Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
1
/
84
Prohlédnout znovu
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Upravené Legacy RS překonalo při testování 100 000 km průměrnou rychlostí 223,34 km/h
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA poznáte třeba podle sportovního volantu Momo Cobra
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Základní Subaru RS disponovalo bohatou výbavou. Vedle klimatizace šlo třeba i o vzduchový podvozek a rolovací střešní okno.
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Říká se, že správné závodní sedadlo vás nepustí, ale zároveň je velmi komfortní. V těchto skořepinách můžete strávit klidně hodiny.
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Nejlepší grip přední nápravě zajistíte přibrzďováním levou nohou. Zatáčky tak můžete projíždět obrovskými rychlostmi.
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
I přes svou velmi sportovní náturu je vůz skvěle naladěný i na nezpevněné cesty
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Poskládat dnes Subaru Legacy RS-RA je záležitost několika měsíců. Připravte se, že díly můžete shánět i po celém světě.
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Na původním voze byly patnáctky, zde můžete vidět sedmnáctky Revolution s pneumatikami Bridgestone
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Signifikantní zvuk plochého čtyřválce si nespletete s ničím jiným. O tomto autě navíc víte už z velké dálky.
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu