Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Práce na D1 se do konce listopadu přeruší, dálnice se zprůjezdní

ČTK
Diskuze (13)
Rozsáhlá modernizace D1 aktuálně pokračuje na úsecích mezi Humpolcem a Větrným Jeníkovem a mezi Mirošovicemi a Hvězdonicemi.

Do konce listopadu by se měly zprůjezdnit všechny rozestavěné úseky modernizované dálnice D1. Konkrétní termíny však budou záviset na počasí, v případě velmi příznivých podmínek může část oprav pokračovat výjimečně i v prosinci. ČTK to dnes řekl mluvčí Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) Jan Studecký. Práce na nových úsecích ostatních dálnic však budou pokračovat i během zimy.

"V průběhu zimní technologické přestávky budou dopravní omezení v rámci modernizace D1 odstraněna a úseky budou volně průjezdné. Termínově předpokládáme práce do konce listopadu," podotkl Studecký.

O případném prodloužení stavebních prací rozhodují podle Studeckého příslušná střediska správy a údržby. Taková situace však podle něj nastane pouze v případě vhodných klimatických podmínek, zimní údržba dálnic tak bude mít přednost.

Rozsáhlá modernizace D1 aktuálně pokračuje na úsecích mezi Humpolcem a Větrným Jeníkovem a mezi Mirošovicemi a Hvězdonicemi. Na obou stavbách se práce v zimě přeruší. Výstavba nových dálničních nadjezdů v současnosti omezila provoz i na části úseku Koberovice-Humpolec, kde je doprava svedena do zúžených pruhů až do 18. listopadu.

Opravy dálnic a silnic I. třídy ŘSD běžně provádí od jara do podzimu tak, aby do začátku zimy byly dokončeny. Opravy, které trvají více než jednu stavební sezonu, tak silničáři přes zimu většinou přerušují.

Během zimy naopak budou pokračovat práce na nových úsecích ostatních dálnic. "Samozřejmě pouze ty, které je možno provádět s ohledem na počasí," dodal mluvčí. V zimě tak lze provádět například zemní práce, možná naopak není pokládka vozovky a další. Ve výstavbě je v současnosti například pokračování dálnic D3, D6, D11 nebo D48.

Opravy D1 mezi Mirošovicemi a Kývalkou provádí ŘSD postupně od roku 2013. Celkem byla dálnice kvůli modernizaci rozdělena na 21 úseků, z nichž je zatím dokončeno 13 částí.

ČTK
Diskuze (13)
Avatar - Dinar
9. 11. 2018 07:55
Re: ANO makáme
Aspoň trochu optimistické info, i když s tím Brnem tomu roku moc nevěřím, právě pro stále velký počet nevykoupených pozemků (a s tím spojených sporů), to že si to ŘSD nakreslilo a naplánovalo je hezké, ale dokud nevykoupí, nedostanou SP a nekopnou. D35, sláva nazdar... Tak, už, aby se opravdu začalo. :-)
Avatar - Jenik3
8. 11. 2018 19:46
Re: doba vystavby
Jestli by nebylo of veci ten spolek RSD rozpustit. Stoji to dost penez a vysledky tristni.
Avatar - Hammunasakra
8. 11. 2018 17:24
Re: doba vystavby
Měl by ses vyjadřovat k věcem o kterejch máš aspoň trochu páru = a neskákat na lep mafii co tu má už druhý desetiletí monopol. To na co odkazuješ je jen vějička která má posloužit prodloužení monopolu
Otevření trhu = je něco zcela jinýho. Proto NKÚ varuje že páteřní síť nebude ani v roce 2050

A to do tý hrůzy nepočítám katastrofální stav mostů kde máme skrytej dluh asi 2 biliony

Už pár let zachraňujou D8 postavenou úmyslně delší trasou přes geologicky nestabilní podloží = co myslíš zaberou aktuální pokusy s pryskyřicí? :-)

Co D1 = myslíš že fakt bude 2021?

To nezmiňuju že loni dal stát na dopravní infrastrukturu jen 36 mld. což stačilo na 17 km. Než to tu zmonopolizovala Ťokova mafie bylo to 3x tolik

Si nadšenej volič ANO když nás zvolíte my se budeme mít líp = nebo prostě jen neznalost?

Avatar - Lojza11
8. 11. 2018 16:52
doba vystavby
Co mam informace problem je jinde. 90% se hodnoti podle ceny a tu daji ceske firmy nizkou. Ale za cenu dlouhe vystavby. Proto se firmy sdruzuji do konsorcii a stavi spolecne. Aby rozvrhly lidskou silu mezi vice subjektu a v klidu si mohou stavet i jinde-). Kdyby firmy podaly kratke terminy, nebude mit kdo stavet dalnice v takto kratkem terminu. Fyzicky neni problem postavet 7km dalnice za rok. Ruka ruku myje. Vsichni strany jsou spokojeni az nake volice ti si pockaji.
8. 11. 2018 15:59
Re: doba vystavby
Měl by ses vyjadřovat k věcem, o kterých máš aspoň trochu páru. Ale to bys musel opustit zdejší web >:D

Trh je pro zahraniční firmy už dávno otevřený a přihlašují se do tendrů. Jenže jsou často ještě horší než české firmy. Viz např. rekonstrukce D1 Humpolec - Větrný Jeníkov, kde jsou Italové s Kazachy už přes dva měsíce ve skluzu a hrozí jim vyhazov ze stavby při dalším zdržení. Anebo výstavba D3, kde zase Italové s Turky, kteří se ani nepřihlásili, zdržují stavbu odvoláními atd.

[odkaz]