Italové z Ducati fascinují svět novým nejsilnějším jednoválcem na světě. Má tradiční desmodromický rozvod a dokonale ukazuje, proč spalovací motory jsou technickými uměleckými díly.
Za mladosti sa hovorilo: jeden válec jeden problém, viac válcov je viac problémov.
Jednoválec je vhodneší do motardov, endúr či cross motoriek. Menšia váha a hlavne úzka stavba.
Inak na jednobuch celkom slušné otáčky.
Přesně tak, žádný píst žádný problém. A to je to, na co konstruktéři z Evropy brzdy dojedou. Snaží se dohnat už tak složitou konstrukci k lepší výkonům na úkor životnosti/další složitosti. Přičemž podobný výkony jde dostat z velmi malého a jednoduchého elektromotoru a zabít tím několik much jednou ranou.
Jo a aby udrzeli hmotnost na uzde u krosky tak bude u prostred okruhu stozar a od nej povede nejlepe 800V kabel pod *** jezdce. .....jeste by mohli zavodnikum rozdat macety aby si je mohli sekat 😁