Aero Minor 1949: Hrdina z Le Mans. Druhé místo komunisté tajili
10
/
28
Prohlédnout znovu
Aero Minor 1949: Hrdina z Le Mans. Druhé místo komunisté tajili
Aero Minor 1949: Hrdina z Le Mans. Druhé místo komunisté tajili
|
acz
Takhle vypadá kokpit závodního vozu typu Le Mans, který se od od roku 1949 nezměnil. Sedět v něm byl opravdu zážitek. Pohled na rychloměr ukazuje, kolik má legendární automobil za sebou.
|
acz
Takhle vypadá kokpit závodního vozu typu Le Mans, který se od od roku 1949 nezměnil. Sedět v něm byl opravdu zážitek. Pohled na rychloměr ukazuje, kolik má legendární automobil za sebou.
|
acz
Aero Minor 1949
|
acz
Majitelé historického vozu (zleva): Jan Němeček, Michal Froněk, David Karásek, Josef Zajíček, Zdeněk Kašpar a Leopold Bareš
|
acz
Aero Minor 1949
|
acz
Aero Minor 1949
|
acz
Aero Minor 1949
|
acz
Aero Minor 1949
|
acz
Aero Minor 1949
|
acz
Aero Minor 1949
|
acz
Aero Minor 1949
|
acz
Aero Minor 1949
|
acz
Aero Minor 1949
|
acz
Tenhle závodní motor má objem pouhých 750 cm3 a na svém místě je téměř sedmdesát let
|
acz
Aero Minor 1949
|
acz
Aero Minor 1949
|
acz
Aero Minor 1949
|
acz
Aero Minor 1949
|
acz
Aero Minor 1949
|
acz
Jaroslav Prášek je závodník tělem i duší a historické vozy miluje, rozumí jim a umí se o ně starat. Noví majitelé mu svěřili veškeré technické úpravy.
|
acz
Aero Minor 1949
|
acz
Atmosféra prvního poválečného ročníku 24 hodin Le Mans
|
acz
Vítězná dvojice Le Mans z roku 1949. Vpravo je Ital žijící v USA Luigi Chinetti, který řídil téměř 23 hodin.
|
acz
Otto Krattner (1908–1979) Začínal na motocyklech, ale zlákal ho rychlý volant. František Sutnar (1915–1992) Nejúspěšnější jezdec na spor tovních vozech. Vítěz mezinárodní Velké ceny Brna ve třídě do 750 cm3 v letech 1949 a 1950.
|
acz
Vítězná dvojice Le Mans z roku 1949. Vpravo je Ital žijící v USA Luigi Chinetti, který řídil téměř 23 hodin. O šestnáct let později byl manažerem týmu, jehož jezdci s ferrari čtyřiadvacetihodinovku vyhráli.
|
acz
Historický snímek pochází z testovacích jízd minoru v roce 1947.
|
acz
Aero Minor 1949
|
acz
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky