DAF XF 440: Jedenáct litrů
17
/
18
Prohlédnout znovu
DAF XF 440: Jedenáct litrů
DAF XF 440: Jedenáct litrů
|
acz
V nejprudším stoupání tzv. Votičáku jsme s nejsilnější verzí jedenáctilitru klesli na devítku a pod 50 km/h
|
acz
Celkovou hmotnost soupravy nám odhalilo zatížení jednotlivých náprav
|
acz
V kopcovité trase s polovinou jízdy po dálnici jsme dosáhli slušné průměrné rychlosti 64,4 km/h
|
acz
V menu palubního počítače jsme našli údaje o zanesení filtru pevných částic
|
acz
DAF
|
acz
DAF
|
acz
DAF
|
acz
Tahač XF byl plně vybavený adaptivním tempomatem, hlídáním jízdního pruhu a systémem automatického brzdění AEBS
|
acz
Volič automatizované převodovky AS-Tronic a motorové brzdy měl příjemný tvar
|
acz
DAF
|
acz
Pohodlná pozice za volantem je základ soustředění na jízdu
|
acz
DAF
|
acz
DAF
|
acz
DAF
|
acz
DAF
|
acz
DAF
|
acz
Příplatkový noční zámek najde uplatnění zejména ve střední a východní Evropě
|
acz
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu