BMW v Ženevě 2010
5
/
257
Prohlédnout znovu
BMW v Ženevě 2010
X5
|
acz
Řada 5
|
acz
3 Cabrio
|
acz
X5
|
acz
Řada 5
|
acz
3 Coupé
|
acz
X5
|
acz
Concept ActivE
|
acz
3 Coupé
|
acz
X5
|
acz
X5
|
acz
X5
|
acz
Concept ActivE
|
acz
3 Cabrio
|
acz
3 Cabrio
|
acz
X5
|
acz
3 Cabrio
|
acz
3 Coupé
|
acz
Řada 5
|
acz
Concept 5 ActiveHybrid
|
acz
Concept ActivE
|
acz
Řada 5
|
acz
Concept ActivE
|
acz
3 Coupé
|
acz
3 Cabrio
|
acz
3 Cabrio
|
acz
X5
|
acz
Řada 5
|
acz
Řada 5
|
acz
X5
|
acz
Řada 5
|
acz
3 Coupé
|
acz
3 Coupé
|
acz
Řada 5
|
acz
Concept ActivE
|
acz
Concept ActivE
|
acz
X5
|
acz
Řada 5
|
acz
X5
|
acz
X5
|
acz
X5
|
acz
Řada 5
|
acz
Řada 5
|
acz
Řada 5
|
acz
X5
|
acz
Concept ActivE
|
acz
Řada 5
|
acz
X5
|
acz
X5
|
acz
X5
|
acz
Řada 5
|
acz
Concept 5 ActiveHybrid
|
acz
Concept ActivE
|
acz
3 Coupé
|
acz
Řada 5
|
acz
X5
|
acz
3 Cabrio
|
acz
Concept 5 ActiveHybrid
|
acz
3 Coupé
|
acz
X5
|
acz
X5
|
acz
3 Cabrio
|
acz
X5
|
acz
X5
|
acz
Concept ActivE
|
acz
Řada 5
|
acz
X5
|
acz
Concept ActivE
|
acz
3 Cabrio
|
acz
X5
|
acz
Řada 5
|
acz
X5
|
acz
X5
|
acz
X5
|
acz
X5
|
acz
Řada 5
|
acz
3 Coupé
|
acz
X5
|
acz
X5
|
acz
Concept ActivE
|
acz
3 Cabrio
|
acz
X5
|
acz
Concept ActivE
|
acz
X5
|
acz
Řada 5
|
acz
X5
|
acz
X5
|
acz
3 Cabrio
|
acz
3 Coupé
|
acz
X5
|
acz
3 Coupé
|
acz
X5
|
acz
X5
|
acz
3 Coupé
|
acz
X5
|
acz
Concept ActivE
|
acz
X5
|
acz
3 Cabrio
|
acz
Concept 5 ActiveHybrid
|
acz
Řada 5
|
acz
3 Cabrio
|
acz
X5
|
acz
X5
|
acz
X5
|
acz
Concept ActivE
|
acz
Řada 5
|
acz
3 Cabrio
|
acz
X5
|
acz
3 Coupé
|
acz
X5
|
acz
X5
|
acz
Řada 5
|
acz
Řada 5
|
acz
X5
|
acz
Concept 5 ActiveHybrid
|
acz
X5
|
acz
3 Coupé
|
acz
Concept 5 ActiveHybrid
|
acz
Concept ActivE
|
acz
Řada 5
|
acz
X5
|
acz
Řada 5
|
acz
Concept ActivE
|
acz
3 Cabrio
|
acz
3 Coupé
|
acz
X5
|
acz
Řada 5
|
acz
X5
|
acz
Řada 5
|
acz
X5
|
acz
Řada 5
|
acz
Řada 5
|
acz
X5
|
acz
Řada 5
|
acz
Concept ActivE
|
acz
Řada 5
|
acz
3 Coupé
|
acz
X5
|
acz
X5
|
acz
3 Cabrio
|
acz
Concept 5 ActiveHybrid
|
acz
X5
|
acz
Řada 5
|
acz
Řada 5
|
acz
X5
|
acz
3 Cabrio
|
acz
Concept ActivE
|
acz
X5
|
acz
3 Cabrio
|
acz
Řada 5
|
acz
Concept ActivE
|
acz
3 Coupé
|
acz
Concept ActivE
|
acz
X5
|
acz
Řada 5
|
acz
X5
|
acz
X5
|
acz
X5
|
acz
X5
|
acz
X5
|
acz
X5
|
acz
Řada 5
|
acz
X5
|
acz
X5
|
acz
Řada 5
|
acz
Řada 5
|
acz
Concept ActivE
|
acz
3 Cabrio
|
acz
X5
|
acz
X5
|
acz
X5
|
acz
X5
|
acz
Concept ActivE
|
acz
3 Coupé
|
acz
Concept 5 ActiveHybrid
|
acz
X5
|
acz
X5
|
acz
Concept ActivE
|
acz
X5
|
acz
X5
|
acz
X5
|
acz
3 Cabrio
|
acz
Řada 5
|
acz
Řada 5
|
acz
Concept ActivE
|
acz
Concept ActivE
|
acz
X5
|
acz
X5
|
acz
Řada 5
|
acz
3 Coupé
|
acz
Concept ActivE
|
acz
X5
|
acz
X5
|
acz
Řada 5
|
acz
3 Coupé
|
acz
3 Coupé
|
acz
Řada 5
|
acz
X5
|
acz
X5
|
acz
3 Cabrio
|
acz
X5
|
acz
X5
|
acz
Řada 5
|
acz
Řada 5
|
acz
X5
|
acz
X5
|
acz
Concept ActivE
|
acz
3 Cabrio
|
acz
Řada 5
|
acz
3 Coupé
|
acz
X5
|
acz
Concept ActivE
|
acz
X5
|
acz
Concept ActivE
|
acz
Řada 5
|
acz
3 Cabrio
|
acz
Concept ActivE
|
acz
Řada 5
|
acz
3 Coupé
|
acz
X5
|
acz
Řada 5
|
acz
X5
|
acz
X5
|
acz
X5
|
acz
X5
|
acz
X5
|
acz
3 Cabrio
|
acz
Concept ActivE
|
acz
X5
|
acz
X5
|
acz
Řada 5
|
acz
Concept ActivE
|
acz
X5
|
acz
Řada 5
|
acz
3 Coupé
|
acz
Řada 5
|
acz
X5
|
acz
X5
|
acz
X5
|
acz
X5
|
acz
3 Coupé
|
acz
X5
|
acz
Concept 5 ActiveHybrid
|
acz
X5
|
acz
X5
|
acz
Řada 5
|
acz
Concept ActivE
|
acz
X5
|
acz
X5
|
acz
3 Cabrio
|
acz
Concept ActivE
|
acz
3 Cabrio
|
acz
X5
|
acz
3 Coupé
|
acz
Concept ActivE
|
acz
Concept 5 ActiveHybrid
|
acz
Concept 5 ActiveHybrid
|
acz
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu