DAF XF 460 FT Low Deck: Větší objem
16
/
31
Prohlédnout znovu
DAF XF 460 FT Low Deck: Větší objem
DAF XF 460 FT Low Deck: Větší objem
|
acz
Nízké volnoběžné otáčky těsně nad 500/min šetřily naftu
|
acz
Celkové hodnocení našeho jízdního stylu vyšlo lehce nadprůměrně
|
acz
Multifunkční volant automobilky DAF nabízí všechny funkce v dosahu palců rukou
|
acz
Adaptivní tempomat dovoloval nastavení různě dlouhých odstupů od vpřed jedoucích vozidel. Nechyběl systém sledování jízdního pruhu a možnost vynutit vypálení filtru pevných částic.
|
acz
DAF XF 460 FT Low Deck
|
acz
DAF XF 460 FT Low Deck
|
acz
DAF XF 460 FT Low Deck
|
acz
DAF XF 460 FT Low Deck
|
acz
DAF XF 460 FT Low Deck
|
acz
DAF XF 460 FT Low Deck
|
acz
Tahač nás potěšil ergonomií sedadla a pohodlnou polohou za volantem
|
acz
Vzdálenost, průměrnou spotřebu a rychlost měřil speciální přístroj
|
acz
Vzdálenost, průměrnou spotřebu a rychlost měřil speciální přístroj
|
acz
Vzdálenost, průměrnou spotřebu a rychlost měřil speciální přístroj
|
acz
DAF XF 460 FT Low Deck
|
acz
DAF XF 460 FT Low Deck
|
acz
DAF XF 460 FT Low Deck
|
acz
Nízkoprofilové pneumatiky snižují výšku točnice, ale také komfort jízdy po nerovnostech
|
acz
Těžké panely byly ideálně umístěné, náhradní kolo se netradičně nacházelo volně v návěsu
|
acz
Kvůli snížení podvozku mohou nádrže dosahovat maximální výšku 58 cm. Jejich objem při delším ze dvou rozvorů 3,6 nebo 3,8 m dosahuje maximálně 1090 litrů.
|
acz
DAF XF 460 FT Low Deck
|
acz
DAF XF 460 FT Low Deck
|
acz
DAF XF 460 FT Low Deck
|
acz
DAF XF 460 FT Low Deck
|
acz
DAF XF 460 FT Low Deck
|
acz
DAF XF 460 FT Low Deck
|
acz
DAF XF 460 FT Low Deck
|
acz
DAF XF 460 FT Low Deck
|
acz
DAF XF 460 FT Low Deck
|
acz
DAF XF 460 FT Low Deck
|
acz
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu