Novinka značky MG nabídne téměř dvě stovky koní v autě, které svou velikostí není daleko od fabie a vnitřní prostorností ji snadno předčí. Snad kvůli snahy o nízkou prodejní cenu nicméně je co zlepšovat na materiálech v interiéru.
To chcu prist do B segmentu s jedinou motorizaciou .. takmer 200 konovym hybridom... ked neponuknu aj nieco slabsie ... povedzme tu 1.0 turbo ci 1.5 atmo zo ZS tak to bude premarnena sanca... to mohli prist uz len rovno v elektrike ...
Na rozdiel od MG ZS tu to uz s tymto jednym motorom na velky uspech nevidim... ale mozno casom nejaky ten kupitelnejsi motor v ponuke pribudne... inak jak ponuknut jediny 200konovy hybrid v malej triede .. tak to uz mohlo byt rovno ciste elektro... pride mi to ako premarnena prilezitost od MG celkom slusne obsadit B segment ( po vzore i20 ci ria napr ) ... ale s jedinou aj to uz drahou a vykonnou motorizaciou to nepojde... a za dalsie ... k comu takmer 200 koni ked v kabine su to udajne same tvrde a nechutne plasty ... mozno ako z nejakeho 10 rocneho sandera ... pritom ZS aj HS maju fakt kvalitnu kabinu... aj dobre motory... tu to vyslovene ale MG nezobralo za spravny koniec... uspechu MG v eu to ale zrejme nijako neposkodi... a chysta sa aj nove ZS ... len dufajme ze tam to zoberu za spravny koniec a bude pokracovat v tom co zapocalo sucasne ZS... MG to ma teda aj nadalej slusne rozbehnute ... len si to nepokazit... to MG 3 uz teraz vyzera byt sklamanim a tak som mu veril... skoda... snad nove ZS bude o to vacsia supa
PS: S tou premarnenou sancou u MG 3 to zda sa nie je len moj nazor... skus kuknut vedla na autoforum.. kde mas hned o tom co pisem aj trefny clanok ...
Autoforum :-D Aky zmysel ma kupovat slabsi motor, ked je v ponuke normalny motor? Keby to iste poladili na 80 koni, uz by to bolo lepsie? Ci kvoli poistke?
Na druhú stranu za menej výkonný pohon by zapýtali ešte menej, a to u malého auta do mesta môže napriek aj tak priaznivej cene ešte zavážiť. Ale vzhľadom na kvalitu naznačenú v článku asi predajný trhák nepôjde. Je to a ostane čínsky šunt.
V Eurovei som si staticky prehliadol MG, čo tam predávajú, a popravde nebol som z tých áut nejako odviazaný. Aj do tej európskej klesajúcej kvality im ešte dosť chýba.
"hodnota zrychlení na stovku rovných 8 sekund kdovíjakou dynamiku neslibuje"
to je ale blábol :D a jak to má zrychlovat ? za 5 sekund na sto ? Vždyť takovou dynamiku měly pár let zpátky nejrychlejší benzínové nebo naftové šestiválce ...
...může v Evropě zabodovat jedině dumpingovou cenou. Ale já čínské komouše rozhodně sponzorovat nebudu, styděl bych se před sousedy i sám před sebou. :-O