sixties: Zlatá šedesátá
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa je drahá, ale při pohledu na precizně zpracovaný přístrojový panel nebo hlubokou metalízu víte, za co platíte
|
Svět motorů/David Rajdl
Museli jsme si zvyknout na přepínač blinkrů, zpočátku jsme párkrát omylem přepnuli světla. A zase skvělé zpracování…
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Vzduchem chlazený jednoválec s tříventilovým rozvodem je příjemně kultivovaný a živý. V pohodě s ním budete jezdit za 2,5 l/100 km.
|
Svět motorů/David Rajdl
Hranaté světlo s malým kšiltem odkazuje na první Vespu Sprint z roku 1966 a dává skútru nezaměnitelnou tvář
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Před šesti lety byl sprint s dvanáctipalcovými ráfky za borce. Na dnešní poměry už je to ale málo. Sice jste v provozu mrštní jak úhoř, ale cítíte každý hrbol. Jinak krásný letmo uložený zlatý ráfek by si člověk nejradši vystavil v obýváku…
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Sedlo je velké, pohodlné a čalouněné nesmírně příjemnou kůží. Madla spolujezdce jsou u speciální edice černá.
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Podsedlový prostor se otevírá pohodlně tlačítkem před koleny jezdce. Pojme otevřenou přilbu, nebo menší nákup.
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
V krku před nohama je schránka s konektorem USB pro odložení a dobíjení mobilu. Vejdou se sem i doklady.
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy
Nové pojistné podvody: Šejdíři falšují poškození aut ve photoshopu