Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v říjnu 2009: Fabií se prodává o třetinu méně, Fusion druhý, Clio třetí

Fabia s Fusionem neohroženě vládnou kategorii malých vozů na českém trhu. V říjnovém žebříčku ukořistil bronzovou příčku Renault Clio. Trh ovšem stále výrazně ztrácí, pokles od ledna překročil hranici 12 tisíc vozů. A není to jen problém Škody…
Zpět na článek
12. 11. 2009 09:39
12. 11. 2009 09:45
12. 11. 2009 09:48
12. 11. 2009 09:58
12. 11. 2009 10:04
12. 11. 2009 10:06
12. 11. 2009 10:14
12. 11. 2009 10:16
12. 11. 2009 10:39
12. 11. 2009 10:46
12. 11. 2009 10:49
12. 11. 2009 10:51
12. 11. 2009 15:45
12. 11. 2009 10:16
12. 11. 2009 10:18
12. 11. 2009 10:31
12. 11. 2009 10:37
12. 11. 2009 10:53
12. 11. 2009 11:07
12. 11. 2009 11:15
12. 11. 2009 11:21
12. 11. 2009 11:24
12. 11. 2009 10:24
12. 11. 2009 10:44
neregistrovaný "fabius"
12. 11. 2009 11:00
neregistrovaný "507--"
12. 11. 2009 12:33
neregistrovaný "507--"
12. 11. 2009 12:35
neregistrovaný "507--"
12. 11. 2009 12:34
neregistrovaný "507--"
12. 11. 2009 17:57
neregistrovaný "507--"
12. 11. 2009 12:03
neregistrovaný "ouroboros15"
12. 11. 2009 12:14
12. 11. 2009 12:15
12. 11. 2009 13:23
12. 11. 2009 13:37
12. 11. 2009 13:41
12. 11. 2009 13:45
12. 11. 2009 13:59
12. 11. 2009 20:33
12. 11. 2009 22:28
12. 11. 2009 15:33
neregistrovaný "exctenar"
12. 11. 2009 17:58
neregistrovaný "507--"
12. 11. 2009 09:29
Ruky hore, toto je prepad!!!
Zdá sa, že prepad trhu prakticky celý chytá Fabia. Čím to je? Že by už Češi neverili domácej značke? Dôvod je pragmatický - v čase krízy nie sú ochotní platiť viac, význam domáceho prostredia Škody sa stráca pod argumentom peňazí. Je tu lacnejšia konkurencia, alebo lepšie vybavená za podobnú cenu - to je to, čo dnes hýbe trhom. Nakoniec aj Škoda pristúpila k výraznému zlacňovaniu a výhodným akciám - ale je to len dobiehanie vlaku.
Ďalším možným dôvodom je mimimálny pokrok Fabie II voči predchodkyni. Pre bežného užívateľa sa zmenili tvary - inak nič moc. Priestor prakticky zostal, ak nepočítame viac vzduchu nad hlavou a väčší kufor. Že všetko ostatné ostalo postarom, a konkurencia je niekde inde, si majitelia a aj potencionálni záujemcovia časom uvedomili, a mohli sa obrátiť inde.
A najvýraznejšie sa mohli prejaviť škrty firiem a absencia ich nákupov áut. Tu je jasné, akú časť predajov skutočne napĺňali firmy, a že medzi bežnými motoristami Fabia na tom naozaj nie je tak dobre, ako by sme čakali. Ako som už párkrát napísal, chce to švihnúť si s novým modelom, a nečakať na zázrak. Bez ohľadu na GTI-ho chválospevy.
Pogratulovať treba tým, čo si držia stabilné predaje, a ešte viac tým, ktorým čísla narástli, aj keď ide celkovo o malé počty. Veď ako sa to hovorí - babka k babce...
Rozbalit vlákno
117
12. 11. 2009 09:44
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
:yes:

Málokdy s tebou mohu souhlasit..., ale napsal si tentokrát to co já tvrdím už dlouho... Hlavně také to, že škodovka (a koncern obecně) těží z fleetu, ale jeho oblíbenost mezi běžnou populací není zdaleka taková, jak by si někdo podle tabulek prodejů mohl myslet. Koncern se prodává hlavně díky diktátu zhora. Je to tvrdě napsané, ale je to tak... Aby ředitelé (mnohdy divně doazení do fuknkcí) mohli mít zadek v předražené audině, musí chudáci zaměstnanci drásat své zadky ve Fabiích s tou "nejlepší" základní motorizací napříč republiky. Je to smutná pravda... :yes: a sem rád, že tento názor nemám už jen já.
12. 11. 2009 09:51
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Tak firmu, ktorá by jazdila na Fiatoch nepoznám, ale napríklad u nás vídam rakušákov, čo k nám jazdia výhradne na nových Deltách. Na Slovensku poznám tiež firmu, čo kupuje zásadne Renaulty a ďalšie dve, čo jazdia Peugeotmi.
Potichu sa vie tiež to, že trvalý vstup do areálu závodu VW nedostane iné auto, iba koncernové, a podobne to vraj platí pre trnavskú fabriku PSA aj pre žilinskú Kiu.
Takže je to záležitosť aj iných, nie len VW Group - pravdou ale je, že VW a spol. sa vo fleetoch angažuje najmasívnejšie.
12. 11. 2009 10:11
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Tak u nás na Fiatech jezdí už dlouhou dobu třeba OTIS. Pak znám celou řadu dalších menších firem (nebudu uvádět), které jezdí na Fiatech, případně Alfách...
12. 11. 2009 10:24
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Môže byť - veď zásobovať vozový park firiem je kšeft aj česť pre každého. Je vecou dneška, že kríza postihuje najviac túto oblasť predajov a väčší doterajší úspech znamená teraz aj väčšiu stratu - čiže každá minca má líc, aj rub, proste tak to je.
12. 11. 2009 13:29
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Tak zrovna OTIS nejezdí na Fiatech, kvůli tomu že by byly fandové značky, ale nic levnějšího než Panda "Junior" se koupit nedá ;-)

Na Alfách jezdí naše firma ... celé dva kusy >:D
12. 11. 2009 13:32
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Já jsem přemýšlel a taky jsem nenašel nikoho, kdo by "jezdil" na Alfách. Znám pár jednatelů, co Alfu jezdí, ale vždy jde o jeden max dva kusy, žádný fleet to není.
12. 11. 2009 13:42
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Ač jsem velký příznivec AR, tak jen blázen by nakoupil do firmy flotilu přestárlých 147ek za půl mega kus nebo 159ky za 700 a výš. Stejně stupidní myšlenka jako proč nejezdí flotily Saabů nebo Subaru.
12. 11. 2009 13:44
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
>:D
Hele, je tu jeden, kterej tvrdí, že za cenu Octavie může mít o třídu lepší vůz. ;-)

Jinak souhlas. :yes:
12. 11. 2009 13:45
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Že to je Punto Evo? >:-[]
12. 11. 2009 13:51
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Tak na toho jsem zapomněl >:D Jsou tedy dva >:-[]
12. 11. 2009 10:54
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Firmu, co jezdí na Fiatech poznat nemůžeš - do vlhkých wolffových snů se nedostaneš. Auto rakouských výtahářů otis jsem tedy ještě neviděl, jestli to taky není tím, že v Čechách vládnou jiné značky na čele se skoro monopolním Schindlerem....

Jinak pravda pravdoucí - francouzské firmy v Česku "jezdí" zásadně francouzská auta, i kdyby to bylo sebeneekonomičtější. Z rodiny to znám dobře, díky tomu jsem si projel i Vel Satise. Německé firmy preferují škodovku.

Jinak Česká celní správa loni na základě tendru vybrala pro celníky Ibizy. Hned byl povyk, proč nemají Fábie....a ječeli to samí (nebo podobní), co se tady rozčilují nad fleety Škodovky. Jeden z našich největších klientů - švycarská firma nechal vlbu flotily na místních. Ti začali mazdami, bohužel nebyl k dispozici malý MPV. Tak přešli před cca osmi lety na renaulty - pörtfolio aut bylo relativně dobré, ale problémy se servisem a provozní náklady je nutily hledat dál a skončili u nenáviděného (některými) VW. Nejširší portfolio vozů a nejlepší ceny ve vazbě na dobrý místní servis (střední Čechy). U škodovky jim vadilo (čtyři roky nazad), že nemá malé MPV.

Zcela objektivně :
a) Fiat nemá vůbec portfolio, aby byl fleetovou značkou a nemá šanci na německou a francouzskou konkurenci (zrovnya renault je schopen požadavky velkých firem pokrýt a to od managementu až po cesťáky a údržbáře...)
b) Rakušáci mají italská auta v lásce mnohem víc než Němci nebo Švýcaři a je jich tam vidět v poměru k ostatním vozů víc než ve Německu. Jen tak an okraj, čímpak to jezdí oni policajti v Komisaři Rexovi?
Avatar - Ricardo
12. 11. 2009 11:47
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Otis má modré Fiaty Panda, v částech kde se staví nové bytové domy celkem často k vidění
12. 11. 2009 12:17
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
hej, mám pocit, že aj na Slovensku - zväčša strieborné trojdverové Puntá s modrým nápisom, zadné bočné okná obvykle zaslepené.
Avatar - PicoBello
12. 11. 2009 11:11
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
pre trnavske PSA to neplati.
12. 11. 2009 12:01
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
netvrdím, to len z počutia
Avatar - PicoBello
12. 11. 2009 13:36
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
v pohode, ja ti potvrdzujem, ze to naozaj neplati. menezeri zavodu maju samozrejme auta PSA, ale ostatni (dodavatelia, externe firmy apod) mozu mat akukolvek znacku.
Avatar - iudex
12. 11. 2009 12:20
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Presne tak.
Avatar - Katikakus
12. 11. 2009 10:11
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Naprosty souhlas.
A myslim, ze to jeste pujde dolu. Na prodeje bude mit urcite negativni vliv odhaleni problemu s Fabiemi plnymi vody:
[odkaz]

Jsem zvedavy, jestli Skodovka zmeni svuj pristup k zakaznikum, kteri si Fabie uz koupili. Nedelam si iluze, ze by priznali konstrukcni chybu a udelali svolavacku, ale zarazil me pristup prodejce i vyrobce - zakazniku, tve penize jsme uz dostali, dal nas nezajimas, tak neotravuj a vypadni. :no:
12. 11. 2009 10:17
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
V tomto prípade zvolávačku a nápravu chyby (jednoduché natiahnutie hadičky, vraj to ide urobiť aj doma) považujem za najlepšie riešenie. Priznanie si omylu by im slúžilo ku cti, aj ke´d to stojí peniaze.
Avatar - Katikakus
12. 11. 2009 10:22
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Ono je to jinak - ve Skodovce se konstuktivne postavili k problemu zastaraleho vozoveho parku v CR a zacli pracovat na naprave. Kdyz se po par letech diky shnilym nosnikum Fabie rozlomi vejpul, zakaznik bude potrebovat auto nove.
Konec 20letych vraku na ceskych silnicich, alespon tech, s okridlenym sipem ve znaku. BRAVO SKODA, BRAVO VW >:-[] :yes:
12. 11. 2009 10:28
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Zajímavé, že o nějakých hnijících nosnících Fabie se tu nikdy nemluvilo a nepsalo a nyní si to bere do huby kdejaký pseudoodborník. Čím to je? Žeby tou jednou tendenční reportáží v televizi? :-!
Avatar - Katikakus
12. 11. 2009 10:34
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Promin, ja zapomel, ze ty jsi odbornik na vsechno a soudni znalec Stanislav Barton je vlastne "pseudoodbornik", ktery tomu vubec nerozumi.
Diky, zes mi to vysvetlil.
12. 11. 2009 10:38
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
KAŽDÝ soudní znalec je "pseudoodborník", neb čím jiným si vysvětlit, že dva posudky od soudních znalců stejného oboru se mohou diamtrálně odlišovat?
Avatar - Katikakus
12. 11. 2009 10:43
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Konkretne v teto reportazi se oba soudni znalci shodli na tom, ze se jedna o konstrukcni zavadu.
Ke zbytku toho tveho nesmyslu nema cenu se vyjadrovat.
12. 11. 2009 11:01
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Pokud si zaplatím dva soudní znalce, aby mi vypracovali posudek na nějakou vadu, tak ti garantuju, že se budou shodovat. Pokud se budu s někým ale přít, tak ten mi klidně předhodí posudky od tří, čtyř, deseti znalců, kteří budou tvrdit opak. :-!
12. 11. 2009 11:09
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
No tak alespoň vidím,jak tento náš stát funguje.A pak mám být hrdý na něco Českého? :-!
12. 11. 2009 11:22
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Neříkej, že žiješ v iluzích? Se podívej za okna. :-!
12. 11. 2009 11:30
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
No právě ty iluze jsem už ztratil,i ty co se týkají domácího výrobce aut. :-(
12. 11. 2009 11:42
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Pokud chceš solidní jednání, tak se koukni o několik řádů výše. Tam se auta nekazí. ;-)
12. 11. 2009 12:17
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Copak ty jsi neviděl ty mraky, hromad všude kolem napůl rozpůlených Fábií diky shnilým nosnikům všude kolem nás? A na tý největší sedí Katikatus s praporem a mává....nic jinýho se k tomu nedá napsat.

