akorát ... zase další auto, které říká "musím vypadat za každou cenu sportovně, i kdyby mé děti na zadních sedadlech měly vidět ze světa jen kus oblohy a míhající se stromy"
Tohle se moc povedlo... :yes:
Jen dát zpětná zrcátka , kliky...a šup do prodeje.
Myslím , že by jim zájemci trhali ruce..
Paráda !!
Narozdíl od konceptu Škody..
Nádhera :yes: Samozřejmě, že realita bude trošku umírněnější a musí se navěšet potřebné prvky pro provoz...Ale jako vize, paráda.
Každopádně nechápu, jak to může někdo nazvat jako nástupce Outbacku???! Vždyť to má úplně jinou světlost! Podle mě, jestli to je nástupce jednoho konkrétního modelu, tak teda Levorga ;-) Ono napovídají tomu i rozměry, pač Levorg má 469 cm, toto píšou nějakých 477 cm, Outback už má tuším skoro 482 cm. A s ohledem na to, že v drtivé většině auta co do rozměrů narůstají....Ale možná bych si i tipnul, že to je prostě jen obecný concept, jakým směrem by se jejich design měl ubírat a ze kterého se pak budou "vyčleňovat" jednotlivé modely. Ať už Levorg nebo třeba i ten Outback, ale ten se bude muset teeda hooodně nazvedat....
Pak z toho udělají skútr s 1,6 , jako z Imprezy ;-\
Nic jiného než CVT už asi u Subaru v dohledné době čekat nemůžeme.
Nemyslím si, že bych byl tak starý, ale už mi tyhle "zdegenerovaný" auta lezou krkem. Řidič už tam nejde řídit, ale koukat, co mu kde auto udělá samo za něj a co mu dovolí. (to platí pro všechny automobilky). O to více to mrzí u takového krásného konceptu, kde by pěkný motor a 3!!! pedály byly naprosto na místě.
No, tak ono tu 1,6 si koupí málokdo a myslím, že pro drtivou většinu lidí, je ten dvoulitr akorátní. Navíc, do budoucna by měl i u Imprezy být silnější motor, otázkou je, jestli se s tím budou chtít prdit i pro tu naši schizofrenní Evropu. A ono koneckonců, pořád je tu ještě k mání WRX, i když už dlouho nebude. Pro SUVčkaře XTčko, mnoo, taky zatím. Takže tyto stesky jsou tak trošku mimo mísu.
Ale jak už jsem hodně krát psal: I když lidi ten "automat" chtějí a prodeje jsou drtivé v jeho prospěch, tak značka jako Subaru by si ten manuál měla zachovat už z povinnosti! Takže tady souhlasím, ale stejně musím dodat. Ono je CVT a CVT. A ten, kdo zná, musí objektivně uznat, že moderní Lineartronic od Subaru je úplně někde jinde než ostatní auta s CVT. No a za mě, vlastně i evropské automaty....