Autovlaky včera a dnes: Kouzlo přepravy
2
/
13
Prohlédnout znovu
Autovlaky včera a dnes: Kouzlo přepravy
Autovlaky včera a dnes: Kouzlo přepravy
|
acz
Ferdinand Porsche vsadil na benzino-elektrický pohon, každý z až deseti přívěsů měl vlastní elektromotory, napájené osmdesátimetrovým kabelem
|
acz
Pozdější slavný konstruktér Porsche v pubertě elektrifi koval rodný dům ve Vratislavicích n. N.
|
acz
Fantazie Julese Vernea: jako tahač mechanický slon s parostrojem
|
acz
Rakousko- Uhersko nákup autovlaků subvencovalo, armáda pak měla soukromé soupravy k dispozici na cvičení i v době války
|
acz
Dobová terminologie označovala čtyřválcovou Pragu U jako „traktor“. Konstruktér František Kec volil kola s kovovými ostruhami pro lepší záběr.
|
acz
Stoletá nákladní souprava z Kopřivnice, všimněte si brzdiče (vpravo)
|
acz
V Anglii vyrobený AEC 8x8 Goverment Roadtrain ujel 1800 kilometrů za více než tři týdny...
|
acz
Hlavním motivem k novodobé renesanci autovlaků byla přeprava až 100 kusů dobytka současně
|
acz
Nejdelší a nejtěžší autovlaky křižují australský kontinent
|
acz
Nejdelší a nejtěžší autovlaky křižují australský kontinent
|
acz
Nadrozměrná souprava na sebe upozorňuje nejen cedulí Oversize, ale také dlouhým chvostem zvířeného prachu.
|
acz
Bez silničních vlaků by se dopravní spojení s odlehlými oblastmi nevyplatilo.
|
acz
Další čínská značka s ambicí uspět v Evropě: Avatr chystá dobrodružné elektrické SUV
Martin Vaculík a BMW i3: Elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing