Citroën Jumpy 1.6 BlueHDi L1: Slušný základ
12
/
17
Prohlédnout znovu
Citroën Jumpy 1.6 BlueHDi L1: Slušný základ
Citroën Jumpy 1.6 BlueHDi L1: Slušný základ
|
acz
Citroën Jumpy 1.6 BlueHDi L1
|
acz
Citroën Jumpy 1.6 BlueHDi L1
|
acz
Citroën Jumpy 1.6 BlueHDi L1
|
acz
Silnější šestnáctistovka již má šestistupňovou převodovku
|
acz
Citroën Jumpy 1.6 BlueHDi L1
|
acz
Polstrované opěrky hlavy se nám zamlouvaly
|
acz
Moduwork umožňuje vyklopit nejen krajní, ale také prostřední sedák
|
acz
Moduwork umožňuje vyklopit nejen krajní, ale také prostřední sedák
|
acz
Citroën Jumpy 1.6 BlueHDi L1
|
acz
Citroën Jumpy 1.6 BlueHDi L1
|
acz
Hranatý nákladový prostor dokázal u 4,6 dlouhého furgonu nabídnout 4,6 m3 prostoru
|
acz
Šestnáctistovka nás překvapila skromnou žízní 5,8 l/100 l
|
acz
Vinuté pružiny a adaptivní tlumiče tvoří standard i pro furgon
|
acz
Průchod přepážkou je na bocích šikovně chráněn, aby převážené předměty nepoškodily vůz
|
acz
Doplňování Adblue je oddělené, aby nedošlo k záměně s naftou
|
acz
Citroën Jumpy 1.6 BlueHDi L1
|
acz
Nové BMW M4 CS oficiálně: Bráška sedanu M3 CS má 550 koní a nižší hmotnost
Land Rover Defender dostal hrstku novinek. Verze 130 teď nabídne i luxusní křesla vzadu
Staronová Toyota Land Cruiser 76 zaujme i dnes. Řídili jsme nejnovější facelift
Karbon, aramid a rychlé pruhy. BMW ukazuje sportovní doplňky pro kombík řady 5
Luxusní elektrický Cadillac Lyriq v Německu vyjde v přepočtu na 2 miliony. Co nabízí?
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu