Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Europestar Persona: Proton GEN-2 pro čínský trh navržený Lotusem

Diskuze (13)
Další z premiér na autosalonu v Kantonu (Guangzhou) je Europestar Persona. Jedná se o Proton GEN-2 sedan, který byl navržen Lotusem a pro potřeby čínského trhu se bude vyrábět v Číně.

Značka Europestar vznikla letos v lednu a patří společnému podniku Lotus Engineering a Youngman Auto s názvem Youngman Lotus. Účelem této značky je vyrábět a nabízet v Číně produkty automobilky Proton, která je majitelem Lotus Engineering. Jejím prvním modelem je Europestar Lotus PCR, což je čínská verze hatchbacku Proton GEN-2.

Nyní po necelém roce nabídku obohatí Europestar Persona, tedy Proton GEN-2 sedan. Tento model je poháněn benzinovým motorem 1,6 CamPro o výkonu 81 kW, který zkonstruoval Lotus. Na výběr je pětistupňová manuální převodovka nebo čtyřstupňový automat.

Proton GEN-2 si mohou v Evropě koupit jen zákazníci ve Velké Británii, v Irsku, na Kypru a také v Turecku. Ve Velké Británii se GEN-2 nabízí i s pohonem na LPG jako GEN-2 ecoLogic.

Diskuze (13)
Avatar - DaewooMaster
20. 11. 2008 15:28
Re: Lotus
Přesně tak, Lotus i Porsche dělali třeba na systému závěšení u Daewoo Leganzy a Nubiry. :-!
19. 11. 2008 18:50
Re: asijská chuťovka
Tak pockajme... tuto sa onanuje nad autami typi Logan, Sandero a neviem co este, ktore vypadaju, ako by boli vypadli z nejakeho kompostu. Toto auto je tiez low-budget alternativa pre ludi, ktory nemali trebars na Focus sedan, Corollu, ci Jettu, a urcite lepsia alternativa, nez neaka ta dacia.
Hnusny interier? V porovnani s daciami, ci Thaliami je to proamo bozsky interier, a design exterieru tiez ujde, hlavne ked sa to ma provnat s loganom, ci thaliou, ktorej tam iba prilepili ten zadok. A nezabudnime nato, ze trebars GB je to povazovane za celkom dobru volbu, za take peniaze.
19. 11. 2008 13:57
Re: Lotus
R32 ti odpovedel ;-)
Avatar - T613
19. 11. 2008 13:55
Re: Lotus
:yes:
Avatar - jurajos
19. 11. 2008 13:41
Re: Lotus
Nebudem špekulovať či musí alebo nie. Je to rugulérny spôsob využívania svojho know-how, bez toho aby to nejak ovplyvňovalo ich výrobné portfólio.
Vlastnícke vzťahy a z toho vyplývajúce špatné pocity tradicionalistov sú v dnešnom svete trochu mimo, ale mám pre ne pochopenie. Treba si ale uvedomiť, že bez nich by sme dnes možno na Lotus len spomínali.