S těmi soudními znalci máš bohužel zatraceně pravdu, řada občansko-právních sporů nepřekročí fázi žaloby už jenom proto, že soudního znalce musí odsouhlasit obě strany a každý trvá na tom svém a přitom oba "odzkoušení" a "orazítkovaní" odborníci pod "slibem" tvrdí o jedné věci něco zcela opačného....

Televize, a nejenom ta Česká je opravdu velice důvěryhodný zdroj informací, pak ještě beru Blesk a Mateřídoušku. Taky mám vlastní dost tristní zkušenosti.
12. 11. 2009 12:30
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Že ty už nežiješ niekde v poctivejšom a dôveryhodnejšom zahraničí, keď je to doma v Čechách už také zlé... :-!
Avatar - Katikakus
12. 11. 2009 13:48
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
K tomu bych dodal jenom - no jo, beran! >:-[] :no:

Priste, nez budes reagovat, precti si cele vlakno, takto se zbytecne ztrapnujes.
12. 11. 2009 10:37
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Čím ti tá reportáž príde tendenčná? Proste vytiahli na svetlo fakt, o ktorom sa nevedelo. Snahou solídneho predajcu aj výrobcu by bolo problém riešiť k spokojnosti zákazníka.
Tuná je jedinou snahou nepríjemného zákazníka sa zbaviť, a tváriť sa, že problém neexistuje.
Zasmejem sa, keď po čase nová Fabie dostanú tú hadičku za 10 korún namiesto dierky v nosníku...
12. 11. 2009 10:41
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
No já osobně jsem ještě neviděl zhnilou Fabii. Nehledě na to, že na prorezavění kastle je snad záruka 12 let a kde bude to auto za tu dobu?
12. 11. 2009 10:48
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Zdá sa, že si nevidel poriadne ani tú reportáž.
Nosník, zvnútra skoro permanentne mokrý, proste časom zhnije, to iste uznáš, v mnohých Fabiách môže byť korózia v tomto mieste už dosť pokročilá. Ak je záruka 12 rokov, neznamená to, že 12 rokov tá karoséria aj vydrží, hoci si to možno zástupcovia značky tak predstavujú.
A vieš si predstaviť nejakú opravu zhrdzaveného nosníka? Ja nie. To je na výmenu karosérie. Teraz si vezmi, že im v istom období s takouto reklamáciou príde pár tisíc, alebo dokonca desiatok tisíc vozov...
12. 11. 2009 10:57
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
A kde berete tu jistotu, že tomu tak určitě bude? To auto z reportáže jezdilo kde? Jak? Kdo ho řídil, jak se k němu choval? Kde ho parkoval?
Avatar - Katikakus
12. 11. 2009 11:01
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Co zpusobuje voda vi kazde male decko. Prosimte, nesnaz se obhajit neobhajitelne.
Cekat od tebe objektivitu - tady uz jsem vsechny iluze ztratil. Ale takhle se zbytecne shazujes. ;-\
12. 11. 2009 11:03
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Já tu jen píšu, že sem nikde nikdy neviděl zlomenou Fabii.

Vy tady máte zase vymytý mozek z jedné reportáže a hned odsuzujete všechny auta. To je jak s malýma děckama, co nemají svoji hlavu a dokud jim to nikdo neukáže v televizi, tak jako by to ani neexistovalo. Směšné. :-!
12. 11. 2009 11:07
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
No vymyté mozky byli vidět pod diskusí o prvenství VW.Nakonec článek zmizel.Že by nepodložené spekulace?Kdo se tam zamýšlel nad zveřejněnými čísly dříve a tím nad rozpory. :-!
Avatar - Katikakus
12. 11. 2009 11:07
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Nikde nikdo netvrdi, ze se tak stane hned. Ale co za pet nebo deset let?
Majitele Fabii obykle nemeni auto po trech letech. Jim to asi moc smesne neprijde. ;-\
12. 11. 2009 11:23
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Psal jsem, že se Fabie dělají už deset let. A neviděl jsem zlomenou ani jednu.
Avatar - Katikakus
12. 11. 2009 11:42
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Tady se bavime o Fabii II, ta se 10 let rozhodne nevyrabi.
Jak to ma vyresene Fabia I nevim.
12. 11. 2009 11:42
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Fabia jedna prej stejně. Kdosi to tu psal.
Avatar - Katikakus
12. 11. 2009 12:14
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Definitvne to muze potvrdit pouze nekdo ze servisu nebo konstrukce Skoda. Neci domnenky nemaji moc velkou vahu.

I kdyby to tak bylo, zustava zde neprofesionalni a neseriozni pristup jak prodejce tak vyrobce k zakaznikovi. :no:
A to je mnohem horsi.
Avatar - Ronault.
12. 11. 2009 15:33
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
V reportáži byla Fabia II, žádná Fabia I. To, že mu zatéká do interiéru, to je pravda a konstrukční chyba. Samotné zatékání do interiéru i bez vody v nosníku je průser, tak to tady nebagatelizuj.
12. 11. 2009 15:51
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Proboha jak ohromnej má TV vliv na myšlení nebo spíš nemyšlení lidí!
Má to tak nejen FI, ale i ostatní vozy VW a nejen VW. Za více jak 8 let kdy je to používáno je tohle první kritika kterou jsem na tohle téma slyšel.
Avatar - Ronault.
12. 11. 2009 16:12
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Ona to tak může být, otázkou je, jestli ji při tom zatéká do interiéru. Taky je otázkou kolik tam vody díky jinému tvaru karoserie zateče a jestli to má vliv na průsak do interiéru. Nové Fabie mají za sebou jednu zimu, to je málo, i když jich jezdí u nás dost. To co předvedl prodejce a výrobce stačí. Klidně to bagatelizuj, klidně s tím nic nedělej, klidně buď v pohodě a v klidu, jestli ti to tak vyhovuje, proč ne.
12. 11. 2009 16:03
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Bože bože, a kolik těch fábií má mokro v interiéru? Jezdí jich mraky a já NIKOHO nadávat neslyšel. Ta reportáž je pro mne něco nového, stejně jako pro VŠECHNY zdejší "diskutéry", kteří to NIKDY pod ŽÁDNÝM článkem o Škodovce NENAPSALI. Vzpomněli si až teď, kdy to bylo v TV. Chápeš na co narážím? Na pokrytectví místních ŽVANILŮ. :-!
Avatar - Ronault.
12. 11. 2009 16:09
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Že zrovna ty mluvíš o pokrytectví 8-s

Já osobně o zatékání do Fabie neslyším poprvé. Také škoda přiznala, že tohle je běžný postup při výrobě a ne výrobní vada. Vyjádření znalců, klidně je zpochybni, tvá volba, předevední na dvou vozech a třeba si to zkus na jiném autě. A na závěr perlička s přístupem výrobce a prodejce. Nevím kolik byste ještě chtěli?
12. 11. 2009 16:14
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
A kolik vozů si myslíš, že má ucpaný dírky v těch nosnících? Každej?

V reportáži to taky museli sami ucpat, aby se to projevilo.
Taky mohli třeba ucpat vejfuk, aby zjsitili, že to auto najednou nepojede. :-!
Avatar - Ronault.
12. 11. 2009 16:19
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Jo, ono ucpat díru velikosti výfuku a velikosti půl cm je úplně stejně náročné a běžné, i to, že jedna díra je horizontálně a druhá vertikálně. Vůbec, bláto na spodku auta je neskutečná rarita, stejně jako prach a špína. Naše cesty jsou vždy suché a čisté. :yes:
12. 11. 2009 16:25
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Jo a ještě si měl dodat, že tedy proto každá Fabia má mokro v interiéru. :-!

Blbost.
Avatar - Ronault.
12. 11. 2009 16:30
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Pokud to není normální u Fabii, tak proč mu neuznají reklamaci a přiznají tím vadu jednoho konkrétního kusu?
12. 11. 2009 17:45
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
No kámoš měl ve Fabii rybník vzadu pod sedačkami. Jemu tam ale teklo přes těsnění dveří. To je něco jiného.
12. 11. 2009 18:09
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Ano, to je problém jiného ražení. Měl ten známý problémy s reklamcí/servisem?
12. 11. 2009 10:39
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Ono se tu nemluvilo ani o hnicím kabelovém svazku ve Fabii I a také to byla tvrdá realita.V souvislosti se Škodou se mnoho závad tutlalo nebo podceňovalo.Ani majitelé si nechtějí přiznat,že za dané peníze nemají bezporuchové auto-jen ať si ho soused koupí taky. ;-)
Kam pak se nám poděl článek o prvenství VW >:-[]
12. 11. 2009 10:44
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
A jiné auta tyto problémy nemají? Mají zase jiné a kdo se z toho podělá? Snad jen tady pár místních žvanilů v diskuzích. :-!
Avatar - Katikakus
12. 11. 2009 10:49
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
No, hlavne se z toho za par let podelaji majitele tech Fabii. 8-s
12. 11. 2009 10:55
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
A kdy se z toho podělají? Fabie se vyrábí od roku 1999. Tedy deset let. Po světě jich jezdí statisíce. Nevím o tom, že by nějak hromadně odcházely. Chtít po deset let starém autě spolehlivost nového, je krátkozraké. Nehledě na to, že v dnešní době si člověk nekupuje jedno/dvě auta na celý život, ale střídá to podstatně častěji. Auto je spotřební zboží. :-!
12. 11. 2009 10:57
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Nevím,či nechci vědět?To se týká i závady s vodou protékající nosníkem. :-!
12. 11. 2009 10:55
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Jiné budou mít rázem pověst nekvalitních aut.O Fábii a této konkrétní závadě jsem se dověděl až po vlastní zkušenosti.Pak zjistíš,že problémy mělo daleko více vozů,konstrukční vada.
No sorry ale takovouto závadou netrpěl ani 15-letý korejec,aby hlavní kabelový svazek ležel ve vodě. :-!
12. 11. 2009 10:59
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Jo, patnáctiletý korejec má zase svoje. Je to prašť jak uhoď. Pokud tady chceš hlásat nesmysly typu, že patnáct let starý korejec je spolehlivý a nic se ne něm nekazí, tak ... víš co. >:D
12. 11. 2009 11:04
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Ale u každého auta se něco kazí.Ale toto jsou hrubé konstrukční závady.Některé kabely se mouhou časem zlomit,dobře,mohou časem netěsnit konektory,dobře,ale aby ležely kabely ve vodě,to opravdu ne.
12. 11. 2009 11:06
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Copak je tam bazén, aby ležely ve vodě? Pokud je na kastli nějaká prohluběň ve které se drží voda, tak disponuje taky odtokovým kanálkem. Ty odtokové kanálky se musí kontrolovat při pravidelných servisních prohlídkách. Když se tak nečiní, tak se pak nedivím. :-!
12. 11. 2009 11:12
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
No právě,že oprava spočívala ve vyvázání kabelového svazku,žádné čištění odtoku.Ovšem když už nebylo pozdě,pak svazek nový a ne zrovna laciný. :-!
No i v té reportáži vlastně bazén byl... >:D
12. 11. 2009 11:25
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Logicky, pokud je svazek již zhnilý, tak mi nepomůže nic jiného, než jeho výměna.
Avatar - Ronault.
12. 11. 2009 15:35
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
A proč je zhnilý?
12. 11. 2009 17:22
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Proč, je ta nejhloupější otázka na světě. :-!
Avatar - Ronault.
12. 11. 2009 19:12
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Tak si na ni odpověz, vyvoz z ní důsledky a třeba to docvakne. Logika nic?
12. 11. 2009 11:33
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Jo a teď jsem si vzpomněl na známého, kterému v jeho Dejvů šplouchala taky voda. Nemohl pořád přijít na to, čím to je, až když mu servisák vyvrtal do prahů díry, tak bylo jasno. Takže nejde jen o problém škodovky. Toto konstrukční řešení používá dozajista více automobilek.
12. 11. 2009 12:01
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Známý,známého,a jéje.
12. 11. 2009 13:07
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
A co jako? To znamená, že lžu? Nemám to zapotřebí. :-!
12. 11. 2009 12:04
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Obhajuješ neobhájiteľné.
12. 11. 2009 13:07
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Neobhajitelné to bude tehdy, až se rozpůlí první Fabia, ve které někdo zahyne. Do té doby to bude jen halasné bití se v prsou místních odpůrců.
12. 11. 2009 13:15
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Blbosť.
To by si nemohol zastreliť medveďa s odôvodnením, že ťa chcel zožrať. Bez viny by si bol jedine v prípade, že by ťa naozaj zožral. Mohol by si sa biť v prsia koľko chceš, že naozaj šiel po tebe...
12. 11. 2009 13:19
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Blbej příklad. Zkus něco jiného.

btw. za zastřelení medvěda nikdo do basy nepůjde. :-!
12. 11. 2009 13:39
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
To by si sa možno divil...
So zbraňou v národnom parku, bez oprávnenia a ešte zastreliť jedinca štátom chráneného druhu... :*)
12. 11. 2009 13:43
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Dobrej právník tě z toho vyseká raz dva.
btw ten tě může vysekat i prakticky z vraždy. Což absolutně neobhajuju, ale je to bežný jev.
12. 11. 2009 14:29
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Ale to je už iná rozprávka...
Avatar - Ronault.
12. 11. 2009 15:37
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Statitisíce vrahů běhá po světe. Dobré >:D Co se dnes nedozvím. Nekoukej tolik na TV
12. 11. 2009 16:06
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Jsi než směšný. Zkus to jinak - lépe.
Neb jde z tebe cítit nedospělost a naivita.
Avatar - Ronault.
12. 11. 2009 16:14
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Tohle můžu napsat i já o tvém příspěvků, vlastně jsem to i udělal, na faktech to až tolik nemění. To, že se ty necháš zmanipulovat medii, že někoho zprostili obžaloby, to je tvůj problém ;-)
12. 11. 2009 16:17
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Měl bys v některých případech raději mlčet. :-!

V TV jsou jen špičky ledovce, nikoli bežný stav. Což sám zjistíš, až na to osobně narazíš. Zatím si zašitej v knihovně a na reálněj svět se koukáš leda tak z poza okna studovny. :-!
12. 11. 2009 13:22
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Jossalito ty zase excelujes >:D Skodovka uznala ze to neni vyrobni vada, nybrz vyrobni ZAMER. To, ze na to nikoho neupozornila (musis si totiz hlidat aby se ti neucpala ta malinka dirka kterou ta voda odtyka, jinak ti voda vzlina do kabiny) je jednoznacne chyba. A to ze 2 soudni znalci dosli k tomu, ze je to minimalne nestandartni reseni ktere vede zcela jiste ke snizeni zivotnosti je taky fakt, na kterej bys mel prijit i bez titulu soudni znalec. A tyka se to Fabie II, takze zadnejch bezproblemovejch 10 let jak pises. Hranata koule vid >:D

Takze tichucko a soupat nohama ;-)
12. 11. 2009 13:26
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Ty ses zase předvedl.
Zkus si pročíst celý vlákno, ať tu ze sebe neděláš... ale ty stejně si, tak dělat už ani nemusíš... :-!
Avatar - Ronault.
12. 11. 2009 15:38
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Podle mě si to vlákno přečetl perfektně. Ty si viděl tu reportáž? Podle mě ne, když argumentuješ Fabii I
12. 11. 2009 16:04
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Nevíš o čem mluvíš, měl bys mlčet. Nebo ti dělá dobře stavět se za reportáž v TV? Tak jednodše jsi zmanipulovatelný?
Avatar - Ronault.
12. 11. 2009 16:16
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Viděl jsi tu reportáž nebo neviděl? Zpochybňuj ČT, klidně. Byly tam dobré autentické záběry přímo o prodejce a výrobce, to muselo stát hodně peněz sehnat kvalitní herce a tak to zahrát.
12. 11. 2009 16:19
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Jde o špatnou interpretaci normálního stavu.
Avatar - Ronault.
12. 11. 2009 16:20
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Pokud je pro tebe normální stav takový, není se tedy čemu divit. Inu pro každého je normální stav asi něco jiného.
12. 11. 2009 16:24
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Tvrdím, že je nesmysl, aby tekla voda do interiéru každý Fabie. Když má někdo auto jako prase, že se mu ty odtoky ucpou, tak je to především jeho vizitka, co s autem dělá a jak se o něj stará.
Avatar - Ronault.
12. 11. 2009 16:27
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Pokud do té Fabie teče a do jiných ne, tak proč mu neuznají reklamaci? Nevím, já jezdil se svým autem měsíc a bylo celé od bahna, stavěli vedle v dědině kanalizaci a mýt po každé cestě se mi nechtělo a v autě voda nebyla. Na takové podmínky by mělo být auto testováno a řešit odtok z interiéru a z karoserie tak, aby k tomu nedocházelo. Nejsme v 60. letech a nemusíme být rádi jen za to, že jsme si mohli auto vůbec pořídit.
12. 11. 2009 10:29
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Ako sranda dobré, ale inak je to blbosť. Je tu proste hrdosť, a tá nedovolí nepochváliť samu seba za dobrú prácu, a prijať nejakú kritiku, či priznať si chybu. Odvod vody bol skutočne zámerom konštruktérov, ale nemysleli proste na zadné vrátka, asi nulová ochrana voči korózii zvnútra nosníka a príliš malý výpustný otvor na exponovanom mieste idú na ich triko, a že je to docela prúser. Nakoniec, možno nad antikoróznou úpravou zvnútra mávli rukou, a nečakali, že na to niekto príde a oprie sa do toho. Lajdáckosť sa nevypláca.
Avatar - Katikakus
12. 11. 2009 10:48
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Ja jsem docela zvedavy, jak tato kauza dopadne. Pokud dojde na soud a ten clovek to vyhraje - coz je temer jiste, bude par lidem ve vedeni Skodovky pekne horko.
Avatar - Dinar
12. 11. 2009 10:58
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
S těmi znaleckými posudky to není tak jednoduché, Škodovka si nechá udělat vlastní, které potvrdí její verzi. Celá ta záležitost vypadá na první pohled velmi jasně, bohužel jen v TV reportáži, osobně tomu člověku dávám u soudu minimální šance.
12. 11. 2009 12:07
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Ono to docela jasné je, proste sa pritrafila chybka, ktorú je najlepšie rýchle a lacno vyriešiť. Ibaže asi nie každý má podobný názor. Keby 100x mala Škoda pravdu, už len v záujme budovania si čo najlepšej povesti a pozitívneho image by mala túto, viac-menej podružnú záležitosť vyriešiť v prospech zákazníka. Bez zbytočnej negatívnej publicity.
Avatar - Katikakus
12. 11. 2009 12:11
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Presne tak. Pokud je problem, tak se budu v zajmu zachovani dobreho jmena snazit co nejrychleji vyresit a nebudu tvrdit nesmysly o zameru a posilat zakaznika do p...
Negativni reklama ma obrovskou silu a skody takovou reklamou napachane se napravuji dlouho a hlavne to stoji obrovske penize. Vsak to zname i ze sveta aut.
12. 11. 2009 10:59
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Nikomu horko nebude.V našem právním státě,určitě ne.Vše je dokonale podmázlé. :'-(
12. 11. 2009 13:29
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
"asi nulová ochrana voči korózii zvnútra nosníka" - muzu vedet na cem se zaklada tahle informace?
12. 11. 2009 13:44
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
To "asi" je tam preto, lebo neviem, či je konkrétny kus pozinkovaný jednostranne, obojstranne, alebo dokonca máčaný. :-) On ten zinok nie je nijak lacná záležitosť, a výpary pri zváraní tiež nijak zvlášť zdravé...
V prípade, že bol nosník uvažovaný ako odtok vody z motorového priestoru, bude táto dutina ťažko ošetrená nejakým nástrekom, lebo ten by bezpečne tú titernú "odtokovú" dierku upchal ešte vo fabrike.
12. 11. 2009 14:03
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Me staci to ze pises, ze nevis, vsechno ostatni je podruzne ;-)
12. 11. 2009 14:31
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
A jak to je spravené? Ty máš info? ;-)
Na základe vyššie napísaného predpokladám, že zvnútra nosník ošetrený nie je, ale môžem sa mýliť.
12. 11. 2009 14:49
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Nevim, ale ja taky nekoho (fabriku) neodsuzuju za konstrukcni chybu kdyz k tomu vubec nemam elementarni informace - a ochrana proti korozi celkem elementarni informace dle meho je.

Dival se aspon jeden z tech panu znalcu do tech dutin endoskopem nebo napsali posudek od stolu? ;-)
Avatar - Ronault.
12. 11. 2009 15:42
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
CO tady řešíte korozi? Nosník je tlustostěnný materiál, ten prorezne tak za 15-20 let... Ale co ta voda v interiéru? Ta je průser, od maličkostí jako stále zamlžená okna, přes plísně, korozi podlady a případné poškození elektroinstalace... a to stačí, aby se vyřečily pididírky, které se zanáší.
12. 11. 2009 16:33
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Tak prorezlo by bez antikorozni ochrany mozna za tech tvych 15-20let, ve smyslu ze se samo od sebe rozpuli, ale nerad bych v tom aute havaroval i kdyby melo jen par let. Nejake zamlzene sklo by bylo v tu chvili uz celkem nepodstatne...
Avatar - Ronault.
12. 11. 2009 19:13
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
No, Favority co maj dneska 20 let nemají nosníky dodnes tak prorezlé (nemyslím podběhy), pochybuji, že auto, které na rozdíl od nic má aspoň nějakou antikorozní ochranu vydrží méně.
12. 11. 2009 21:26
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
...a prehrdzavené tenké plechy podlahy... ;-)
Mimochodom, skús odhadnúť hrúbku toho "tlustostěnného" nosníka...
Nie je tak hrubý, ako si myslíš, na váhe auta sa šetrí, tu ide skôr o zvlášť pevné ocele. ;-)
Avatar - Ronault.
12. 11. 2009 21:42
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Ano, vzal jsem to obecně. Hlavně podlaha půjde pryč... ale stejně si nemyslím, že je to tak akutní jako voda v interiéru.
12. 11. 2009 15:57
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Věř tomu nebo ne, ale je opatřen vrstvou proti korozi.
12. 11. 2009 21:27
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Napíš konkrétne, toto je veľmi všeobecné vrdenie. Niet dôvod neveriť, ale rovnako nie je dôvod veriť bez podkladu. ;-)
12. 11. 2009 22:01
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Při výrobě zaplavováno voskem.
13. 11. 2009 06:13
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
No tak to neviem ako robia, snáď majú na tú dierku nejakú zátku, aby im ju ten vosk nezalepil. ;-)
Avatar - chlapecx
12. 11. 2009 12:32
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
neříkej, stejný prostor, ty jsi neseděl ani v I ani v II:-)
12. 11. 2009 13:17
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Tvoj obrázok v profile hovorí za všetko.
Avatar - Katikakus
12. 11. 2009 13:45
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
>:D :yes:
Avatar - twistedTSD
12. 11. 2009 18:23
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
>:D co si budeme namlouvat - pochybuju ze vetsina kupcu fabii jsou takovi odbornici jako ty...a cena je TED celkem dobra, to je fakt...mimochodem dlouhodobe snizovani prodeju skody je vzhledem k historii celkem normalni...opravdu miluju kdyz nekdo zacne shazovat auto kvuli tomu ze se mu snizily prodeje...
12. 11. 2009 21:30
Re: Ruky hore, toto je prepad!!!
Ešte mi ukáž, kde tu kto zhadzuje auto kvôli nízkym predajom. Ono je to naopak - predaje sú nižšie (aj) preto, že auto nie je na tak vysokej úrovni, ako by sa dalo očakávať. Cena je teraz dobrá - ovšem ani konkurencia nespí, a v dobe, keď sa na cenu pozerá viac ako inokey, to nie je zanedbateľné.
Ako konštruktér som nejakú dobu pracoval, a v automotive sa pohybujem aj dnes. Vo Fabii mám najazdené dosť na to, aby som jej kvality vedel zhodnotiť.
12. 11. 2009 09:39
Corsa?
Čím to je že se Corsa v u nás moc neprodává? Že už by se okoukala?
Rozbalit vlákno
21
12. 11. 2009 09:45
Re: Corsa?
Vyšší cena vzhledem ke konkurenci a výbavovo-cenový deficit. nic jiného zatím nehledej... Punto, které je lepším autem nabízí za podobnou lepší cenu víc. A další jsou na tom podobně...
Avatar - iudex
12. 11. 2009 09:48
Re: Corsa?
Presne tak, málo muziky za relatívne dost penazí, spojených s príslovecnou neochotou importéra i predajcov dat zlavu. A akcia 24 hod. Opel raz za rok to nevytrhne.
12. 11. 2009 09:58
Re: Corsa?
Nejlepší by to bylo jako u Renaultu, tedy "365 dní Renault". >:D
Avatar - iudex
12. 11. 2009 10:04
Re: Corsa?
Pre zákazníka urcite. I preto je Renault na SVK druhý, zatial co Opel desiaty.
12. 11. 2009 10:06
Re: Corsa?
Pre niekoho na smiech, ale ukazuje sa, že v čase krízy je cena najdôležitejším ukazovateľom, a heslo "za kvalitu sa oplatí priplatiť" akosi stráca na váhe...
12. 11. 2009 10:14
Re: Corsa?
Zvlášť, když je u všech plus mínus kvalita stejná... a spíše u těch u kterých byla v 90. letech jakž takž oprávněným synonynem to už je s tou kvalitou spíše naopak horší... ;-)
12. 11. 2009 10:16
Re: Corsa?
Z tohodle mlže Rencek profitovat, nebo mu to může do budoucna zlomit vaz. Záleží na spokojenosti majitelů. ;-)
Avatar - iudex
12. 11. 2009 10:39
Re: Corsa?
Rencek... uz Ti len chýba dodat "a syn" a mozes si podat ruku s Ádou.
12. 11. 2009 10:46
Re: Corsa?
Áda píše "Rendlík". ;-)
12. 11. 2009 10:49
Re: Corsa?
...a ešte často s malým "r"...
Avatar - Ronault.
12. 11. 2009 15:45
Re: Corsa?
To jest pravda. Zde jedou nebezpečnou hru. Záleží na majitelích a celkové spokojenosti, taktéž na přístupu servisu. Je něco jiného, když dojedeš s porouchaným autem nebo s vadou a oni tě neochotně obslouží nebo udělaj maximum pro nápravu... No, uvidíme.
Avatar - WinDiesel
12. 11. 2009 10:16
Re: Corsa?
... "které je lepším autem" ... Zase jeden z fanatiků... Podobná prohlášení tady slyšíme často od podobných jako jsi ty (FIAT), jsi v jedné partě s Ádou (TDI-PD), GTI (VW), Deadliftem (FORD)... Pěkná skupinka.
Můžeš prohlašovat co chceš... Váhu taková prohlášení nemají žádnou.
12. 11. 2009 10:18
Re: Corsa?
Myslím, že to nepochopí. >:D
12. 11. 2009 10:31
Re: Corsa?
Zase iba rýpeš? >:D
Mimochodom, keď je reč o nejakom "fanatizme", tiež nie ste (WinDiesel aj ty) celkom čistí. Ostatne ako väčšina tu prítomných. ;-)
Avatar - iudex
12. 11. 2009 10:37
Re: Corsa?
Chose nielen ze nie je úplne cistý, on je uz dost zaborený v spine svojej neobjektivity.
12. 11. 2009 10:53
Re: Corsa?
Punto je originál, Corsa je jen to co Fiat GM pustil. Na tom nic nezměníš. Punto je už pomalu dostupné ve verzi Evo. Punto nabízí motory T-jet, Corsa nic podobného nemá. Myslím, že tady mohu bez uzardění říct, že je Punto (zejména vzhledem k ceně) lepším autem. Podívej se na skutečný stav věci a pak mne napadej. Pokud vemu dvě stejná auta (a nebudu koukat na cenu), pak jsou ty auta stejná a rozdíl mezi Corsou 1,2 a Puntem 1,2 bude minimální, jedná se v podstatě o identická auta. Pokud už proti té Corse ovšem postavím Punto Evo, pak už Corsa začíná prohrávat na plné čáře... A proti Puntu s 1,4 T-jet Multiair už Corsa nemá co postait... Prosím otevři ty zalepené oči a podívejs e na věci tak jak jsou. P.R. řeči GM, případně Fordu ohledně Ka na tom nic nezněmní... A to nebduu mluvit o tom, že přístrojová deska u Corsy )s výjimkou verze Cosmo) působila i proti původní přístrojové desce z Punta uměle a mírně přeplácaně.

Tím neříkám, že je Corsa špatné auto, jen originál Punto nabídne zákazníkovi dneska určitě víc.
12. 11. 2009 11:07
Re: Corsa?
klasický subjektivní názor, pindy o tom že corsa je nějakej zbytek milostivě upuštěnej fiatem pro GM je nesmysl snad největšího kalibru...o palubce nemá cenu se bavit, ta v grande puntu před faceliftem nesahala corse ani po kotníky a jinak si nastuduj nabídku motorů do corsy...možná se budeš divit ale je tam i 1.6T, nicméně za nedloho se tam přestěhuje i 1.4T z astry...jediný mínus corsy je její vyšší cena, rozhodně ne nižší kvalita
12. 11. 2009 11:15
Re: Corsa?
až tam bude tak tam bude. Zatím není. Má tedy nějaký pátek zpoždění.
1,6 T Ecotec je ještě trošku generačně starší motor. Výkonová díra 60 koní, není úplně normální. Cenově je tento motor podle mne víceméně nad limit kupujících. Klidně ať nabídnou 500 koňový 8 válec..., ale za tu cenu to stejně nikdo nekoupí... U Fiatu je 1,4 T-jet považován za běžný motor a tomu odpovídá i daleko přijatelnější cena a i osazení do levnějších verzí (ne jen do verze GSI a podobně).Za cenu 90 koňového Ecotecu v pohodě seženeš u Fiatu T-Jet.

Co se týká přístrojové desky, tady budeš asi se svým názorem silně osamocen...¨

Jinak motory 1,7 CDTI, o tom je asi zbytečné debatovat vůbec... >:-[]
Avatar - iudex
12. 11. 2009 11:21
Re: Corsa?
Musím súhlasit. Nemá velký význam (osobitne v tejto budgetovej triede) mat super výkonné a technicky nárocné motory, ak budú stát tolko, co autá o triedu vyssie s obdobným výkonom. Vsetky tie turbo-kompresorové TSIcka so 125 ci 132 kW slúzia skor na budovanie imidzu, reálne sa vsak nepredávajú. Preto má ovela vacsí význam mat v strednej výkonovej kategórii kvalitné motory, ako stýl dole nic - v strede nic - na vrchole spickový motor roka.
12. 11. 2009 11:24
Re: Corsa?
Ták ták... :yes:
12. 11. 2009 10:24
POLO-ČAS ROZPADU
Tak nám třída malé vozy pozvolna řídne. Krize udeřila se svou drtivou silou. Důležité nejsou propady jednotlivých modelů, koneckonců - velké prodeje, velké propady, malé prodeje, malé propady - důležitý je obecný trend. A ten (logicky) zatím na akceleraci čeká. A čekat ještě bude.

Historky ze strakovky, že prožíváme první krizi v dějinách lidstva, na které zbohatne každý je nutno jedním uchem vpustit a nejpřirozenějším otvorem zase vypustit, neboť na krizi zásadně a výlučně vydělává jen úzká špička společnosti. Už asi deset tisíc let. Koneckonců, kdybychom měli vydělat všichni, nenazývali bychom to krize, nýbrž postmoderní rajc.

Jinak je to i v této třídě tak, jak jsem tu psal včera - pochvalu zaslouží každý, kdo prodá. Co se týká tabulky samotné, tedy rozmístění jednotlivých modelů, je takřka vše tak jak má být.

Fabia je oprávněně na čelním místě - dokonale střižené auto na touhy a potřeby motoristů, jezdících v Česku a na Slovensku subkompakty. Za soustředěný pohled stojí souboj... POLO x fiesta. Překvapí to asi málokoho, akcentuji to jen pro potvrzení kvalit nové generace POLA :yes:

Číslem měsíce je číslo... 6. Ano, přesně - MINI. Je vidět, že i v době krize se najde pár diamantových kovbojů se stylem a se vkusem, kteří umí v této třídě investovat do nádherně vybroušených klenotů.
Rozbalit vlákno
74
12. 11. 2009 10:33
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Keby padal o 30% nejaký Francúz, to by bolo rečí...
Ak ide o Škodu, zrazu prepady jednotlivých modelov nie sú dôležité...
Čo tak byť občas trochu realista? Kvapka objektivity, aspoň výnimočne, určite nezaškodí.
Avatar - iudex
12. 11. 2009 10:35
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Tomu sa vo filozofii hovorí sofizmus. ;-)
Avatar - Katikakus
12. 11. 2009 10:36
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Za se ti chce s nim ztracet cas. ;-\
12. 11. 2009 10:39
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Ta objektivita je právě vyjádřena v tom, že - velké prodeje, velké propady, malé prodeje, malé prapady. Nic jiného v tom nehledej. Mimochodem, píšeme o zdaleka nejprodávanějším autě třídy. "Rečí by bolo, keby" tu na prvním místě bylo dejme tomu Punto :-) Takhle tu vlastně nemáme tento měsíc o čem psát...

Tedy závěr - objektivně je nejprodávanějším autem třídy Škoda Fabia. Vše ostatní jsou jen slabší či silnější žalmy na narozeninách oslavence.
12. 11. 2009 10:54
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Stop - percentuálny podiel je pomerný, takže objem, čo sa kusov týka, je teraz mimo. Pokles 30% a pokles 4% je tak trochu rozdiel, nie? Takže ak jednej značke klesne predaj nepatrne a druhej výrazne, niečo v tom bude.

