Němečtí manažeři asi náležitě v Chrysleru tlačí na pilu a tak se vytahují retro-modely, které konkurence nemá…V Ženevě má evropskou premiéru Chrysler 300C Sedan a světovou premiéru se odbývá velké sériové kombi 300C Touring.
Celý auto je pěkný. Palubka a i zevnějšek se mi velmi líbí celek hyzdí aspoň pro mě zadní stěrač u kombi. Vypadá jak z tvinga. Ale kdybych mohl tak bych si jej koupil hlavně ta verze 5.7L motorem to bude nádherné povezéníčko.
není snad vetší rozdíl mezi dvěma auty než mezi ultraelegantním 300m a krabicí od Mercedesu, která se vydává za jeho nástupce. i interiér měl 300m pěknější, třeba ty úžasné budíky. proč nenechali absolutně nic jako dřív??? vždyť byl na us auto v Evropě velmi úspěšný (v Praze je na každém rohu)
Tak teď nevím,co myslíš tou krabicí od Mercedesu? Já mám k amerikám dost velkou averzi - nelíbí se mi jak motory,podvozkem, interiéry, tak i kastle. A tahle americká "krabice" mi MB rozhodně nepřipomíná. Vždyť je na ní všechno naprosto americké! A o úspěšnosti poruchového a naprosto nevyhovujícího evropským vozovkám (kro dálnic) staršího 300M by se taky dalo polemizovat - jak už v EU, tak i v USA
nemyslel jsem tím, že vypadá jako Mercedes, tak se uklidněte. myslím tím, že je vyvinut pod vedením Mercedesu (obligátní vznik koncernu Daimler-Chrysler, se kterým se soudí i největší americký akcionář Chrysleru, který tvrdí, že fúze byl podraz). a myslím si (i když to nelze dokázat), že kdyby Chrysler nebyl pod vedením Němců od M-B (Dieter Zetsche), tak nástupce 300m nevypadá takto ohavně. a navíc slavní manažeři z BRD zatím jen raketově prohloubili finanční krizi značek Chrysler, Dodge, Jeep. ztráty mají ještě několikanásobně nižší než bývalé americké vedení.
na:
[odkaz]
se můžeš dočíst, že zatímco 300m hodnotili jeho majitelé na stupnici od 1 do 10 jako 9,1 tak u 300c je to 8,5.
Chrysler sice nepatří mezi nejméně poruchové značky (ostatně je v USA značkou pro chudší) jenže je na tom pořád líp než třeba Audi, M-B a neřku-li VW, které předběhl už i Hyundai.
No jo. hodnocení majitelů je jedna věc,ale obecná popularita věc druhá. Takovou Vectru u nás její majitelé budou určitě hodnotit velice pozitivně (prostor,design nedesign,atd), nicméně v prodejnosti v ČR ji válcujou téměř všichni konkurenti.
O poruchovosti 300M v USA toho moc nevím,v Evropě to byla ale mašina na problémy. A co se týče Chryslerů v USA,tak ,myslím, tak si ho spíše kupuje střední třída,která nemá peníze na Evropské vozy. K nejlevnějším rozhodně nepatří, tam má Daimler-Chrysler Dodge - to je pro totální socky. Akorát u nás se Dodge prodává jako Chrysler. Člověk,který si koupí předražený šrot jako je Neon nebu Stratus už ale musí být absolutní dobrodruh.
rozhodně nesouhlasím s tím, jak si naznačil, že v USA všichni bohatí jezdí v evropských autech. je to napůl propaganda EU a napůl výsledek levicových filmů z Hollywoody, kde musí mít hlavní hrdina německé auto. ve skutečnosti v nejdražší cenové kategorii vede v prodejních počtech v USA Lexus.
hmm. ano i ne. europske auta, lepsie povedane nie-americke auta, su v usa drahsie. tym padom ten, kto chce ukazat ze ma prachy, si kupi drahsie auto. Lexus sa za US auto moc nepovazuje. l
Páni a viete aké su ceny tohto auta. Základný 2,7 L 22000 $ a vrcholný 5 L 33000$. Keď tak na to pozerám, že tu za podobné peniaze núkajú 1.6 Octavie a Golfi, tak mi je zle. EU 5x hanba.
Měl jsem možnost si do toho auta sednout a je to paráda... To je pro mě amerika-ohromná karoserie a uvnitř bylo místa jako v obytném přívěsu a ještě+ k tomu tak byla cenovka asi 1 200 000... Kam se hrabe evropská limuzína...
Nevim jak kdo, ale mel jsem 300M njovy od roku 200. Najezdil jsem pres 200 000 km a byl jsem na vysost spokojen. Naprosto bez zavad. Pohodlne a spolehlive. Vcera jsem koupil 300C s dieslem tak jsem zvedav