A má vůbec takový motor nějaké výhody ve srovnání s víceválci ? Možná je trochu lehčí, ale vyplatí se to ?
speedfred
2
Za mladosti sa hovorilo: jeden válec jeden problém, viac válcov je viac problémov.
Jednoválec je vhodneší do motardov, endúr či cross motoriek. Menšia váha a hlavne úzka stavba.
Inak na jednobuch celkom slušné otáčky.
vitapb
0
Přesně tak, žádný píst žádný problém. A to je to, na co konstruktéři z Evropy brzdy dojedou. Snaží se dohnat už tak složitou konstrukci k lepší výkonům na úkor životnosti/další složitosti. Přičemž podobný výkony jde dostat z velmi malého a jednoduchého elektromotoru a zabít tím několik much jednou ranou.
speedfred
2
Elektromotorka pre zábavu to bol vždy môj sen. 😒]
traveldrive
0
Skús, budeš sa diviť.
speedfred
2
už si skúsil?
ryccardo
2
A ten krasnej zvuk vid 😁
speedfred
3
To si pustíš do helmy 😒]
Othello
0
Když řekneš A, je dobré říct taky B.
Elektromotorem sice nějaké problémy vyřešíš, ale zároveň vytvoříš nové ještě větší
Rezna
1
Jo a aby udrzeli hmotnost na uzde u krosky tak bude u prostred okruhu stozar a od nej povede nejlepe 800V kabel pod *** jezdce. .....jeste by mohli zavodnikum rozdat macety aby si je mohli sekat 😁
Othello
0
Souhlasím, u závodních endur a krosek určitě jednoválec.
Ale u civilnější techniky to myslím tak striktně neplatí.
Jednoválec je vhodneší do motardov, endúr či cross motoriek. Menšia váha a hlavne úzka stavba.
Inak na jednobuch celkom slušné otáčky.
Elektromotorem sice nějaké problémy vyřešíš, ale zároveň vytvoříš nové ještě větší
Ale u civilnější techniky to myslím tak striktně neplatí.