Fabia je v Čechách najpredávanejším autom triedy, to je bez debaty. Ale má aj veľké prepady predajov, zatiaľ čo iní viac-menej kulminujú, čo je na pováženie.
Samozrejme, výrazný náskok Fabie permanentne klesá, a už to zďaleka nie je a ani nebude, čo bývalo.

Ja hovorím, že Fabia nie je tak dobrá, aby mala šancu udržať si pozíciu na domácom trhu, a za tým si stojím.
Avatar - iudex
12. 11. 2009 11:02
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Posledná veta by sa mala (povedané GTIho stýlom) "tesat do kamena". :yes:
Avatar - Katikakus
12. 11. 2009 11:09
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Podepisuji :yes:
12. 11. 2009 13:26
Re: POLO-ČAS ROZPADU
taktez :yes:
12. 11. 2009 10:56
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Lenze nehovorime o "velkych" predajoch/prepadoch v absolutnych cislach, ale o pomernom vyjadreni. Minus 35% je minus 35%, ci uz je to pokles zo 100 na 65, alebo zo 100 tisic na 65 tisic...

Fabia straca medzirocne (za 10 mesiacov) 37.8%, naproti tomu Fusion za rovnake obdobie 23.2% ziskal. A to vsetko pri poklese celeho trhu o 20.8%. Aj ked je teda v absolutnych cislach Fabia vyssie, predsa len sa treba nad situaciou zamysliet. Ak to takto pojde dalej, o 2 roky uz na cele nemusi byt...
Avatar - Dinar
12. 11. 2009 10:46
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Já ti nevím, Karle, ale pokud se něco propadá obecně, logicky se ten s největším podílem propadne nejvíc. Ano, vím, pokles fabií je vyšší než pokles celého trhu, ale na rovinu, 40% podíl ve třídě bude vždy už jen vzpomínkou, je to dlouhodobě nemožné až nezdravé. Čemu se musím ale usmívat jsou rozbory místních "analytiků" o prozření zákazníků, odklonu od škodovek potažmo aut koncernu VW, to vše při vědomí, že v B-segmentu se aut koncernu VW prodá měsíčně přes 1600ks zatímco koncern blízký srdci takového "analytika" jede na 116 autech. Ve světle těch čísel vypadají pak závěry ve smyslu nestíhající kvality koncernových aut ve vztahu k jiným, na což zákazníci už přišli, obvzláště komicky. ;-)
Avatar - iudex
12. 11. 2009 10:58
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Neviem, ci narázas na Klaudia a "jeho" Renault, ale pre ilustráciu na slovenskom trhu predala Skoda v tejto triede (stará a nová Fabia) 6677 áut a Renault (Clio + Thalia) 6526 áut. Teda stále Skoda vedie, ale pri tomto trende mozno tak do konca novembra.
12. 11. 2009 11:01
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Obecne máš pravdu, nemá zmysel oponovať.
Istý odklon od škodoviek je ale zrejmý, minimálne v tom kontexte, že význam postavenia domáceho výrobcu v súvislosti najmä s krízou klesá - do popredia sa dostáva cena.
O kvalite či nekvalite koncernových áut je škoda debatiť - vieme, že kvalita v rámci triedy sa proste vyrovnáva, nie sú na trhu vyslovene zlé a nekvalitné autá. Ale oplatí sa hovoriť o pomere cena/ponuka, a je nutné dodať, že jednou z položiek, za ktoré sa u Škody na domácom trhu platilo, bol aj image domácej značky, čo podľa mňa v kríze značke uškodilo. Zrovna tak novej Fabii neprospievajú informácie o osvedčenej technike v novom kabáte - zvlášť keď Polo a Ibiza sedia na novšej platforme. V mysliach verejnosti to môže znamenať dosť.
12. 11. 2009 11:09
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Ty analytiku... Jenže tomu jednomu prodeje rostou a druhému padají... A imho, motat do sebe absolutní čísla propad a procentní čísla propadů, to už chce hodně neznalosti.

Nikdo by škodovce neměl zazlé, kdyby prodala o 500 aut méně, kdyby to nebylo o 35% méně, ale jen o 3%. Takhle je vidět, že všichni ostatní i v době krize jsou schopní růst (nikoliv padat).

A stejně tak bych mohl říct, že tebou udávaná absolutní čísla jsou jen reziduem doby a nikoliv trvale udfržitelným faktem...na což tady neupozorňuje jen tebou zmíněný analytik, ale každý kdo umí vnímat věc v souvislostech... >:-[]

P.S. Škodovka má jen v Praze více prodejců než Fiat skoro v celé České republice. Ono i takovéto souvislosti jsou celkem zajímavé... ;-)

Ono by bylo třeba úplně jednoduché, kdyby jeden nejmenovaný odborník prostě přiznal, že je Fabie II nepovedná a že je to proti první generaci propadák...
12. 11. 2009 11:29
Re: POLO-ČAS ROZPADU
A abych to tedy shrnul. Škodovka letos (opět) jede na rekord ve vyrobených kusech/rok za svou historii.

Co dodat? >:D :-!
12. 11. 2009 11:33
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Díky prodejům v Číně. Ale to, že prodeje v číně rostou i jiným se jaksi nepovídá. Na starých trzích ztratila. O ničem jiným tato debata není. ;-)
12. 11. 2009 11:35
Re: POLO-ČAS ROZPADU
A co jako? To se má někdo omezovat jen na nějaký trh?

Mimochodem, prodeje Škodovky zrovna v Číně nejsou vůbec bůhvíjaké, jde o pár desítek tisíc kusů ročně. Žádné statisíce, jak si asi myslíš. PRo škodovku je nadále hlavním trhem Německo.

EDIT: Jde asi o necelých 50 tis vozů.
12. 11. 2009 12:11
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Je tu článok o čekom trhu a aj témou debaty je český trh. Tak necestuj. Nepíšeme o vyrobených kusoch, ani o vozoch predaných celosvetovo, ale len o predajoch na českom trhu.
12. 11. 2009 13:09
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Zkus to u toho experta výše. Já na tvý rady nejsem zvědavej. :-!
12. 11. 2009 13:18
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Vrátiť na správnu koľaj potrebuješ ty.
12. 11. 2009 13:20
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Jenže jak sis už mohl všimnout, na tvý rady já nedám. >:D
12. 11. 2009 13:24
Re: POLO-ČAS ROZPADU
To už je tvoja chyba. ;-)
12. 11. 2009 13:29
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Chyba možná u tebe, že tě poslouchají možná tak tvoje děcka a móžná manželka. Na zbytek nemáš vliv. Hold nízké charizma. >:D
12. 11. 2009 13:45
Re: POLO-ČAS ROZPADU
A toto máš skade, pán psychológ?
Keby si ma nepočúval, neviem, ako by sme sa dopracovali k tak dlhému vláknu... ;-)
12. 11. 2009 13:54
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Ono "počúvat" a brát vážně, je velkej rozdíl. ;-)
12. 11. 2009 14:32
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Už sa vykrúcaš, jak hadík... >:D
12. 11. 2009 17:22
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Jossalito, podivej se o clanek vedle a zjistis, co Skoda vyroby vsech modelu za rok, vyrobi Fiat jenom Pandy a naprosteho "propadaku" F500! ;-)
Jinak cina momentalne jede a je sice v kurzu, to pred rokem bylo i rusko a WV se Skodou tam temer ze dne na den padl totalne na hu.. .To se bohuzel muze stat z niceho nic i v cine! :'-(
To ze se Skode dari je sice OK, ale cesti subdodavatele jsou temer bez prace protoze vetsina komponent jede z ciny! :-(
12. 11. 2009 17:30
Re: POLO-ČAS ROZPADU
No a co jako?

Chceš srovnávat Fiat s bývalou postkomunistickou automobilkou? To vy fiaťáci jste na tom už tak blbě, že nejste schopni srovnat sebe sama s někým obdobným? Se divím, že jsi nevytáhl třeba Subaru...
12. 11. 2009 17:55
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Hele, ja nepatrim k fanatickym fiatakum ale vzyvani Skody az do nebes taky neni moc koser! ;-) Ve fiatu jezdim proto, protoze jsem vyzkousel nekolik znacek a tak nejak jsem zustal u fiata. Nevynasim ho do nebes, jsem k nemu i dost kriticky ale pravda je jedna, ze mam treti auto od fiatu a funguje opet perfektne. ;-) Jinak jako normalne uvazujici cech preju Skode jen to nejlepsi a jsem si vedom toho, ze ceska ekonomika stoji a pada s uspechem skodovky!!! Proto ale kdyz neco napisu proti skode nechci nijak snizovat jeji uroven, ale taktez vnimam obraz skody zvenci a ten take bohuzel neni uplne nejruzovejsi! ;-)
12. 11. 2009 18:07
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Nevím jakou růžovou vidíš ty, ale já vidím každý rok rekordní prodej škody.

Samozřejmě, že škodovce přeju jen to nejlepší, naše ekonomika je na ní doslova závislá. Takže si pod sebou nebudu pokrytecky řezat větev. :-!
Avatar - Dinar
12. 11. 2009 12:30
Re: POLO-ČAS ROZPADU
A hele, potrefenej husa, teda analytik. >:D
Mě je šumák, bude-li se protávat x nebo y fabií, moje reakce je spíš pozastavení se nad klasicky stupidní vyvozovačkou á la wolff, ve stylu analýzy, která z faktu, že slunce dnes vyšlo o dvě vteřiny později než včera vyvozuje závěry, že určitě musejí někde existovat mimozemšťané. I když, tohle není úplně od věci, o tobě těžko říct odkud jsi vlastně spadnul... jen to, že to bylo na hlavu, je jasné.

Ale abys netruchlil, blahopřeju ke zvýšení prodejů tvé favoritky, 100% nárůstu u alfy mito je opravdu krásných, ze 3 (slovy tří) kusů na 6, to jistě fandu potěší, pro ostatní by stačilo, kdyby jeden nejmenovaný odborník prostě přiznal, že je Mito nepovedené, a že je to propadák. :-) ;-)
12. 11. 2009 12:35
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Tak teraz si musím trošičku rýpnuť, nerobíš práve poslednou vetou presne to, čo vyčítaš wolffovi?
Ak už chceš o nejakom aute povedať, že je nevydarené a prepadák, nemôžeš brať v úvahu atypický český trh (aj keď netvrdím, že MiTo je perfektne vydarené a predáva sa jak čerstvé rohlíky). ;-)
(Medzi nami, zas až tak ostrý sarkazmus sa tu len ťažko stretne s pochopením).
Avatar - Dinar
12. 11. 2009 12:52
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Proboha, Klaudie, ta poslední věta je přece jen parafrází té jeho poslední věty. >:D ;-)
12. 11. 2009 13:19
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Tak to chápeš ty a ja, a niektorí ďalší. Ale poniektorí to budu chápať trochu prostoduchejšie. Ja som to písal s ohľadom na nich. Pre Teba a pár ďalších je tá posledná veta v zátvorke. ;-)
12. 11. 2009 13:22
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Ale Klaudie, žes to nepochopil hned napoprvý, to je tu jasný i Dinárovi. Obhajuješ neobhajitelné. ;-)
12. 11. 2009 13:25
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Bol by si chorý, keby si si nenašiel zámienku na odplatu...(?) >:D
Iba by si mal dôkladnejšie vyberať. ;-)
12. 11. 2009 13:31
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Tak ty se tu utlučeš sám. Na to nepotřebuju čekat na příležitost. ;-)
12. 11. 2009 13:46
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Tak to si počkáš, ja sa výborne bavím. ;-)
12. 11. 2009 13:54
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Já taky! >:D :yes:
12. 11. 2009 13:26
Re: POLO-ČAS ROZPADU
ups...duplicita ;-\
12. 11. 2009 13:35
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Tak Peugeot 207 padnul o vice nez 40%, ale ze by tu kvuli tomu bylo nejak moc reci jsem si nevsimnul.
12. 11. 2009 15:05
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Je to v clanku - "Peugeot 207 naopak mohutně ztratil, dokonce ještě více než Fabia, 43,2 % (z 322 loňských, letos tedy o 139 méně).".
12. 11. 2009 21:36
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Máš recht - tá nevšímavosť bude daná asi tým, že nie sme Francúzi, a nehodnotíme francúzsky trh. Škoda je srdcu našinca predsa len bližšia. A mne osobne je ľúto, že nevyrába autá, ktoré by som považoval za najlepšie. ;-)
Avatar - iudex
12. 11. 2009 10:34
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Ja len pre ilustráciu uvediem situáciu na slovenskom trhu, kde je Tebou vypichnutá dvojica v takomto pomere: Polo 906 ks, Fiesta 1074 ks.
P.S. I ked sa mi Fiesta s jej prekinetizovaným exteriérovým dizajnom prílis neprihovára, interiér je live ovela prijatelnejsí ako na obrázkoch, vobec neposobí tak cukríkovo, zvlást ak nie je v cervenej farbe a aj prehladnost a ergonómia je lepsia, ako som ocakával. Interiér je expresívnejsí ako u Pola, ale reci o dizajne na úkor ergonómie sú mimo.
12. 11. 2009 11:19
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Dnes je souboj POLA s fiestou do jisté míry výpovědí o trendech. POLO jako klasický hatchback, fiesta jako nějaký specifický designový směr. Zde v Česku, je to zřejmé, vítězí klasika. Ty máš nepochybně čísla od počátku roku. No, podívej se od kdy se POLO u vás prodává...
Avatar - iudex
12. 11. 2009 11:23
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Správna pripomienka, ale v celorocných císlach Pola je zahrnutá i doterajsia generácia, nie je to císlo samotnej novej generácie.
12. 11. 2009 11:33
Re: POLO-ČAS ROZPADU
No tak potom to nemá informační hodnotu. Musíme nyní brát čísla v posledním měsíci. Celoročně to ve vztahu k fiestě můžeme porovnet na silvestra 2010. Jak si stojí polo x fiesta u vás v říjnu?
Avatar - iudex
12. 11. 2009 12:01
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Neviem, ale zajtra idem do predajne VW, mozem zistit.
12. 11. 2009 15:07
Re: POLO-ČAS ROZPADU
...ze se mezi vás míchám, ale polo predchozí generace se peodávalo i min. měsíc a (do)prodává se i teď. Nakonec je to tak i s fiestou (když jedeš po jižní spojce, je jich pod Kačerovem vidět plnej sklad a na šrotaci asi připravené nebudou). Myslím, že to vSK bude podobné...?
neregistrovaný "fabius"
12. 11. 2009 10:44
Re: POLO-ČAS ROZPADU
A co takhle pochválit Renault za 3. místo ? A nebo starého Fusiona za 2. Že by skupina lidí,která tyto auta uvažovala malinko jinak než zdejší diskutéři? Tedy utrácí skutečné peníze za skutečná auta....Tedy chtějí něco, co má nějakou funkčnost, cenu a třeba spolehlivost, či nějaké další nespecifikované vlastnosti. Nesedí na konfigurátorech a neslintají a nekecají.
12. 11. 2009 10:49
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Tak to tu pláčeš na nesprávném hrobě, tu je přítomna především sorta ceníkovejch kovbojů. ;-) >:D
12. 11. 2009 11:18
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Správně si se definoval... ale když se to bdue hodit, tak popřeme i ty ceníky, že? >:-[]
12. 11. 2009 11:38
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Já ceníky beru pouze jako orientační, tedy abych věděl, kde se zrhuba cena pohybuje. Ta pravá cena je v rukou každého z nás. Ostatně toto tady píši už docela dlouho. :-!
12. 11. 2009 13:06
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Tady souhlasím.

Bohužel je škoda, že si tohle neuvědomují druzí... :yes: :yes:

Tady ti dám tolik palců, kolik jen budeš chtít...

Přestaň lézt do zadku té mostecké nicce a bude s tebou možné časem vézt i normální písemný hovor...
12. 11. 2009 13:12
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Přstaň mi diktovat, co mám a nemám dělat. Tvé mnohdy směšné příspěvky a reakce, mají k realitě opravdu hodně daleko na to, abys tady někoho neustále napadal. Je to přesně to dětské okopávání kotníků - co tu předvádíš.
Nezapomeň na to, že ty sám nejseš žádnej respektovanej kápo. :-!
12. 11. 2009 13:26
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Já se za respektovaného kápa nepovažuji. nad nikoho se nepovyšuji a před nikým neponižuji. S tím tady ale jiní mají trochu problém... >:-[]

P.S. Sám si an to narazil...
12. 11. 2009 13:36
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Tak sám víš, za koho tě tady mnozí mají a nejen tady.
Něco na tom bude. ;-)
12. 11. 2009 13:59
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Už si to někde psal.. pro hlupáka každý hloupý...

Já tady pár skutečných blbců mám také vytypované, neboj...

A jinak rozlišuji mezi skutečnými blbci, dětmi a mizernými manipulátory... >:D
12. 11. 2009 14:15
Re: POLO-ČAS ROZPADU
To rozdělení víceméně sedí. >:D :yes:
12. 11. 2009 10:58
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Fusion z uctovania vynechaj! Kazdy tu predsa vie ze je uspesny len preto, lebo ho uz predavaju len "za odvoz"... :-)
Avatar - iudex
12. 11. 2009 11:00
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Co za odvoz! Zamestnanci v Kolíne sa dokonca skladajú a prispievajú na kazdý predaný Fusion >:-[]
12. 11. 2009 18:42
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Fusion 1.4 je dnes i drazsi jak Polo?! Ale je dobre auto, lidi to uz vedi...
Avatar - T613
12. 11. 2009 11:14
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Ano, nového Pola je vidět stále více a bude to šlágr. Na druhou stranu v mých očích se velmi rychle okoukalo a zestárlo.
12. 11. 2009 11:28
Re: POLO-ČAS ROZPADU
To je nějak brzy ne? Vždyť jen designový oční zásah naplno by měl přijít nejdříve tak za rok :-) až do nás pronikne ten panovačný výraz, ty ostré křivky, useklá záď...
12. 11. 2009 11:31
Re: POLO-ČAS ROZPADU
do tebe pronikl useklý p..., A evidentně pravidelně... ;-\
Avatar - T613
12. 11. 2009 11:35
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Záď mi neštimuje až tak s ostře řezaným předkem. Je to jako by se designeři lekli, že nemají žádnou návaznost na předchozí generaci. To zadní boční pidi-okénko se mělo udělat také jinak nebo vůbec. Polo je krasavec, ale okoukalo se mi sakra rychle.
12. 11. 2009 11:39
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Nic. Mě se Polo líbí ze všech stran. Vypadá mnohem dospělej než jeho hravá konkurence. Prýští z něj solidnost/solventnost.
Avatar - T613
12. 11. 2009 11:53
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Tak solventní by měli být hlavně jeho kupci ne? ;-)
12. 11. 2009 11:58
Re: POLO-ČAS ROZPADU
No a nejsou? ;-)
Avatar - T613
12. 11. 2009 12:04
Re: POLO-ČAS ROZPADU
než na to přijdou leasingovky >:-[]
12. 11. 2009 13:13
Re: POLO-ČAS ROZPADU
To jsou zase teorie... :*)
12. 11. 2009 12:32
Re: POLO-ČAS ROZPADU
je zkrátka vidět, že design si vzal do ruky Ital ;-) ale to je jen taková připomínka, tak se do mě hned nepouštějte..
12. 11. 2009 13:14
Re: POLO-ČAS ROZPADU
To už je tady takový klišé, že je to spíš k smíchu. A itaslký auta dělá kdo? Němci, Japonci apod...
12. 11. 2009 12:12
Re: POLO-ČAS ROZPADU
Polo nemôže zostarnúť, tvary Pola boli staré už v okamihu jeho odhalenia pred verejnosťou. Inak sa tomu hovorí "nadčasový dizajn".
neregistrovaný "507--"
12. 11. 2009 11:00
Nijaká POLOPravda
Tak tentokrát mal GTI pravdu. To Polo sa na to, aká je v Česku situácia, predáva až pozoruhodne dobre. Fabia je Fabia, na to sa nič nezmení. Fusion zas podáva Čechom elixír automobilového života a Renault predáva svoje autá vždy za triedu nižšieho segmentu. Takže síce až 4., ale myslím, že na cenu Pola a to ako je tu krátko, je to MEGAÚSPECH. To som potom zvedavý, ako v obecne bohatej Európe na tom bude POLO. Asi bude prvé. :yes:

P.S.: Ale já by som namiesto Pola volil Megane. Mať za cenu najlepšieho supermini "len" celkom dobrý kompakt, tomu by som neodolal. :yes:
Rozbalit vlákno
31
12. 11. 2009 11:04
Re: Nijaká POLOPravda
Ale tu sa nepočíta za väčší úspech, či predávaš drahšie alebo lacnejšie. Rovnako nikto nepočíta výrobné náklady na každé auto, a nehodností, kto je s nižšími nákladmi úspešnejší. Tu sa berie proste počet predaných kusov, nič viac a nič menej.
GTI nemá vo všetkom pravdu.
neregistrovaný "507--"
12. 11. 2009 12:33
Re: Nijaká POLOPravda
A čom som hovoril, než o počte kusov? O čom je tá tabuľka?
12. 11. 2009 12:38
Re: Nijaká POLOPravda
Berieš v úvahu cenu - a tá sa tu proste nepočíta.
Avatar - iudex
12. 11. 2009 11:12
Re: Nijaká POLOPravda
S Tvojím P.S. sa zrejme stotozní viacero kupujúcich. Len málo ludí je v tejto cenovej kategórii tak vyhranených, ze chce len VW a nic iné. Kto zistí, ze za svoje peniaze moze dostat "vacsí kus auta", nezaváha.
neregistrovaný "507--"
12. 11. 2009 12:35
Re: Nijaká POLOPravda
Asi nie. A myslím, že taká situácia sa bude odohrávať aj v prípade Golfa.
Avatar - iudex
12. 11. 2009 11:13
Re: Nijaká POLOPravda
Este poznámka k predajom Pola: na SVK je Polo vo svojej triede na 15. (!) mieste. 8-s
12. 11. 2009 11:21
Re: Nijaká POLOPravda
No a ráčil sis všimnout, že ono zase POlo tak nadstřelené ceny nemá..., řekl bych naprosto srovnatelné s konkurencí...
Avatar - iudex
12. 11. 2009 11:25
Re: Nijaká POLOPravda
V porovnaní cenníkových cien nemá, pri zohladnení cenovej sútaze, ktorej sa VW (zlavami) nezúcastnuje, je Polo drahé.
12. 11. 2009 11:30
Re: Nijaká POLOPravda
Tak já bych se dostal u nich na slevu celkem bez problémů někde na 11% z ceníku (u škodovky cca 15% určo)... Pro mne osobně je VW levnější než Rencek... >:-[]
12. 11. 2009 11:40
Re: Nijaká POLOPravda
>:D Ale jen Fiat tě oškubal. >:D :yes:
12. 11. 2009 13:05
Re: Nijaká POLOPravda
No jo, já sem ochotný za kvalitu a za to co se mi líbí zaplatit... :yes:
12. 11. 2009 13:15
Re: Nijaká POLOPravda
Jeden z nejlepší vtipů co jsem dnes četl. >:D :yes:
12. 11. 2009 13:24
Re: Nijaká POLOPravda
Ty nečeteš příZpěvky právníka z Mostu? Děláš chybu Vladimíre...
12. 11. 2009 13:37
Re: Nijaká POLOPravda
Čtu, ale neberu je smrtelně vážně. ;-)
12. 11. 2009 13:44
Re: Nijaká POLOPravda
Tak ty bere vážně snad jen autor... :yes: >:D
12. 11. 2009 13:55
Re: Nijaká POLOPravda
Právě, že nebere. ;-)
12. 11. 2009 13:57
Re: Nijaká POLOPravda
+ 507-- >:D, alias Daniel Design... >:D
12. 11. 2009 11:30
Re: Nijaká POLOPravda
Neboť se prodává teprve od poloviny roku, viď... :-)
Avatar - iudex
12. 11. 2009 11:58
Re: Nijaká POLOPravda
A dovtedy mal VW v tejto triede ciernu dieru? :-)
12. 11. 2009 12:38
Re: Nijaká POLOPravda
:-) Ne, ale model starý sedm let...
12. 11. 2009 13:48
Re: Nijaká POLOPravda
A jak starý je Fusion? :*)
12. 11. 2009 14:51
Re: Nijaká POLOPravda
Konfrontujeme fiestu, fusion je specifický model.
12. 11. 2009 18:38
Re: Nijaká POLOPravda
Najednou a stara podvozkem Fabia ta neni? 8-s >:D
12. 11. 2009 21:51
Re: Nijaká POLOPravda
Kde konfrontuješ Fiestu? Ukáž mi v tomto vlákne, kde konfrontuješ Fiestu.
507, ktorý vlákno založil, spomína vo svojom príspevku iba Fusion, Fiestu nie, a nespomínaš ju ani ty. Tak neviem, o čom točíš, nehodí sa ti do krámu, že Fusion sa predáva lepšie ako Polo?
Avatar - Katikakus
12. 11. 2009 22:25
Re: Nijaká POLOPravda
Nam nejak senilni, dedek. Ani si nepamatuje o cem se mluvi. A to neni poprve. >:-[]
neregistrovaný "507--"
12. 11. 2009 12:34
Re: Nijaká POLOPravda
Myslíš to staré? 8-s
Avatar - Ronault.
12. 11. 2009 16:01
Re: Nijaká POLOPravda
Já bych to s těma nízkýma cenama neviděl. Jo, Renault dělá slušnou mediální masáž. Tři články po sobě o slevách Renaultu, bouřlivé diskuze. Jenže oni slevnily po tom, co zdražili, resp. Megane stál při příchodu na trh 299, pak jej dali na 309 a najednou jééé, 289 000 Kč, pecka a všichni šílí.

Dole je článek o Fiestě, která dostane slevu vánoční a počítá se z už tak slevněné verze. Počet příspěvků v diskuzi? 4? Dobrý paradox.

A teď přijďte si pro nový Focus a řekněte: No já jdu do Renaultu, tam jsou o 10 000 levnější. Co udělá prodejce Focusu je jasné.

Tyhle slevové akce jsou pro reklamu. Tvé prohlášení, že bys raději Megane než auto o třídu menší jsou mimo. Dneska Fabia se základním motorem a klimou se dá sehnat za 210 000 kč, stejně jako Clio.
neregistrovaný "507--"
12. 11. 2009 17:57
Re: Nijaká POLOPravda
No hlavne si ma prečítaj poriadne a potom mi hovor, že som mimo. To o tridu menšie auto patrilo k Polu. A nové Polo za 210 kČ určite nekúpiš. Čudujem sa, že tak kúpiš Fabiu.

Čo sa týka Fiesty, je otázka ako je drahá po zľave. Pretože zľavy a´la Renault sa len tak nevidia. Nová Laguna za cenu Golfa... Nový Megan za cenu Pola... Som zvedavý koľko stojí Clio. Ty hovoríš, že auto s 1.2 55kW(to je základ nie?) stojí toľko, čo auto s trojvalcom.
Avatar - Ronault.
12. 11. 2009 19:37
Re: Nijaká POLOPravda
Tak zkusíme tak trochu porovnat, dáme základní motor, základní výbavu a dovybavit tak aby se trochu shodovali.

Clio - 1,2 16 V 55 Kw, Expression 5dv.
Nejde porovnat se základní výbavou, ta nemá automatickou klimu, takže
269 900 Kč + 10 000 aut. klimA + 10 300 metalíza atd., co má vše Fabia v akční výbavě v ceně...

Škoda Fabia Magic 1,2 44 kW:
249 800 Kč

No a tak by se dalo pokračovat. Jakmile do toho zabředneš, tak zjistíš, že Fabia je dneska za moc dobré ceny. Karta se trochu obrátí při porovnávání silnějších motorizací, kde se u Fabie hodně připlácí a pokud není akční nabídka.

Mohl bych se i podívat na VW, ale zkus se mrknout na stránky prodejců, myslím dealerů.

Ad Laguna... Ta cena je na leasing, je ale i tak dobrá, ale taková C5 je taky dneska pod půl milionu.
12. 11. 2009 18:29
Re: Nijaká POLOPravda
Pocet prispevku v diskuzi na Auto, podle toho ty hodnotis? >:D >:D >:D

Znama skupina "RenaultF1" naflaka 20 prispevku jen to fikne o vlastnich ranich strevnich potizich z odchodu RenaultcrashF1 z F1. Ano to je velky uspech Renaulti medialni masaze... >:D >:D

Ne vazne, Renault je dnes hodne nizko cenou, protoze jinak by neprodal, protoze musi, jak VW tak i Ford uz je dnes o trochu drazsi.

U Renaultu museji nejak lidi nalakat, kdyz povesti kvality a spolehlivosti porad nedisponuji. Ostatni povest taky neni nic moc.
Avatar - Ronault.
12. 11. 2009 19:18
Re: Nijaká POLOPravda
První odstavec. Nechápeš psaný text.

Druhý odstavec - vůbec nevím o čem mluvíš, jestli máš nějaký osobní problém, tak se jdi léčit.

Podívej se na ceny Focusů, pak hovoř. Ty slevy na Fiesty jsou vlastně neexistující. Každý chce prodat, i ten Ford.
neregistrovaný "ouroboros15"
12. 11. 2009 12:03
fusion
Tak z Fusiona se stava uz pomalu fenomen. To musi ostatnim prodejcum docela vrtat hlavou.
Rozbalit vlákno
3
12. 11. 2009 12:14
Re: fusion
Kvalitní auto, dobrá a uznávaná značka za malej peníz. To u nás frčí. Žádná věda.
12. 11. 2009 12:15
Re: fusion
Že by Soul, a čiastočne Yeti boli reakciou? Alebo plány na výrobu lacných áut?
12. 11. 2009 13:23
Re: fusion
Je ryze prakticky a strizlive elegantni. A myslim, ze zaver z lekce Fusion je tento: Slouzi auto a) k realizaci tuzeb designeru, nebo b) k pohodlnemu a spolehlivemu prevazeni veci a lidi? Fusion je vytvoren podle b a v tom je ten uspech. Lidi chteji trosku vyssi auto, aby se do nej a z nej lepe nastupovalo, ale nemusi to byt dvoutunova zizniva a draha SUV krava.
12. 11. 2009 12:12
Kde je článek o prvenstvi Volkswagenu?
Nějak jsem ho prošvih. Chtěl jsem si to přečíst. Něco mně na tom neštimuje. Ještě před 3 měsícema ztráceli na Toyotu skoro půl melouna prodaných aut. Co že tak najednou vedou?
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Katikakus
12. 11. 2009 12:17
Re: Kde je článek o prvenstvi Volkswagenu?
No, evidentne ta cisla moc nestimovala, tak se v redakci chytli za hlavu a stahli to. :yes:
12. 11. 2009 12:24
Re: Kde je článek o prvenstvi Volkswagenu?
Jak něco takovýho mohli vůbec napsat? Za čtvrt roku takovej náskok nemůže nikdo dohnat.
12. 11. 2009 12:39
Re: Kde je článek o prvenstvi Volkswagenu?
proste sa niekto sekol - sme ľudia, to sa stáva.
12. 11. 2009 12:43
Re: Kde je článek o prvenstvi Volkswagenu?
Omluvit se to dá v bulváru. Ale určitě ne na seriózním autosereveru.
12. 11. 2009 13:17
Re: Kde je článek o prvenstvi Volkswagenu?
A od kdy je auto.cz seriézní autoserver? >:D

Vždyď tady se píše jen o úspěších koncernu. >:D
12. 11. 2009 15:33
Re: Kde je článek o prvenstvi Volkswagenu?
Já tohle beru za seriózní autoserver. Kazí ho ale několik diskutujících. Viď?
12. 11. 2009 16:09
Re: Kde je článek o prvenstvi Volkswagenu?
Jo tak ty tohle bereš za seriózní atoserver, tak to zkus vysvětlit pár jedincům, co zde vykřikují, že se protěžuje koncernová produkce. >:D

Druhá věta je mimo.

Za třetí si dej .... - pražáčku. :-!
12. 11. 2009 16:14
Re: Kde je článek o prvenstvi Volkswagenu?
No, když si projdu celou diskuzi, tak se shodnu s mnohejma (a ne poprvý), že mimo jseš právě ty.
O tom protěžování nic nevím.
12. 11. 2009 16:21
Re: Kde je článek o prvenstvi Volkswagenu?
Já o tom taky nevím, jen tě upozorňuji, že tyto názory se zde taky vyskytují. Tak je zkus brát v potaz, abys nebyl slepý.
S kým se shodneš nebo ne, to je čistě tvoje věc, vrána k vráně seda, rovný rovného si hledá. :-!
12. 11. 2009 16:48
Re: Kde je článek o prvenstvi Volkswagenu?
Kecalové, kteří nenáviděj vsechno okolo VW budou vždycky. To samý je s kecalama, kteří si nedokážou připustit, že na světě jsou i lepší auta než VW. Žádnej rozdíl v těhle kecalech není. Jsem pro seriózní diskuzi a tyhle kecaly mám ... víš kde.
12. 11. 2009 17:20
Re: Kde je článek o prvenstvi Volkswagenu?
A jsme u toho, teď si někde tvrdil, že "ani neexistuje" nejlepší auto a tu se na něj nepřímo odvoláváš.
Vidím, že je serióznost a serióznost. Vždy dle toho, kdo ji "píše". :-!
12. 11. 2009 22:58
Re: Kde je článek o prvenstvi Volkswagenu?
jossalito, máš problém se psaným slovem? Neexistuje nejlepší auto, ale vždycky se pro někoho najde auto lepší.

Vidíš? Lepší, nejlepší...v tom je ten rozdíl.
12. 11. 2009 13:31
Re: Kde je článek o prvenstvi Volkswagenu?
Úmyselné zavádzanie by sa ospravedlniť dalo ťažko. Ale omyl v číslach, a na základe toho pustiť von článok, to mi pripadá normálne, nikto nie je dokonalý. Údaje sú už v poriadku, tak načo o tom polemizovať?
A že si nič na tento spôsob nenapísal k tomu pôvodnému článku...
12. 11. 2009 15:37
Re: Kde je článek o prvenstvi Volkswagenu?
Takový seknutí se o půlmilion...to je jako vláda ČR.
To to máte na Slovensku taky takový?

P.S. Včera jsem ten článek zaregistroval, ale zasek jsem celej den v práci. No, aspoň jsem nemusel číst ty blbosti v diskuzi.
12. 11. 2009 21:41
Re: Kde je článek o prvenstvi Volkswagenu?
A o čo ide? Nesekol sa minister, proste škriatok zaúradoval. Bojíš sa, že kvôli tomu zdražie benzín?
Avatar - Katikakus
12. 11. 2009 13:40
Re: Kde je článek o prvenstvi Volkswagenu?
Ono to neni z dilny auto.cz. Na autorevue je clanek o tom samem, videl jsem to i na idnes.cz nebo na slovenskem sme.sk

Zrejme vydal VW tiskovou zpravu a media to prevzala a zpracovala.
12. 11. 2009 15:34
Re: Kde je článek o prvenstvi Volkswagenu?
Takže jeden napsal blbost a druzí to po něm jen opisujou...
Avatar - PicoBello
12. 11. 2009 13:36
Kde je článek o prvenstvi Volkswagenu?
v pohode, ja ti potvrdzujem, ze to naozaj neplati. menezeri zavodu maju samozrejme auta PSA, ale ostatni (dodavatelia, externe firmy apod) mozu mat akukolvek znacku.
Rozbalit vlákno
1
12. 11. 2009 14:34
Re: Kde je článek o prvenstvi Volkswagenu?
Však ja sa nehádam. Ani inde to nie je na papieri a nikto to nahlas nepovie, ale platí to. Teda pokiaľ ide o trvalý vstup, napríklad pre obslužnú firmu, nie jednorazovky.
12. 11. 2009 13:37
SOUL
Pompézní reklama, pompézní příspěvky diskutujících jak rozdrtí trh. Poslán proti Fabii, pak dokonce úsměvně proti Yetimu. Ano celých 25 (slovy: dvacetpět) kusů se prodalo onoho levného, kvalitního, bohatě vybaveného, designové krásného a moderního drtikola. Soul jede :yes:
Rozbalit vlákno
14
12. 11. 2009 13:41
Re: SOUL
Trefils hřebíček na hlavičku.

Jasně si vzpomínám na zdejší diskutéry, kteří stavěli Yetiho oproti Soulu. Že ho jako soul zadupe do země, roztrhá na kusy, rozmázne po asfaltu... A jaká je pravda? Pro mnohé hořká.
Vůbec neodhadli a nepochopili Yetiho a teď jsou kde? Našli si jiný terč svého vlastního posměchu. ;-)
12. 11. 2009 13:45
Re: SOUL
Asi je málo mladých pro takový COOL auto. Kia by měla přispívat na porodné ;-)
12. 11. 2009 13:59
Re: SOUL
Tak mě se Soul líbí, ale chápu taky to, že ti mladí pro koho Soul primárně je (u nás), prostě ty prachy na takový auto nemaj.
12. 11. 2009 20:33
Re: SOUL
Zablesk myslenky, tleskam! Na inzenyra super :yes:

>:D
Avatar - Katikakus
12. 11. 2009 22:28
Re: SOUL
Tak tohle je zrejme tvuj nepovedenejsi prispevek vubec. Dokonce to ma hlavu i patu. Jen tak dal ;-) :yes:
12. 11. 2009 16:05
Re: Kedy sa Yeti dostane na americký trh ?
Kia a jej Soul je trochu iný hráč ako Škoda a je dosť komické to "dokazovanie" úžasnosti Škody na takom málo významnom trhu ako je ten Váš (i ten náš).

Tak či tak, Fábia nie je pre Soul žiadny priamy konkurent.
12. 11. 2009 16:11
Re: Kedy sa Yeti dostane na americký trh ?
Tohle jsem tvrdil už při příchodu Soulu na trh, ale našlo se zde dost "odborníků" kteří tvrdili opak.

Odkážu tě tedy na diskuzi pod článek o Soulu, tam si uděláš jasno, co kdo hlásal. ;-) :-!
12. 11. 2009 13:53
Re: Kedy sa Yeti dostane na americký trh ?
Holt, ako som už spomínal, v kríze štýl neplatí za prednosť, za ktorú sa oplatí platiť. Teda u malých praktických áut určite. Priehrštie štýlu namiesto väčšieho počtu litrov v kufri, to asi u nás neplatí.
12. 11. 2009 14:16
Re: Kedy sa Yeti dostane na americký trh ?
Nesouhlasím. Když vlezu do showroomu a cpou mi tam Soul za 289 a podobný cifry, tak podle mě nejde o styl. Úplně stejně stojí Clio, Polo, Fabia, Yaris a mnoho jiných kteří jsou ještě menší. Bachraté blatníky, ipod a pomalovaná kastle netvoří onen styl nad praktičností.
12. 11. 2009 14:36
Re: Kedy sa Yeti dostane na americký trh ?
Nejde o cenu, ide skôr o to, že práve štýl pri ponúkaní tohto auta vyzdvihujú. Kufor vyzdvihovať nebudú, ten je pomerne malý, jedine ak vyberieš prepážku a plastovú vaňu spod nej, potom to je lepšie. A štýlu je na Soule viac ako dosť, o opaku ma nepresvedčíš.
neregistrovaný "exctenar"
12. 11. 2009 15:33
Re: Kedy sa Yeti dostane na americký trh ?
Hele, Klaudie,máš vůbec čas na práci? Ale to je věc firmy,že ti to toleruje. Poslyš, ty máš snad nakoupeno nějak moc akcií Škody,že tě to tak rajcuje?Že jo?Mně je srdečně jedno,kolik se čeho prodá nejen zde, ale na Sk, D, A áááááá atd. :-! Ještě by se mělo zmínit, že bude u VW vč. Škody svolávačka na DSG převodovky.Ať je téma víc zábavné >:D a akcie půjdou dolů, rychle prodej! ;-) [odkaz]
:-!
12. 11. 2009 21:43
Re: Kedy sa Yeti dostane na americký trh ?
Tak je to jasné, dve zvolávačky naraz, to by bol v koncerne ťžký prípad... >:D
neregistrovaný "507--"
12. 11. 2009 17:58
Re: Kedy sa Yeti dostane na americký trh ?
Tu sa počíta, koľko sa ich predalo, nie či je štýlové. Len počet predaných kusov. Nič viac, nič menej.
12. 11. 2009 21:46
Re: Kedy sa Yeti dostane na americký trh ?
Ty si taký ignorant, alebo sa len robíš? Práve ty si tu cenu začal vyťahovať (v prípade Pola), citujem:

"Tak tentokrát mal GTI pravdu. To Polo sa na to, aká je v Česku situácia, predáva až pozoruhodne dobre. Fabia je Fabia, na to sa nič nezmení. Fusion zas podáva Čechom elixír automobilového života a Renault predáva svoje autá vždy za triedu nižšieho segmentu. Takže síce až 4., ale myslím, že na cenu Pola a to ako je tu krátko, je to MEGAÚSPECH. To som potom zvedavý, ako v obecne bohatej Európe na tom bude POLO. Asi bude prvé."
12. 11. 2009 14:03
ostatní země??
docela by mě zajímala tato tabulka v jiných zemích než ČR.. třeba rakousko, italie atd.. nevíte kde by to mohlo být?? :-)
Rozbalit vlákno
0
13. 11. 2009 00:16
Staci se podivat na soucet prodeje Octavek
Az se vybrebentijou zejmena kolegove z vychodu (proc nevidim v adresnim radku domenu sk, kdyz jich tady je tolik), tak by se mohli podivat do ceskych ceniku Octavie Tour Trumf. No a kdyz jim stale nic nebude dochazet, prozradim sladke tajemstvi, ze soucasna cekaci doba na O Tour je cca tri mesice, prodej cehokoli vybavenejsiho nez Fabia Classic 1.2/44kW se prakticky zastavil a drtiva vetsina byvalych kupcu Fabii kupuje Octaviu Tour. Skoda udelala velmi dobry krok, podil na trhu se zvedl na neco kolem 33% a kdyby Skoda nenatahovala vyrobu Touru do budoucna, byl by jeste vyssi.

Cesi (a tim min cobolaci) proste FII nevzali, porad vyzadujou od subkompaktu neco jinyho nez co je bezny na zapade a Tour to muze jeste rok a neco suplovat. No a kdyz muze prodavat Ford 500ks vybehoveho Fusionu, verim, ze dvoj az trojnasobek nebude pro Tour zadny problem. 1.6/75kW za 279 900 vcetne zakladni eletriky a klimatizace problem, combi za dalsich 20k, nafta za 30k...
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Katikakus
13. 11. 2009 08:00
Re: Staci se podivat na soucet prodeje Octavek
Gratuluji, svymi nacionalistickymi narazkami se ti podarilo ziskat titul nejhloupejsiho diskutera pod timto clankem. Pokud jsi na to jeste neprisel, internet je medium bez hranic, tak si pro priste odpust narazky na domeny i ruzna pejorativni pojmenovani jinych narodu. Delas Cechum jenom ostudu.
Doufam, ze se vsem Slovakum za svou hloupost omluvis. :no:

Ad Octavia Tour - hezka teorie, skutecnost je ovsem ponekud jina. Octavia Tour tvori v celkovych prodejich Octavie velmi malou cast - pokud si vzpominam dobre, je to nekde kolem 8 - 10 procent.
13. 11. 2009 13:32
Re: Staci se podivat na soucet prodeje Octavek
Obavam se, ze bych dosahl maximalne tak na druhe misto hned za tebou. Kdybys krom multikulti cancu umel poradne cist, nic nacionalistickeho by sis nedokazal vsugerovat.
13. 11. 2009 08:08
Re: Staci se podivat na soucet prodeje Octavek
O.K., ale o Octaviách sa budeme baviť, keď bude reč o nižšej strednej. Teraz je reč práve o malých autách, nie o triedu vyššie, ani o celkových predajoch Škody. A Fabia si vedie v rámci triedy na českom trhu tak ako si vedie.
Je trochu scestné myslieť si, že kto kupoval Fabiu, tak teraz berie Tour, lebo je lacný. To považuješ Čechov za nemysliaci dav, orientujúci sa údajom cena/veľkosť auta? Nehodnoť všetkých podľa seba.
Český zákazník vie rozoznať hodnoty auta a dokazuje to tým, že okrem Fabie kupuje aj subkompakty iných značiek, bežne, a dobre predávané na tom tvojom "západe". Ona tá Fabia sa predáva stále v celkom slušných množstvách, problémom je, že sú nižšie voči minulým predajom, nie voči konkurencii.
No ale vidím, že na Škodu nedáš dopustiť už len zo zásady, a čo do toho má kecať ešte nejaký Slovák, pravda...
Nerob prosím ťa Čechom hanbu.
13. 11. 2009 10:43
Re: Staci se podivat na soucet prodeje Octavek
hanbu robí aj svojmu nicku.... :-!
13. 11. 2009 13:49
Re: Staci se podivat na soucet prodeje Octavek
To je právě ta zabedněnost na kterou poukazuju. Rozdělovat výběr auta na třídy je naprostá pitomost. Mimo jiné utíkají zákazníci Fabie k Ceedu, Focusu, Hundajum a hlavně k Fusionu. Stačí nečučet na svět od klávesnice a od statistických tabulek a třeba se zeptat prodejců, jak jednotlivé modely jdou. Já jsem se takle bavil za poslední dva měsíce se třema a všichni mluvili naprosto stejně - Fabia špatný, hlavně dražší varianty, Roomster hodně špatný, Tour jako rohlíky. Prakticky všichni kupující auto jako hlavní v rodině místo FII Ambiente 1.2/51kW přihodí pár tisícovek a vezmou Toura. V půlce září jeden z prodejců nevěděl, jestli stihnou objednaná auta dodat do Vánoc. Mimochodem od R utíká část zákazníků k Yetimu. On byl před dvěma rokama za 400k R Style 1.4/63kW, dneska je za stejnou částku Yeti Active 1.2/77kW s prakticky shodnou výbavou a ESP navíc.

Já tady vůbec nehodnotím vlastnosti Škody nebo jednotlivých modelů, to ať si srovná každej sám. Mluvim tady o důvodech razantního přesunu prodávaných modelů směrem od Fabie. Bohužel spousta přispěvatelů bez hranic hodnotí na dálku něco, o čem ve skutečnosti moc povědomí nemají. Přitom stažení ceníku překročení hranic taky nevyžaduje. Chtělo by to ovšem před brebentěním taky trochu námahy a aspoň pokus zjistit, kde najednou lidi v ČR vzali tolik peněz a místo FII začli kupovat OII. Nezačli, taková Prima jde na odbyt velmi špatně...
13. 11. 2009 22:31
Re: Staci se podivat na soucet prodeje Octavek
Už mi je to jasné. Všetci sú blázni, iba ty si lietadlo.